Skocz do zawartości

kEru

  • Zawartość

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kEru

  • Urodziny 07.03.1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Suwałki

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1995

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie cuduj ze starą nagrzewnicą, wymieniaj. Najlepiej wyciągnij starą i porównaj wymiarami. Co do ceny i firmy kwestia gustu, na takie rzeczy bym nie żałował pieniędzy, żeby później ponownie nie rozbierać.
  2. Witam. Pacjent VW Passat B5 1.9 TDI AFN 00r Ogólnie auto mułowate, rozpędza się jak lokomotywa, nie dymi. Przy ponad 3k rpm czuć wyraźnie moc. Przy redukcji na bucie potrafi chwilę pomyśleć. Wydaje mi się, że geometria stoi. Proszę o analizę i jakiekolwiek podpowiedzi. 😊 Statyczne BS; 011 http://vaglogi.pl/log-011_sUbi2.html 004 http://vaglogi.pl/log-004_82w9I.html 003 http://vaglogi.pl/log-003_veZA4K.html 000 http://vaglogi.pl/log-000_p7A3MN.html Statyczne: 005http://vaglogi.pl/log-005_0AAmut.html 004 http://vaglogi.pl/log-004_Y8012i.html 003 http://vaglogi.pl/log-003_lD1UJ14.html 001 http://vaglogi.pl/log-001_KBztZG7.html 000 http://vaglogi.pl/log-000_5N48K3.html 013 http://vaglogi.pl/log-013_3zji5.html 011 http://vaglogi.pl/log-011_RY8Yt.html 010 http://vaglogi.pl/log-010_SE1wg.html 008 http://vaglogi.pl/log-008_kiR22f.html 007 http://vaglogi.pl/log-007_93Kkh.html Dynamiczne: 011 http://vaglogi.pl/log-011_hhKWO8.html 010 http://vaglogi.pl/log-010_cMeyMf.html 008 http://vaglogi.pl/log-008_ebCxLIL.html 004 http://vaglogi.pl/log-004_R2g00.html 003 http://vaglogi.pl/log-003_p02Rl.html
  3. kEru

    Problem z abs - wyjaśniony

    Problem wyjaśniony. Było zwarcie przy module komfortu i przetopiło pare przewodów m.in od czujnika abs prawy tył. Po sprawdzeniu wiązki czy jest wszystko ok sterownik nadal wyrzucał błąd 00287 open or short to plus, a na pinie sterownika modułu abs esp pod nogami kierowcy (8D0 907 389 D) nie było napięcia ( pin 9,10 prawy tył) , podejrzewałem usmażony sterownik przez zwarcie. Wstawiony drugi sterownik, kodowanie i wszystko gra. Co ciekawe pompa hamulcowa z końcówką T nie ma sterownika przy pompie, a właśnie pod nogami pasażera przód.
  4. Witam. Pacjent VW Passat B5 1.9 TDI 110km 00r z esp. Wujka samochód, więc proszę o wyrozumiałość. Był problem z absem prawy tył (wyskakiwał błąd abs esp na blacie, nie wiem jaki był kod błędu). Do tego doszło wpadanie pedału hamulca albo drżenie tak jakby abs się załączał. Pierwsza myśl mechaniorów wymiana piasty z czujnikiem prawy tył. Przez chwile spokój, problem powrócił. Druga myśl mechaniorów sterownik pompy siadł i może piasta zła, więc druga pompa wstawiona i piasta z czujnikiem ze sprawnego auta i dalej jest to samo. Auto wziąłem w celu weryfikacji problemu. Uruchomiony samochód, wciskam pedał, a wtedy drży pedał jakby abs się załączał i słychać jak pompa pracuje. Podczas jazdy czasami jest ok, czasami złapie błąd absu prawy tył, a gdy w trakcie jazdy wyłączę esp od razu łapie błąd. Co sprawdziłem: Sprawdziłem przewody przy kostce sterownika abs - zdrowe Sprawdziłem napięcie na zapłonie przy kostkach absu tył : lewy 4.74V, prawy równe 1V Sprawdziłem oporność czujników tył: lewy 1194 ohm, prawy 1256 ohm VCDS w blokach pomiarowych na postoju lewy-tył, lewy-przód i prawy-przód pokazuje 1km/h a prawy-tył raz 1km/h, a czasami 12km/h, ale co ciekawe jak ruszę to pokazują wszystkie jednakowo, a powyzej 21km/h sterownik abs rozłącza od vcds'a, sprawdziłem na vag com i ta sama sytuacja. Wyskakiwał błąd 00287- prawy tył g44 27-00 implausible signal, po wyczyszczeniu kostki 00287 prawy tył g44 30-00 open or short to plus Moje podejrzenie to albo wiązka od sterownika pompy do czujnika abs, albo sterownik pompy. Proszę o jakieś sugestie, może ktoś miał podobny problem.. 🙁
  5. A najlepiej to usunąć temat, bo nikomu i tak się nie przyda. Proponuje meliskę na odstresowanie.
  6. Sprawdziłem na vagu zamki drzwi, mikrostyki i według vaga wszystko jest sprawne... podmieniłem moduł komfortu (z 4 sztuki z końcówką AH- taki jaki jest w aucie) i nadal ten sam cyrk. Ale jest podejrzenie z tylnymi lewymi drzwiami bo czasami potrafiły się zatrzasnąć na amen, a po jakimś czasie wszystko wracało do normy (o tym nie wiedziałem) i co ciekawe gdy zamknę auto i tylne lewe drzwi są otwarte i się je zamknie to mrugną raz kierunkowskazy i nic się nie dzieje, a gdy się tak samo zrobi z prawymi przednimi lub tylnymi drzwiami, klapą bagażnika to po zamknięciu alarm się włącza od razu. Zamek kupiony i tak się zmieni, zobaczymy czy to będzie powód usterki, jak nie to reszta zamków zostanie rozebrana i sprawdzę wszystkie mikrostyki i luty poprawie.. Lampka sufitowa sprawdzona podmieniona na sprawną - bez zmian. Usterka znaleziona - zgnity mikrostyk zamka lewy tył. Był sprawny lecz nie miał dobrego kontaktui wzbudzał alarm jak luzem się go ruszało. Dodatkowo zamek mechanicznie się uszkodził, więc do wymiany cały kompletny zamek. Tym razem znowu sukces.
  7. Passat b5 2000r. Auto posiada fabryczny alarm. Gdy auto zamyka się z pilota czy to z kluczyka to automatycznie załącza się alarm, wyje syrena, mrugają kierunki, a jak w aucie zostawi się włączoną lampkę sufitową to dodatkowo dyskoteka. Czasami potrafi być wszystko ok, czasami normalnie się zamknie, ale po jakiejś chwili albo czasie się załączy alarm i wyłączy. Czasami jest tak, że ginie oświetlenia wnętrza, ale po dłuższej chwili wraca, wtedy nie ma cyrków z włączającym się alarmem od razu po zamknięciu auta. Gdy alarm się załączy sam to przekaźnik w module komfortu non stop tyka dosyć szybko przy włączonej lampce sufitowej (wtedy jest dyskoteka z oświetlenai), a gdy się wyłączy lampkę, albo się przełączy na drugie położenie to zaczyna wolnej tykać i nie ma efektu stroboskopu. Moduł komfortu suchy (przeniosłem go pod kolumnę, dodatkowo poprawione luty), wiązka do modułu komfortu zdrowa. Mikrostyki drzwi, klapy oraz maski sprawne, wszystkie drzwi i klapę zamyka. Jedynie jakie błędy w module komfortu to: 01038 - Central Locking Thermal Protection 00953 - Interior Light Time Limit: Unknown Switch Condition Brak kompletnie pomysłów, czy to moduł komfortu? A może przekaźnik odpowiedzialny za alarm?
  8. kEru

    Co myślicie o tych reflektorach.

    Właśnie jak wrażenia? B5 3B: u mojej lubej są jakieś szity wstawione i jest dylemat czy kupić nowe soczewki depo czy ori używane, a może nowe ori (700zł)? Xenonu nie przewiduje
  9. I znowu przyczyna znaleziona: czerwono biały przewód był pęknięty i korozja zrobiła swoje, pęknięty był przed modułem komfortu w gumowej przelotce w masie uszczelniającej. Moduł profilaktycznie przeniosłem pod kolumnę kierownicy.
  10. Witam ponownie, problem z modułem komfortu wrócił jak bumerang z podwojoną siłą. Opisywałem problem na stronie 47 i wyszło, że silniczek od strony kierowcy j386 był wadliwy, przy module komfortu chore połączenia zostały wymienione bądź naprawione. Dzień wcześniej wszystko działało, na drugi dzień otwieram auto i widzę, że podświetlenie wnętrza nie działa, szyby i lusterka nie reagują (podświetlenie jest), brak podświetlenia szyby pasażera, tylne drzwi zamknięte na amen nawet nie można otworzyć, bagażnik nie rygluje tylko mechanicznie z kluczyka. Bezpiecznik nr 14 i 38 sprawdzony, vag nie komunikuje się z modułem komfortu, gdzie szukać dalej? Wyczytałem, że jakiś dodatkowy bezpiecznik jest pod nogami kierowcy za przekaźnikami, ale tam u mnie nic takiego nie znalazłem. Czyżby problem z samym modułem czy znowu gdzieś jest problem z wiązka?
  11. I bingo, moduł silniczka j386 umarł, wstawiony drugi: szyby i lusterka odżyły
  12. Witam Passat b5 1.6 AHL 98r Mój problem polega na nie działających lusterkach i podnoszenie/ opuszczanie szyb z panelu kierowcy.Bezpiecznik ok, sprawdziłem moduł komfortu (suchy), naprawiłem uszkodzone przewody w progu kierowcy, sprawdziłem wiązkę od drzwi kierowcy do wtyczek pod skrzynką oraz do modułu, sprawdziłem wiązkę drzwi pasażera i nadal nic. Vag jedynie podpowia: 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386), 49-00 - No Communications. Czy to uszkodzony silniczek drzwi kierowcy? Bo tam cała wiązka jest wpięta w niego, a następnie rozchodzi się do panelu szyb, lusterek itp? Czy może moduł komfortu pod nogami kierowcy? Podświetlenie przycisków panelu szyb jak i lusterek działa oraz ryglowanie. Brak podświetlenia kratek, schowka pasażera, lampki sufitowe działają, szyba pasażera działa. Gdzie dalej szukać?
  13. kEru

    Motocykl dla 17-latka 125 cm3

    Za 2000 tysiące to można tylko trupa kupić, dorzuć kolejne 2000 i można coś konkretnego szukać. Romet K125 z daleka widać, że chinol.
  14. Moje byłe 1Z spalało średnio 5- 5,5l na 100 (bez klimy), nigdy więcej. Na pełnym baku spokojnie przejeżdżałem 1600km i jeszcze zostawało trochę w baku. :fajny
  15. kEru

    problemy z odpalaniem

    U siebie już wszystko zrobiłem w 1.9TDI 90KM. Wymieniłem świece(stare grzały), przekaźnik świec, sprawdzona pompa paliwa, wszelkie nieszczelności wyeleminowane, paliwo się nie cofa, zapłon w porządku, czyszczony nastawnik i tak dalej i tak dalej. Powód ciężkiego uruchamiania przy zimnych dniach? - kompresja, trzeba robić głowice.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności