Skocz do zawartości

jac

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jac

  • Urodziny 02.11.1970

Informacje osobiste

  • Imię
    jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kraków

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1992
  1. klin chyba nie ,bowiem wszystkie punkty sie zgadzaja.moze to wtryski bowiem teoretycznie byly wykrecane i regulowane.ale mnie przy tym nie bylo.turbina jest po niedawnej regeneracji i nie puszcza oleju.wiec dalej wiem ze nic niewiem.
  2. witajcie. mam taki problem. zony pasat b4 aaz silnik nagle stracil moc i zaczal dymic na niebiesko.kazalem wylaczyc silnik i zaholowalem pod dom.dzis zdjalem pokrywe zaworow i sprawdzilem punkty walu korbowego,pompy wtryskowej i walka rozrzadu.wszystko ok.jednak przy zapalaniu pojawia sie z rury mnostwo szaro-czarnego dymu i jak juz zapali to telepie silnikiem jakby chodzil na trzy gary lub nie mial poduszki pod silnikiem.niedawno byla uszczelniana pompa wtryskowa i ustawiany rozrzad.wszystko bylo ok.od tego czasu minelo 1500 km spokojnej jazdy.stalo sie to nagle jak zona wjezdzala na parking pod hipermarket ,silnik byl goracy.teraz zapala ale jak zapali to telepie nim i wyrzuca mostwo dymu jak wyzej.moze macie jakies sugestie co sprawdzic lub co to moze byc?
  3. jac

    boost pin do aaz

    dzieki za rysunek.jak widze czesc stozka jest przesunieta w osi o 1 mm.robimy proby.bedzie efekt to dam znac.jeszcze raz dzieki.
  4. jac

    boost pin do aaz

    rys techniczny lub dane pina ciagle potrzebne.........
  5. jac

    boost pin do aaz

    dzieki za odzew.niecierpliwie czekam .sam tez szukam.widzialem dwie wersje : ze stozkiem ze tak powiem centralnym i druga ustawioną stozek mimosrodowo.jesli ktos znajdzie cos na forum golfa to prosze o wklejenie linku.chetnie poczytam.
  6. witam wszystkich.zona jezdzi b4 z motorkiem aaz 75 konikow a ja b3 z silniczkiem abs.poczytalem forum i mowia coby wymienic w td boost pina w pompie wtryskowej. na takiego z 1,6 td.na allegro sa dostepne po 80 zeta toczone bost piny. czy ktos je uzywal i ma doswiadczenie z eksploatacji? czy ma ktos takiego bosst pina jaki jest potrzebny? mam tokarke wiec moglbym po dostarczeniu rysunku lub wzoru wytoczyc wiecej takich a cena jego nie bylaby wieksza niz 25 do 30 zl. ma ktos moze taki bost pin i moglby go pomierzyc ? lub wyslac do mnie? chetnie zrobie takich pare .potrzebny rysunek tech lub wzor. pozdrawiam
  7. wtedy sruba skrecajaca wahacz ze zwrotnica jest zarazem sruba regulujaca kat pochylenia kola. i powinna posiadac glowke "mimosród" a na amortyzatorze powinien byc element o ktory ta glowka moglaby sie oprzec i mozna by nia regulowac.tak jak bylo w zastawach i golfie jedynce wczesnych modeli. a nie ma.. ale sprawdze u madrych ludzi i wroce do tego tematu.w moich mcpersonach nie stwierdzilem takiego"owalu' ktory by pozwolil regulowac samemu kat. nic to jak mowil wolodyjowski. sprawdze jako zeklem u madrych ludzi i dam znac. pozdrowienia wszystkim
  8. a sprawdzaliscie moze czy jest luz na drazku kierowniczym.?ale nie od strony kola tylko na przegubie przy ukladzie kierowniczym tym ktory jest w gumowym mieszku.za duzy luz powoduje to ze jak wysprzeglimy a silnik poprzez skrzynie przestaje ciagnac to kola maja luz i drgaja na rozne strony a wtedy drgania przenasza sie na uklad kierowniczy i kierownice.zmiana drazkow kierowniczych z przegubami zalatwila sprawe. hej edde. od kiedy kat pochylenia kola reguluje sie tymi srubami i w ktorym modelu passata?.zeby tak bylo to otwory musialy by byc jajowate ,owalne znaczy sie . sprawdzalem w swoim pasku i ja mam otwory normalne tak w amortyzatorze jak i w zwrotnicy.kat pochylenia kola jest ustawiony niejako fabrycznie poprzez umiejscowienie wzmiankowanych otworów w odpowiednich miejscach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności