aleks369
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O aleks369
- Urodziny 27.01.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Puławy
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
-
Rok produkcji
2005
-
Przerobiony anglik - na co zwracać uwagę - poradnik
aleks369 odpowiedział Charakterek → na temat → Dyskusje o motoryzacji
To może w ramach wyjaśnienia odnośnie tego co napisał Charakterek. Zgadzam się z tym co napisałeś ale dotyczy to tylko kiepskiej jakości przekładki. W dobrze wykonanej przekładce to o czym napisałeś nie występuje za wyjątkiem punktów 12 i 14. Od siebie dodam, że: 1. należy zerknąć na bezpieczniki gdyż nawet jeśli będą ze strony lewej to obudowa w której się znajdują najczęściej jest angielska i jest zamocowana odwrotnie do otworu wyciętego w belce(lustrzane odbicie). Wymiana skrzynki na euro jest możliwa lecz czasochłonna. 2. łączenie ściany na podszybiu często jest niechlujnie zamazane pastą do spoin. Często nieumiejętnie nakładana tworzy grubą szpachle pod lakierem, która rzuca się w oczy. 3. gruba wiązka silnikowa zalana gumą często jest dłuższa niż powinna tzn. powinna wychodząc z silnika z prawej strony wejść do skrzynki komputera po prawej stronie. W autach angielskich wiązka wychodzi z komory silnika po stronie prawej i wchodzi do komputera po stronie lewej wiec siłą rzeczy jest znacznie dłuższa od tej europejskiej. 4. należy dokładnie sprawdzić elektronikę auta, w kiepskiej jakości przekładkach najczęściej coś chodzi nie tak jak powinno np. lusterka w ustawieniu l chodzi lewe a w ustawieniu r chodzi lewe i prawe. -
syczenie z okolic kierownicy
aleks369 odpowiedział przemo81 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
u mnie jak syczało to okazało sie, ze pękł mi przewód wspomagania hamulca i im więcej gazu to bardziej było słychać. -
Świszczący pasek po uruchomieniu auta
aleks369 odpowiedział sznikers23 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
W sumie to nic groźnego. Prawdopodobnie masz niedoładowany akumulator, dodatkowo w momencie odpalania autko pobiera większą ilość prądu, nie dość że świece to jeszcze rozrusznik. Alternator jest bardziej dociążony i stąd te ćwierkanie. Podładuj aku i sprawdź czy jest różnica. -
Ja również się piszę na coś takiego;)