Skocz do zawartości

kEru

  • Zawartość

    61
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kEru

  • Urodziny 07.03.1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Suwałki

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1995

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. kEru

    problem z ABS i ESP

    Byłoby trzeba sprawdzić błędy skrzyni, może coś one podpowiedzą.
  2. kEru

    problem z ABS i ESP

    Jeżeli pompa z końcówką T to sterownik jest przy ścianie grodziowej pod wykładziną (nogi pasażera przód)
  3. kEru

    Problem z ustawieniem rozrzadu

    Przy zakupie następnej uszczelki weź starą do wglądu. Może ta nowa miała wadę produkcyjną, trzeba przyglądnąć się numerom seryjnym tej uszczelki victor czy aby na pewno jest do avb.
  4. kEru

    Problem z ustawieniem rozrzadu

    Porównaj stara uszczelkę z nową, czy stara ma tą dziurkę w danym miejscu co opisujesz
  5. kEru

    Problem z pompowtryskami passat B5

    Sprawdzić błędy sterownika silnika, koniecznie do sprawdzenia pompowtryski grupa 013, 018, 023.
  6. kEru

    Mam problem z eds

    Coś takiego znalazłem na forum audi, to akurat tyczy się passata: 18014 – nieprawidłowy przepływ informacji i wymagany moment obrotowy silnika z komputera sterującego systemem ABS (usterka elektryczna w obwodzie prądowym) Należy sprawdzic magistralę danych. SPRAWDZENIE MAGISTRALI: Komputer sterujący pracą silnika, komunikuje się z komputerem sterującym systemami ABS/ESP i czujnikiem kąta kierowania. Dwa komputery sterujące są podłączone do magistrali i wymieniają miedzy sobą informacje. Brakujące INFO zostają rozpoznane jako usterka. W obu komputerach, znajdują się rezystory obciążeniowe o wartości 120 [omów] każdy. - wyłącz zapłon - odkręc pokrywę puszki komputera sterującego (tego z prawej strony pod szybą – koło zbiorniczka płynu hamulcowego) - zdejmij wtyczkę z komputera, przyłącz wtyczke VAG-a do komputera i sprawdź rezystancję obciążenia komputera sterującego - pomiar wykonać pomiędzy złączami: 58 + 60 oraz 77 + 79 - wymagana wartość: 115 – 135 [omów] - jeśli nie uzyskuje takich wartości – komputer sterujący NIESTETY do wymiany - jeśli mieści się w powyższym przedziale, to podłączyć VAG-a do wiązki przewodów komputera sterującego - sprawdzic rezystancję pomiędzy gniazdami wtykowymi 58 + 60 oraz 77 + 79 - wymagana wartość: 115 – 135 [omów] - jeśli ten przedział oporności jest osiągnięty – to przewody nie maja zwarcia (są sprawne).
  7. kEru

    Problem z ustawieniem rozrzadu

    Zostaw polskiego vaga w spokoju, archaiczny sprzęt czym można co najwyżej błąd skasować. Zczytuj błędy vag com'em i wrzucaj błędy albo od razu weryfikuj http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes. Możesz ustawić automatyczne przetłumaczanie strony. Raczej nie, ale możesz dla pewności sprawdzić. Błędy 3 i 4 cylindra świadczą o padniętym pompowtrysku albo z połączeniem elektrycznym (kostki, wiązka).
  8. kEru

    Problem z ustawieniem rozrzadu

    Tam napięcie jest znikome, od tego są bipy, które by wypadało sprawdzić. Wiązka jest dosyć delikatna. Jeżeli głowica po kompleksowej regeneracji to raczej by sprawdzili czy z gniazdami jest ok? Jeżeli masz jakieś sprawne wtryski na podmiankę bym to zrobił, albo zamienił miejscami to by wykluczyło wiązkę pompowtrysków. Tutaj może być wszystko, wiele różnych interpretacji jest na ten kod, podłącz vag com lub vcds bardziej rozjaśni sprawę, bo pewnie łączysz się testerem.
  9. Obstawiam, że poszła cela w akumulatorze (nienaprawialne).
  10. kEru

    Problem z ustawieniem rozrzadu

    Sprawdź dokładnie wiązkę pompowtrysków
  11. kEru

    Problem z ustawieniem rozrzadu

    Dokładnie, pytanie jak wcześniej odpalał. Jakie były objawy, że wymieniłeś panewki i w jakim stanie jest wałek itp. Według mnie jest grubo zapowietrzony. Odpowietrz go do filtra paliwa i próbuj odpalać. Przerwa obwodu? Jaki jest kod usterki? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18075/P1667
  12. kEru

    diesel 1.9 tdi Ajm nie grzeja świece

    Sprawdź czujnik temperatury cieczy jak będzie zimny jakie ma wartości w blokach (czy mniej więcej zgadza się z temperaturą zewnętrzną). Fizycznie jest napięcie na listwie grzania świec jak przekręcisz zapłon z podpiętym czujnikiem(zimny silnik)? Ostatnio miałem podobny problem z 1.9 agr. Po odpięciu czujnika świece grzały, przy podpiętym mignęła kontrolka świec - brak napięcia na listwie. Czujnik pokazywał dobrze w blokach, podmieniłem na 2 nadal to samo. Dopiero jak ruszyłem wydłużenie czas grzania świec żarowych w vagu wszystko zaczęło działać https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270253
  13. kEru

    Skrzynia automat Tiptronic pomocy.

    17118 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17118/P0734/001844 17195 to chyba związane jest z nadmiernym uślizgiem sprzęgła
  14. Nie cuduj ze starą nagrzewnicą, wymieniaj. Najlepiej wyciągnij starą i porównaj wymiarami. Co do ceny i firmy kwestia gustu, na takie rzeczy bym nie żałował pieniędzy, żeby później ponownie nie rozbierać.
  15. Witam. Pacjent VW Passat B5 1.9 TDI AFN 00r Ogólnie auto mułowate, rozpędza się jak lokomotywa, nie dymi. Przy ponad 3k rpm czuć wyraźnie moc. Przy redukcji na bucie potrafi chwilę pomyśleć. Wydaje mi się, że geometria stoi. Proszę o analizę i jakiekolwiek podpowiedzi. 😊 Statyczne BS; 011 http://vaglogi.pl/log-011_sUbi2.html 004 http://vaglogi.pl/log-004_82w9I.html 003 http://vaglogi.pl/log-003_veZA4K.html 000 http://vaglogi.pl/log-000_p7A3MN.html Statyczne: 005http://vaglogi.pl/log-005_0AAmut.html 004 http://vaglogi.pl/log-004_Y8012i.html 003 http://vaglogi.pl/log-003_lD1UJ14.html 001 http://vaglogi.pl/log-001_KBztZG7.html 000 http://vaglogi.pl/log-000_5N48K3.html 013 http://vaglogi.pl/log-013_3zji5.html 011 http://vaglogi.pl/log-011_RY8Yt.html 010 http://vaglogi.pl/log-010_SE1wg.html 008 http://vaglogi.pl/log-008_kiR22f.html 007 http://vaglogi.pl/log-007_93Kkh.html Dynamiczne: 011 http://vaglogi.pl/log-011_hhKWO8.html 010 http://vaglogi.pl/log-010_cMeyMf.html 008 http://vaglogi.pl/log-008_ebCxLIL.html 004 http://vaglogi.pl/log-004_R2g00.html 003 http://vaglogi.pl/log-003_p02Rl.html
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności