Skocz do zawartości

ja456

  • Liczba zawartości

    121
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ja456

  • Urodziny 09.09.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Stach
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2003
  1. OK dzięki za podpowiedz, jutro rano sprawdze czy coś się poprawi. Wczoraj i dziś już kontrolki się nie paliły. Podłączyłem dziś VAGa i błędów nie ma. Jestem i tak na jutro umówiony jeszcze do serwisu gdzie byłem ostatnio, to oni ostatecznie jeszcze raz sprawdzą temat. Dziwne tylko, że po pierwszym skasowaniu błędów tego samego dnia jeszcze miałem problemy, a później bez kasowania samo przeszło.
  2. Nie zmieniałem sam, byłem u znajomego mechanika na przeglądzie. Początkowo układ był zapowietrzony, bo hamował dopiero po wciśnięciu pedału hamulca prawie do końca i dalej się zapadał, ale potem to zostało usunięte i hamuje ok. Chodzi o Output test w ABS Brake??
  3. Mam problem po wymianie płynu hamulcowego - po przejechaniu kilku kilometrów zapalają się kontrolki ABS i ESP, samochód hamuje w miarę normalnie, ale jak się można domyślić, nie działa ABS i ESP. Mój VAG znalazł takie błędy związane z hamulcami/ABSem: 00526 - Brake Light Switch-F 27-00 - Implausible Signal 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 35-10 - - - Intermittent 01316 - ABS Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent W związku z pierwszym błędem dziś wymieniony został czujnik stopu - nieautoryzowany serwis Skody - wymiana nie pomogła (stwierdzili, że w poniedziałek zmienią mi w ramach reklamacji czujnik na następny, błąd w Vagu nadal widoczny). Mam wrażenie, że po tym jak wykryli ten błąd to innych nie szukali, bo dwa następne błędy znalazłem sam podłączając swojego Vaga (w serwisie nic na temat innych błędów nie powiedzieli). Czy powinienem specom z serwisu pokazać, że prawdobodobnie nie znaleźli wszystkich błędów? Co mogę zrobić poza kolejną zmianą czujnika stopu? Sprawdzić czy czujniki ABSu się nie porozłaczały czy są inne możliwości?
  4. No właśnie przy wymianie paska widziałem, że mechanik psikał chyba WD40, więc to pewnie łożysko - dzięki za odp. Spróbuje to wymienić i mam nadzieję, że będzie spokój.
  5. Czy wymiana tego łożyska może pomóc w sytuacji gdy spod maski wydobywa się pisk przy włączaniu klimy (ECON->AUTO)?? Poza tym cos piszczy też najczęściej przy przyspieszaniu na 2, czasem 3 bieg w przedziale 2-3 tys obr. Pasek klimy został wymieniony, napinacz podobno jest ok (ale jeśli to nie sprawka tego łożyska, to bym profilaktycznie go wymienił). Po miesiącu od zmiany paska problem znowu wrócił.
  6. Czy ktoś wie czy wrzucając (z przodu) tarcze 312 w miejsce 288 (poza jarzmami) trzeba zmienić też osłony tarcz?? Po wymianie opon wulkanizatorowi koło musiało się oprzeć o tą osłonę i w czasie jazdy tarło i tak się zastanawiam, czy osłony są takie same w 288 i 312 (nikt nie wspominał o zmianie na forum, ale wole dopytać)?
  7. ja456

    2.0 TDI viRS - chiptunning

    A co powiecie o tym 1.9 BJB 162KM i 340NM http://forum.skodaclub.pl/wykresy-i-pomiary/1-9-tdi-bjb-162-7km-341-9-t4971.html Hamownia zawyża, czy dlatego ze gotowiec?
  8. Kupiłem 2 lata temu za 370 - komplet na przód i tył. Teraz w tym sklepie nie mają do Passata tylko do Superba za 423 (na 99% podejdzie do B5). http://rallyshop.pl/index.php?d=szukaj&szukaj=goodridge+superb&szukaj_opis=1&x=0&y=0
  9. Opłaca się brać w oplocie - mam Goodridge chyba za komplet dałem 370zł + przesyłka. Czy skuteczność się poprawiła ciężko powiedzieć, ale napewno jest o wiele lepsze wyczucie hamulca pod stopą.
  10. Lepiej to zrobić, ale u siebie kiedyś nie wymieniłem do obniżonego zawieszenia i wszystko było ok.
  11. Kilka lat temu miałem wymieniany wentylator od klimy. Problem wyglądał tak, że przez krótki czas po odpalaniu klima chłodziła, po kilku minutach wentylator sam się wyłączał (co jest równoznaczne z wyłączeniem klimy) i wtedy działał sam nawiew. Poza tym wentylatorem nic się nie popsuło.
  12. Miałem tak ostatnio, wystarczyło napiąć pasek przy łożysku klimy - nawt nic nie trzeba było wymieniać. Pojechałem z tym do ASO Skody, ale napewno nie było najtaniej (jakieś 150zł). U mnie sprawa wyglądała tak, że od razu po przełączeniu climatronica na tryb auto, spod maski wydobywał się pisk i nie cichł on nigdy.
  13. ja456

    hamulce EBC

    czytałem, że one poprostu tak mają normalnie i piszczą
  14. 20-120 KM/H tylko kierowca i kawałek prostej [ame]http://www.youtube.com/watch?v=2gOiPTPD9Tk[/ame]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności