Jump to content
Charakterek

Przerobiony anglik - na co zwracać uwagę - poradnik

Recommended Posts

Mi nie wygląda wogóle na anglika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie sugerujcie się że pokazałem same angliki,po prostu wybrałem opcję miasto Malbork i wszystkie samochody z Malborka pokazało.A że się zdażył i europejczyk to soory.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temat bardzo mi się podoba, trzeba się wystrzegać angoli jeśli chcemy później bezproblemowo użytkować auto. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10989648 - ten to może angol nie jest ale dlaczego nikt nie zwrócił uwagi, że jest to trendline a kierownica jest zwykła. Zapewne po dzwonie. Trzeba bardzo dokładnie oglądać auto i nie napalać się!

Share this post


Link to post
Share on other sites
A po czym wnioskujecie że ten to też anglik?

http://moto.allegro.pl/item854244157...exclusive.html

Pewności nie mam, ale:

1. zdjęcie 5: tabliczka z numerem Vin pod maską, powinien być w komorze pod podszybiem (chyba), w 3B na pewno ta tabliczka powinna być na kielichu pod podszybiem, jeśli się mylę odnośnie 3BG to niech ktoś sprostuje.

2. zdjęcie 6: na słupku drzwiowym jest naklejka, prawdopodobnie o niewkładaniu fotelików, gdy jest aktywny air bag, nalepka ta jest zawsze po stronie pasażera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ad1. B5FL - tak ma chyba być i w angolach i w europejczykach

Ad2. Ja żadnej naklejki na słupku kierowcy nie widzę

Share this post


Link to post
Share on other sites
5: tabliczka z numerem Vin pod maską, powinien być w komorze pod podszybiem (chyba), w 3B na pewno ta tabliczka powinna być na kielichu pod podszybiem, jeśli się mylę odnośnie 3BG to niech ktoś sprostuje.

 

widzialem rasowego europejczyka z vinem wlasnie przed komora aku..tak jak widac na foto wiec chyba to nie regula...

Share this post


Link to post
Share on other sites
zdjęcie 5: tabliczka z numerem Vin pod maską, powinien być w komorze pod podszybiem (chyba), w 3B na pewno ta tabliczka powinna być na kielichu pod podszybiem, jeśli się mylę odnośnie 3BG to niech ktoś sprostuje.

Myślę tak samo jak koledzy wyżej, gdyż żeby tabliczka z Vinem była w podszybiu, to osłona podszybia by ją zasłaniała, a to trochę nie fachowo pomyślane by było. A więc tabliczka znajduję się przed podszybiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ad. 1. No to się wyjaśniło - naklejka z Vin'em w 3BG znajduje się na kielichu w komorze silnika, bez względu na to czy jest to angol czy Eu.

Ad. 2. Wiemy że na słupku jest naklejka, ale nie wiemy co to jest dokładnie za naklejka, jesli jest to naklejka serwisu, to co miałaby ona oznaczać? (spotkał się ktoś z taką naklejką?). Napisałem że jest to PRAWDOPODOBNIE naklejka o niewkładaniu fotelików, widziałem kiedyś taką naklejkę dokładnie w tym miejscu w Pasku 3B, stąd moje podejrzenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja swoją przeniosłem tam, gdzie była w 3b - na podszybie pod osłonę. Oczywiście starą naklejkę zniszczyłem, nowa w ASO kosztuje 39 zł - nie majątek. Ale po włamie do auta zacząłem się obawiać o jego bezpieczeństwo. Z tej nalepki VIN zczyta ktoś migiem, ten za silnikiem - niekoniecznie. Może i głupio zrobiłem, bo przylezą z Vagiem i mają wszystko jak na dłoni. O ile vaga podepną...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ad. 2. Wiemy że na słupku jest naklejka, ale nie wiemy co to jest dokładnie za naklejka, jesli jest to naklejka serwisu, to co miałaby ona oznaczać? (spotkał się ktoś z taką naklejką?). Napisałem że jest to PRAWDOPODOBNIE naklejka o niewkładaniu fotelików, widziałem kiedyś taką naklejkę dokładnie w tym miejscu w Pasku 3B, stąd moje podejrzenie.

 

Kolego może to być naklejka serwisowa przypominająca o następnym przeglądzie naklejane są często w tym miejscu. Może ona wyglądać tak http://www.allegro.pl/item802193036_vw_audi_naklejka_serwisowa_nastepny_serwis_niemi.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

To na pewno jest taka naklejka-ja mam podobną dokładnie w tym miejscu tylko po mojej stronie kierowcy czyli na prawym słupku. Jest na niej wydrukowane co ile czasu serwis hamulców powinien być i coś jeszcze, ale już nie pamiętam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym popatrzył dodatkowona dywan pod nogami kierowcy,otwieranie maski,a także popielniczke z której strony jest zapalniczka ale też bezbieczniki,gdzie jest najbardziej porysowany próg od wsiadania i plastik osłaniający próg a może nawet regulacja fotela jakiś szczegół jak i jego zużycie .Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://moto.allegro.pl/item826309682...g_zadbany.html

 

Wedlug mnie ten to nie anglik,

patrzac pod maske zauwazycie, ze akumulator jest (patrzac od przodu pojazdu) po lewej a ten zbiorniczek zolty (nie wiem do dzis na co:) (za niewiedze ide sie wychlostac bom nie godzien tego forum), po prawej.

W mojej wersji UK jest dokladnie odwrotnie akumulator po prawej zbiorniczek po lewej,

 

ot tak mi sie "rzucilo" w oczyska

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przespawali po prostu ścianę grodziową i jest UE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak myślicie czy zgłaszanie takich pojazdów do serwisu allegro by coś dało?Lub zmasowane wysyłanie do wystawiającego ze "12 tyś to ja moge dać za anglika".

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://moto.allegro.pl/item826309682...g_zadbany.html

 

Wedlug mnie ten to nie anglik,

patrzac pod maske zauwazycie, ze akumulator jest (patrzac od przodu pojazdu) po lewej a ten zbiorniczek zolty (nie wiem do dzis na co:) (za niewiedze ide sie wychlostac bom nie godzien tego forum), po prawej.

W mojej wersji UK jest dokladnie odwrotnie akumulator po prawej zbiorniczek po lewej,

 

ot tak mi sie "rzucilo" w oczyska

 

Przespawuje się półeczkę akumulatora i wszystko jest na swoim miejscu. W tym tunel został z anglika dodatkowo boczek drzwiowy jest z kombi bo nie ma zamka wyłączającego klawisz otwierania bagażnika. Rączki drzwiowe są raczej z wersji sport, a to wersja sport nie jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego prawda jest jedna że raz widziałem przerobionego angola w prawdzie lagune 2 ale była tak zrobiona że gość na przeglądzie sam niewiedział że to angol tylko po dokumentach sie kapnoł a ludzieś gdy wywęszą coś tańszego to odrazu nie patrząc na nic kupują bo jest okazja a puźniej płaczą dlatego wydaje mi się że na nic ten post gdyż nie jeden się jeszcze natnie na angola a gdy go ktoś dobrze przerobi to tylko po numerze Win bedzie mógł coś powiedziac w serwisie bo sam widziałem jak kolega zrobił tom laguna a mój brat jeździ w firmie Transitem po przerubce i mówi że wszystko jest ok a gdy szef go przywiózł to 10 znawców go oglądało i nikt się nie kapnoł tylko puźniej sam powiedział że to angol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem tylko dlaczego tak wszyscy narzekają na angliki? Ilu z Was miało z nimi do czynienia? U mnie według poradnika można poznać, że to anglik tylko po ręcznym i uchwycie do napoi. Nie ma z nim żadnych problemów. Jedyny jaki miałem to automat. Ale to jest normalna rzecz, tak samo jak w europejczykach. Po prostu szarpanie i takie tam. 200km/h po autostradzie też już leciał i jakoś problemów nie było. Ogólnie jestem zdania, że nie ma co narzekać jak się nie wie. To tak jak ze skrzyniami automatycznymi. Tyle ludzi mówi, że to zło, że to auto nie jeździ, że muł. A jak zapytasz to żaden nigdy nie jeździł takim autem. A na prostej spod świateł bierzesz ich lekko tym mułem. Bo to, że w specyfikacji jest, że mają przyspieszenie lepsze o 1s to nic nie znaczy kiedy się nie jest świetnym kierowcom i nie zmienia biegów i operuje sprzęgłem idealnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy