Skocz do zawartości

Supernorby

  • Liczba zawartości

    72
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Supernorby

  • Urodziny 23.01.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Norbert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  • Link do tematu o samochodzie
    129445

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ostatnio sprzedalem B6 Bluemotion 1.9 TDI 2008, 317000 km za 17100 zł. Najważniejszy dobry i uczciwy opis (bez pitolenia) i ładne zdjęcia. Wiadomo, że auto musi być zadbane... ja starałem się nie oszczędzać na Passku. Klient trafił się po 12 dniach na otomoto. Jakby nie mała nieszczelność silnika i lekki wyciek oleju wziął bym więcej. Wystawiony był za 18600 zł z 2 kompletami opon.
  2. Witam, wiosna blisko i chciałbym kupić wygodny bagażnik do transportu 2 rowerów. Nie mam haka, ale znalazłem rozwiązanie, które teoretycznie było by dla mnie idealne. Na allegro czy olx można kupić za około 500-600 zł platformę do transportu rowerów bardzo dobrej firmy Uebler, które kiedyś do Passatów B6 były dodawane w wersji Individual. No ale jest problem. Jak zamontować w moim sedanie taki bagażnik. W moim aucie zderzaki nie mają otworów na bolce, na których trzyma się bagażnik. Sprawdzałem również belkę tylną i tam też ich brak. Wyciąć same dziury w plastiku to nie problem ale skąd dostać taką belkę z otworami pod bolce zaczepowe bagażnika? Dzwoniłem do serwisu VW, ale oni o tym nawet pojęcia nie mają.
  3. Dzięki za spotkanie. Było bardzo miło, chociaż frekwencja niska :-) Pozdrowienia od koleżanki od EOS-a dla chłopaków, którzy uruchomili jej muzykę z USB :-)
  4. Problem rozwiązałem. Sprzedałem RCD 510 Delphi przeznaczone na rynek chiński i zakupiłem RCD 510 Blaupunkt. Straciłem kilkadziesiąt złotych i dołożyłem z 450 ale jestem zadowolony. Wszystko gra jak trzeba :-)
  5. Krótkie podsumowanie na temat radyjka RCD 510 DAB / DAB+ / bez DAB 3C8035195 RCD510 bez DAB 3C8035195A RCD510 z DAB 3C8035195B RCD510 z DAB+ 3C8035195F RCD510 bez DAB 3C8035195G RCD510 z DAB 3C8035195H RCD510 z DAB+ 3C8035190 RCD510 bez DAB , z wejściem na kamerę cofania 3C8035190C RCD510 bez DAB, z wejściem na kamerę cofania 3C8035190D RCD510 bez DAB, z wejściem na kamerę cofania i nowymi czarnymi pokrętłami. 5C6035195 RCD510 z DAB+, włącznie ze wskaźnikami przepływu energii dla pojazdów hybrydowych 1K0035195AA RCD510, pierwsza seria z protokołem DDP (np. stare czerwone MFA+) bardzo wiele przydatnych informacji znajduje się na http://www.rcd510.de (język niemiecki)
  6. Witam, mam mały problem z radiem RCD 510 Delphi (chińczyk z 2 strzałkami). Ogólnie za 550 PLN ciężko kupić coś lepszego i jako, że mój RCD 310 miał problem z odtwarzaniem płyt CD i mp3 oraz uszkodziły mu się 2 przyciski, zdecydowałem się na RCD 510 Delphi na rynek chyba chiński. Radio nie ma RDS (nie wyświetla nazw stacji tylko częstotliwości) , po za tym wszystko działa super. Zmieniarka na 6 CD, odtwarzanie z karty SD HC, Aux, USB (sterowanie iPhonem) itp. Wymiana nastąpiła bezproblemowo ale jest właśnie 1 ALE. Jakość odbioru niektórych stacji radiowych jest taka sobie. Kiedy wejdę do menu serwisowego widzę, że tylko ANT1 jest ON a ANT2 OFF. W RCD 310 obie były ON. Po za tym w menu serwisowym wyświetla mi się RDS: 4 . Co to znaczy? Ma to radio w końcu RDS czy nie? Czy jadąc w długą trasę i słuchając np. RMF FM częstotliwości będą mi się aktualizować w zależności od miejsca, w którym słucham radia? Jak ktoś wie jak to ogarnąć to proszę o pomoc.
  7. Niczym, o ile pochodzi z pewnego źrodła i jest odpowiednio przechowywany. Jakbym miał do wyboru olej z beczki lub z butli to wybrałabym ten drugi.
  8. Właśnie wróciłem z serwisu. Olej i filtry wymienione. Do tej pory jak wcześniej wspominałem używałem Elf Solaris LLX 5W30. Francuski olej wyprodukowany w technologii syntetycznej. Nie powiem o nim złego słowa. Wlałem go 2 razy do silnika i przejechałem na nim 30000km. Możecie mi wierzyć lub nie, ale przez cały ten okres nie dolałem ani kropli. Oleju ani nie ubyło ani co ważne nie przybyło Jedyne co mnie skłoniło do przejścia na Millers Oils XF LongLife 5W30 to fakt, że jest to olej w 100% syntetyczny i posiada bardzo wysokie oceny użytkowników.
  9. Więc sobie raczej odpuszczę płukanie, silnik dobrze pracuje, zero przecieków. Zmienię tylko olej, filtry i tyle.
  10. Lejesz jedne z najlepszych olejów na rynku więc nie będzie co będzie tylko dobrze będzie Zastanawiam się tylko czy przy dzisiejszej wymianie oleju robić płukanie tym preparatem Millers Engine Flush... teraz passek śmiga na oleju Elf Solaris LLX 5W30. W sklepie radzili mi przepłukać tym silnik. Nie chciałbym przedobrzyć. Co o tym sądzicie? Silnik ma w tej chiwli przebieg 214 250 km i za mojej kadencji tj. od przebiegu 181 600 km nie był płukany....
  11. Kosztował 235 zł / 5 L, w cenie dostalem płukankę Millers Oils Engine Flush Jak będzie OK, to za 15000 km wleję Tridenta ... sporo tańszy, kosztuje 160 PLN / 5 L a parametry bardzo podobne
  12. Ja wczoraj kupiłem Millers Oils XF Longlife 5W30 (to olej Mid SAPS) i dziś wymieniam ... zobaczymy jak będzie się sprawował
  13. Rozmawiałem wczoraj z kompetentną osobą na temat olejów w kwestii SAPS. Sytuacja wygląda tak, że większość producentów masowych produkujących oleje klasy ACEA: C3 zgodne z normą VW 504.00/507.00 oszukuje klienta podwójnie. Castrol i Mobil 1 wiodą w tym procederze. Nie dość, że sprzedają oleje półsyntetyczne, hydrokrakowane jako Fully Synthetic to zakłamują również poziom SAPS. [szkoda, że tylko w Polsce. W Niemczech prawo zmusiło ich do pisania prawdy na olejach] Prawie wszystkie oleje ACEA: C3 to oleje Mid SAPS o ograniczonej zawartosci popiołów (<=0,8%), fosforu (0,07-0,09%) i siarki (<=0,3%) i dokładnie takie parametry mają nazywane przez wielu nie do końca uczciwych producentów oleje Low SAPS. Tymczasem prawdziwe oleje Low SAPS zawierają bardzo ograniczoną zawartość popiołu siarczanowego (<=0,5%), fosforu (0,05%) i siarki (<=0,2%) - oleje te są niezgodne z normą VW 507.00 Official VW - Engine Oil Requirements Wg. Dr. Kossmehl'a odpowidzialnego w VW za certyfikację olejów dla silników Volkswagena zawartość popiołów w olejach przeznaczonych dla normy 507.00 powinna wynosić od 0,6 do 0,8% co stanowi normę Mid SAPS. (patrz strona 16) Millers Oils czy Gulf nazywają rzecz po imieniu i nie przekłamują jak Castrole czy Mobile.
  14. Dziś właśnie zamierzam kupić albo Tridenta albo XF Longlife... różnica w cenie jest spora bo Trident kosztuje 160 zł za 5 l , XF 235 zł za 5 l. Zastanawia mnie właśnie tylko parametr SAPS.
  15. Witam, mam pytanie odnośnie olejów spełniających normy VW 504.00 i 507.00. Sprawa dotyczy zawartości popiołów, siarki i fosforu w olejach przeznaczonych dla silników wysokoprężnych z filtrem DPF. Masowi producenci tacy jak np. Shell, Total, Elf, Castrol, Mobil czy inne chwalą się olejami Low SAPS podając jednocześnie normę ACEA: C3. Na dodatek oszukują, że ich oleje są w pełni syntetyczne, a prawdą jest, że w 99% to oleje w technologii syntetycznej na bazie olejów mineralnych. Z kolei np. Millers Oils podaje w swoich materialach informacyjnych, że oleje spełniające normę VW 504.00/507.00 i jednocześnie ACEA: C3 to u niego oleje typu Mid SAPS. Jak to dokładnie u Volkswagena jest? Czy silniki VW z DPF wymagają olejów Low SAPS czy Mid SAPS? W serwisie VW mówią, że tylko oleje Low SAPS. Sprawdziłem normy ACEA i wynika z nich, że: Oleje grupy C1 i C4 to oleje Low SAPS a oleje C2 i C3 to oleje Mid SAPS. Jednocześnie wiadomo, że VW zaleca stosować oleje o parametrze lepkości HTHS min. 3,5 MPa.s Jak to jest więc tak naprawdę jest u VW? Czy można bez obawy o DPF stosować oleje Mid SAPS np. Millers Oils XF Longlife 5W30 lub Millers Oils Trident Longlife 5W30 (obydwa spełniają normę: VW 504.00/507.00 , ACEA: C3 ale są jednocześnie olejami Mid SAPS)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności