kucharz_86 Zgłoś #141 Napisano 9 Grudnia 2012 oki dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kEru Zgłoś #142 Napisano 11 Grudnia 2012 Posiadam passata b4 1.9TDI Mój problem polega na tym, że przy zimnym uruchomieniu auta mam masaż całego ciała, silnik po uruchomieniu na jakieś 3-4s jakby pracował na 2-3 garach, obroty falują i po chwili wszystko jest w porządku. Grzeje świece zawsze do usłyszenia tego ,,pyknięcia" przekaźnika (czasami podwójnie grzeję). Czasami potrafi zapalić, nierównomiernie pracować przez dosłownie chwilę i zgasnąć. Na ciepłym silniku pali od strzała. Filtr paliwa jakoś tydzień temu wymieniłem, nie wiem czy kiedykolwiek świece żarowe były wymieniane, w zeszłą zimę sprawdzałem ich oporności i 2 miały minimalną wartość, ale mieściły się w swoim zakresie. Nie wiem od czego zacząć, co jeszcze sprawdzić, proszę o waszą pomoc, pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ufogrzesiak Zgłoś #143 Napisano 11 Grudnia 2012 ja bym obstawił na cofające się paliwo z pompy wtryskowej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #144 Napisano 11 Grudnia 2012 Ja coś czuje że to urok tego auta, mój też po odpaleniu i to różnie bywa, czasami jest np -1 i telepie go zaraz po rozruchu tak jak piszesz 3-4sek pobulgocze pofalują obroty i nagle pracuje równiutko fajnie. Czasami przy -8 pali od starzała jak ciepły w lecie. Dziwne go jest nie obczajam też;p ale nigdy nie miałem problemu żeby nie zapalił nawet jak pokazało -32, sam panel od climatronica się zapalił dopiero po 5sek tak zmarznięty był;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kEru Zgłoś #145 Napisano 12 Grudnia 2012 Przy plusowych temp. też potrafi lekko nierównomiernie pracować, a przy minusowych to meksyk... (zawsze się śmieje, że wałek próbuje bokiem wychodzić ;D) Co zauważyłem: przewody , które są podłączone do filtra paliwa są twarde na łączeniach. Bardzo możliwe, że przez to łapie powietrze, w weekend kupie 1m przewodu, małe zaciski i będę kombinować. Odpalić zawsze odpali no ale ta dyskoteka przy uruchamianiu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychmax Zgłoś #146 Napisano 12 Grudnia 2012 Zanim cokolwiek kupisz, sprawdź świece. To nic nie kosztuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kEru Zgłoś #147 Napisano 12 Grudnia 2012 Dzisiaj odpaliłem passata po 2 dniowym postoju, zapalił bez żadnego telepania, dosłownie lekkie falowanie obrotów po uruchomieniu, kopara mi opadła, bo to co wcześniej się działo to czysta poezja. krzychmax, świec nie będę wykręcać, bo przy moim szczęściu jeszcze bym ukręcił którąś, jutro wezmę w łapę miernik i sprawdzę rezystancję świec. A przewody profilaktycznie także wymienię, bo już mi to spokoju nie daje, śnią mi się po nocach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzychmax Zgłoś #148 Napisano 12 Grudnia 2012 Nie musisz wykręcać, ściągasz fajki i przewodem podajesz plus z aku na świece, jak iskrzy przy dotknięciu przewodem tzn, że nie spalona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #149 Napisano 14 Grudnia 2012 Mowiłem Ci kolego ze one tak mają;D moj tez jak postoi dłużej pali lepiej niż po pół dnia:P taki urok niestety;) a tez mam wszystko wyminione i świece w tamtym roku;) od razu po wymianie wszystkich czterech było dalej to samo;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian133d Zgłoś #150 Napisano 19 Grudnia 2012 potrzebuje cewke zaplonowa do passata b4 vr6 kupilem zamiennik na allegro za 300zl i wogole nie chce odpalic ile moze kosztowac orginal nowy albo uzywka? a moze ktos ma sprzedac?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #151 Napisano 19 Grudnia 2012 Nowa boscha cos koło 850zł,z mojego doświadczenia jezeli masz zamiar troche nim pojeżdzic to bym własnie ja kupił żeby miec spokoj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzys2711 Zgłoś #152 Napisano 24 Grudnia 2012 Panowie prosze o rade i pomoc, mam Passat 2.0 AGG ktory nie pali jak jest cieply, wymienilem juz wszystko co bylo mozna tj. czujnik Halla, czujnik polozenia walu,swiece ,kable ,cewke,kapulke i palec,przekaznik pompy paliwa,czujnik temperatury a auto nadal czasem nie pali jak jest cieple a poza tym jeszcze w trakcie jazdy potrafi na moment zgasnac i w tym momencie zapala sie lampka oleju i spadaja momentalnie obroty do zera. Jestem zalamany wydalem 600 euro a autko nadal czasem nie pali. Silnik chodzi ladnie i ma moc spalanie ok.Wszystkie objawy wskazuja na czujnik polozenia walu no ale przeciez jest nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Passat7 Zgłoś #153 Napisano 24 Grudnia 2012 Witam mam Passata B5 98r 1.8 125 KM i mam problem z odpaleniem na benzynie mianowicie odpali i po chwili zaczynają obroty silnika spadać aż zgaśnie po ponownym odpaleniu muszę przygazowac aby nie zgasł proszę o podpowiedzi w swoim dziale napewno pomoga... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arni251 Zgłoś #154 Napisano 27 Grudnia 2012 Sorki ale sie podepnę. Mój ojciec ma paska B3 1,8 benz, silnik standardowy jak np golf3. Podczas jazdy raptownie gasnie mu auto, poprostu jakby ktoś ucioł przewody wysokiego napiecia, postoi z 2 min pokręci, pokręci, pokręci i zapali, jedzie z 10, 20, 30km i znów to samo. Teraz ciekawostka- to dzieje sie tylko na ruskiej benzynie, na polskiej nie ma takich problemów, ruska benzyna jest pewna bo moja żona na niej jezdzi zafirą z 2000r, siostra skodą z 2006r i sąsiedzi innymi często luksusowymi autami i im nic, tylko ten biedny passacik ojca ma problemy. Miał ktoś z was taki problem, jak tak to pomóżcie bo ojca szlak trafia jak tankuje za 5,66zł. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #155 Napisano 28 Grudnia 2012 hymmm... Do sprawdzenia według mnie cały układ wysokiego napięcia to na początek... a później dalej będziemy myśleć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomceli Zgłoś #156 Napisano 28 Grudnia 2012 Witam, tez mam problem z passatem, u mnie pali na benzynie ok le jak za wczesnie przelacze na gaz to zgasnie i nie chce odpalic na benzynie, trzeba dlugo krecic a z rury idzie bardzo ciemny dym jak z diesla jak juz zapali, pomocy!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #157 Napisano 28 Grudnia 2012 jak za wczesnie przelacze na gaz to zgasnie i nie chce odpalic na benzynie Sam sobie odpowiedziałeś, zalewasz silnik zmrożonym gazem. Przyczyna to niedogrzany odpowiednio parownik, słaby przepływ płynu przez niego. Można przełączać na gaz zaraz po odpaleniu ale parownik musi byc w dobrej kondycji i odpowiednio wyregulowane...warunek to dwie śruby regulacyjne. Najłatwiej to przełączać na gaz po upływie min 3 min (zależnie od temp. otoczenia). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomceli Zgłoś #158 Napisano 28 Grudnia 2012 Tak ale czase na mrozie przelacze zaraz i jest ok a czasem musze stanac po 10 km jazdy bo i tak nie przelacze, dop jak zgasze auto i ponownie zapale to pozniej juz ok i skad ten czarny dym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #159 Napisano 28 Grudnia 2012 Sam sobie odpowiedziałeś, zalewasz silnik zmrożonym gazem.Przyczyna to niedogrzany odpowiednio parownik, słaby przepływ płynu przez niego. Można przełączać na gaz zaraz po odpaleniu ale parownik musi byc w dobrej kondycji i odpowiednio wyregulowane...warunek to dwie śruby regulacyjne. Najłatwiej to przełączać na gaz po upływie min 3 min (zależnie od temp. otoczenia). potwierdzam, tak samo myslę na ten temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #160 Napisano 28 Grudnia 2012 czasem musze stanac po 10 km jazdy bo i tak nie przelacze, dop jak zgasze auto i ponownie zapale to pozniej juz ok Czyli parownik zaczyna strajkować...zdemontuj tylny dekiel i wymyj wnętrze z oleju...druga przyczyna to jednoczesna branie przez silnik i =benzyny i LPG...winny przełącznik lub przekażnik=jeśli jest. Musisz się upewnić czy wtryski są odłączane w momencie przełączania na gaz. Sprawdź wszystkie połączenia elektryczne i potraktuj je jakimś odrdzewiaczem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach