Skocz do zawartości
Charakterek

Przerobiony anglik - na co zwracać uwagę - poradnik

Rekomendowane odpowiedzi

tak koledzy własnie mój dobry kolega uparł sie na vw passka wiec wybrałem sie z nim go oglądnąc gosciu zaklinał sie ze nie anglik i tak pierwsze to było to jak wyzej była fotka z awaryjnymi swiatłami nie po tej stronie wiec kopie dale odkrywam wykładzine i az usiadłem przełozona kiera ale nawet nie zaslepiona wiec wale na drugą strone i wywalam nastepną wykładzine a tam otwór jak lufa od czołgu nawet nie uszczelnina gumą przejsciówka dalej jade mieże lakier a tam z kilo szpachli dwa słowa do frajera i napiecie zawijamy i odjeżdrzamy jak dobrze jest czasami poczytać własnie takie posty jak nie zrobić sie w balona pozdrawiam

Edytowane przez stasio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może macie jakieś spostrzeżenia jak poznać anglika B6 (poza rozkodowaniem vin)? Wiadomo że z B5 raczej nie jest to zbyt trudne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po przekladce zazwyczaj dorobione sa przewody hamulcowe z pompy absu, warto zerknac na instalacje pod maska w okolicach sciany grodziowej oraz sprawdzic vagiem kodowania/bledy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od maja nadal nic o B6 angolu :) nikt nie spotkał się z przekładką?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale za to pod względem elektryki/elektroniki jest ciężej. Ale my tu nie o tym czy łatwo czy nie tylko jak rozpoznać anglika i faktycznie o b6 ani słowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do zadań domowych:

 

http://moto.allegro.pl/passat-1997-rok-1-6-benzyna-gaz-i1221907354.html

 

Ten moim zdaniem to angol :), a sprzedający nie wspomina o tym nawet słowem

 

* patrz gdzie jest hamulec ręczny

 

Edytowane przez bimbol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może macie jakieś spostrzeżenia jak poznać anglika B6 (poza rozkodowaniem vin)? Wiadomo że z B5 raczej nie jest to zbyt trudne.

 

Najprostszym sposobem jest zerknąć na naklejke z wyposazeniem samochodu i tam masz napisane gdzie został wyprodukowany czy coś takiego, te kody gdzieś są na forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do zadań domowych:

 

http://moto.allegro.pl/passat-1997-r...221907354.html

 

Ten moim zdaniem to angol , a sprzedający nie wspomina o tym nawet słowem

 

* patrz gdzie jest hamulec ręczny

 

I słusznie, że nie wspomina, bo to kontynentalny samochód. Ręczny jest przy kierowcy (patrz wgłębienie) a obok pasażera jest zaślepka gniazda obede dwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najprostszym sposobem jest zerknąć na naklejke z wyposazeniem samochodu i tam masz napisane gdzie został wyprodukowany czy coś takiego, te kody gdzieś są na forum
Kody znam, chodzi o to żeby zgadnąć bez patrzenia na kod

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Napisał Supernorby Zobacz post

Co do zadań domowych:

 

http://moto.allegro.pl/passat-1997-r...221907354.html

 

Ten moim zdaniem to angol , a sprzedający nie wspomina o tym nawet słowem

 

* patrz gdzie jest hamulec ręczny

I słusznie, że nie wspomina, bo to kontynentalny samochód. Ręczny jest przy kierowcy (patrz wgłębienie) a obok pasażera jest zaślepka gniazda obede dwa.

 

 

Pewnie.że to nie anglik,u mnie ręczny jest identycznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja mam anglika i mam reczny i wtyczke na kabel tak jak w europejczyku, więc nie mow że to nie anglik, akurat nie mam jak zobaczyć tego bo aukcja niby został usunięta przynajmniej taki napis mi się wyświetla

 

Zresztą jeśli auto jest dobrze przerobione u fachowców którzy siętym zajmują i wiedzą o co biega to nie kapniesz się że to był anglik, tyle że taki zabieg też sporo kosztuje

Edytowane przez mariuszzk85

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No bo to nie jest anglik. Jak możesz mieć ręczny tak samo jak w angolu nie mając angola tylko europejczyka :?: No chyba, że to nie jest rasowy europejczyk ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No bo to nie jest anglik. Jak możesz mieć ręczny tak samo jak w angolu nie mając angola tylko europejczyka

 

B5 przed liftem mają ręczny tak samo w wersji europejskiej jak i angielskiej, czyli w obydwu przypadkach "po europejsku".

Edytowane przez dtambor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeśli auto jest dobrze przerobione u fachowców którzy siętym zajmują i wiedzą o co biega to nie kapniesz się że to był anglik

Jaki by to fachowiec nie był, to jak wiesz, gdzie zajrzeć i co sprawdzić, to się kapniesz :fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
B5 przed liftem mają ręczny tak samo w wersji europejskiej jak i angielskiej, czyli w obydwu przypadkach "po europejsku".

 

a to nie wiedziałem. Człowiek cały czas się uczy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może w ramach wyjaśnienia odnośnie tego co napisał Charakterek.

Zgadzam się z tym co napisałeś ale dotyczy to tylko kiepskiej jakości przekładki.

W dobrze wykonanej przekładce to o czym napisałeś nie występuje za wyjątkiem punktów 12 i 14.

 

Od siebie dodam, że:

1. należy zerknąć na bezpieczniki gdyż nawet jeśli będą ze strony lewej to obudowa w której się znajdują najczęściej jest angielska i jest zamocowana odwrotnie do otworu wyciętego w belce(lustrzane odbicie). Wymiana skrzynki na euro jest możliwa lecz czasochłonna.

 

2. łączenie ściany na podszybiu często jest niechlujnie zamazane pastą do spoin. Często nieumiejętnie nakładana tworzy grubą szpachle pod lakierem, która rzuca się w oczy.

 

3. gruba wiązka silnikowa zalana gumą często jest dłuższa niż powinna tzn. powinna wychodząc z silnika z prawej strony wejść do skrzynki komputera po prawej stronie. W autach angielskich wiązka wychodzi z komory silnika po stronie prawej i wchodzi do komputera po stronie lewej wiec siłą rzeczy jest znacznie dłuższa od tej europejskiej.

 

4. należy dokładnie sprawdzić elektronikę auta, w kiepskiej jakości przekładkach najczęściej coś chodzi nie tak jak powinno np. lusterka w ustawieniu l chodzi lewe a w ustawieniu r chodzi lewe i prawe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja mam takie małe pytanko skad biora czesci zeby przekładac passaty nie na darmo nasze auta sa w statystykach w czołówce pozdrawiam wszystkich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak masz kase to kupujesz nowe, ale zazwyczaj są to używki wyciagane z innych aut

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Od siebie dodam, że:

1. należy zerknąć na bezpieczniki gdyż nawet jeśli będą ze strony lewej to obudowa w której się znajdują najczęściej jest angielska i jest zamocowana odwrotnie do otworu wyciętego w belce(lustrzane odbicie). Wymiana skrzynki na euro jest możliwa lecz czasochłonna.

 

2. łączenie ściany na podszybiu często jest niechlujnie zamazane pastą do spoin. Często nieumiejętnie nakładana tworzy grubą szpachle pod lakierem, która rzuca się w oczy.

 

3. gruba wiązka silnikowa zalana gumą często jest dłuższa niż powinna tzn. powinna wychodząc z silnika z prawej strony wejść do skrzynki komputera po prawej stronie. W autach angielskich wiązka wychodzi z komory silnika po stronie prawej i wchodzi do komputera po stronie lewej wiec siłą rzeczy jest znacznie dłuższa od tej europejskiej.

 

4. należy dokładnie sprawdzić elektronikę auta, w kiepskiej jakości przekładkach najczęściej coś chodzi nie tak jak powinno np. lusterka w ustawieniu l chodzi lewe a w ustawieniu r chodzi lewe i prawe.

 

Co do punktu 4 to zgadzam się że trzeba wszystko sprawdzić ale z tym lusterkiem się nie zgodzę gdyż u mnie tak działa że "w ustawieniu l chodzi lewe a w ustawieniu r chodzi lewe i prawe" Z kodu VIN kraj produkcji Niemcy, przeznaczony na rynek niemiecki,jest sprowadzony z Niemiec i ......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To źle chodzi.

Na L chodzą oba.

Na R chodzi tylko prawe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności