Skocz do zawartości

kEru

  • Liczba zawartości

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kEru

  • Urodziny 07.03.1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Suwałki

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Według mnie do wymiany pierścienie na tłokach ( trzeba także sprawdzić stan tulei jak i tłoków), uszczelniacze zaworowe, zawory ( także zweryfikować), szlif głowicy ze sprawdzeniem szczelności. Sprawdź ciśnienie na poszczególnych cylindrach, jak i stan samych panewek. Jak już zdejmiesz czapkę i tuleje będą ok to dla pewności zalej dynksem cylindry, po 24h będziesz widział który puszcza, a to będzie świadczyć o zużytych pierścieniach. W szczególności 1.6 przed jak i po lifcie mają takie dziwne dolegliwości z pobieraniem oleju, sam przez to przechodziłem w 1.6 AHL + lpg.
  2. Byłoby trzeba sprawdzić błędy skrzyni, może coś one podpowiedzą.
  3. Jeżeli pompa z końcówką T to sterownik jest przy ścianie grodziowej pod wykładziną (nogi pasażera przód)
  4. Przy zakupie następnej uszczelki weź starą do wglądu. Może ta nowa miała wadę produkcyjną, trzeba przyglądnąć się numerom seryjnym tej uszczelki victor czy aby na pewno jest do avb.
  5. Porównaj stara uszczelkę z nową, czy stara ma tą dziurkę w danym miejscu co opisujesz
  6. Sprawdzić błędy sterownika silnika, koniecznie do sprawdzenia pompowtryski grupa 013, 018, 023.
  7. Coś takiego znalazłem na forum audi, to akurat tyczy się passata: 18014 – nieprawidłowy przepływ informacji i wymagany moment obrotowy silnika z komputera sterującego systemem ABS (usterka elektryczna w obwodzie prądowym) Należy sprawdzic magistralę danych. SPRAWDZENIE MAGISTRALI: Komputer sterujący pracą silnika, komunikuje się z komputerem sterującym systemami ABS/ESP i czujnikiem kąta kierowania. Dwa komputery sterujące są podłączone do magistrali i wymieniają miedzy sobą informacje. Brakujące INFO zostają rozpoznane jako usterka. W obu komputerach, znajdują się rezystory obciążeniowe o wartości 120 [omów] każdy. - wyłącz zapłon - odkręc pokrywę puszki komputera sterującego (tego z prawej strony pod szybą – koło zbiorniczka płynu hamulcowego) - zdejmij wtyczkę z komputera, przyłącz wtyczke VAG-a do komputera i sprawdź rezystancję obciążenia komputera sterującego - pomiar wykonać pomiędzy złączami: 58 + 60 oraz 77 + 79 - wymagana wartość: 115 – 135 [omów] - jeśli nie uzyskuje takich wartości – komputer sterujący NIESTETY do wymiany - jeśli mieści się w powyższym przedziale, to podłączyć VAG-a do wiązki przewodów komputera sterującego - sprawdzic rezystancję pomiędzy gniazdami wtykowymi 58 + 60 oraz 77 + 79 - wymagana wartość: 115 – 135 [omów] - jeśli ten przedział oporności jest osiągnięty – to przewody nie maja zwarcia (są sprawne).
  8. Zostaw polskiego vaga w spokoju, archaiczny sprzęt czym można co najwyżej błąd skasować. Zczytuj błędy vag com'em i wrzucaj błędy albo od razu weryfikuj http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes. Możesz ustawić automatyczne przetłumaczanie strony. Raczej nie, ale możesz dla pewności sprawdzić. Błędy 3 i 4 cylindra świadczą o padniętym pompowtrysku albo z połączeniem elektrycznym (kostki, wiązka).
  9. Tam napięcie jest znikome, od tego są bipy, które by wypadało sprawdzić. Wiązka jest dosyć delikatna. Jeżeli głowica po kompleksowej regeneracji to raczej by sprawdzili czy z gniazdami jest ok? Jeżeli masz jakieś sprawne wtryski na podmiankę bym to zrobił, albo zamienił miejscami to by wykluczyło wiązkę pompowtrysków. Tutaj może być wszystko, wiele różnych interpretacji jest na ten kod, podłącz vag com lub vcds bardziej rozjaśni sprawę, bo pewnie łączysz się testerem.
  10. Obstawiam, że poszła cela w akumulatorze (nienaprawialne).
  11. Sprawdź dokładnie wiązkę pompowtrysków
  12. Dokładnie, pytanie jak wcześniej odpalał. Jakie były objawy, że wymieniłeś panewki i w jakim stanie jest wałek itp. Według mnie jest grubo zapowietrzony. Odpowietrz go do filtra paliwa i próbuj odpalać. Przerwa obwodu? Jaki jest kod usterki? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18075/P1667
  13. Sprawdź czujnik temperatury cieczy jak będzie zimny jakie ma wartości w blokach (czy mniej więcej zgadza się z temperaturą zewnętrzną). Fizycznie jest napięcie na listwie grzania świec jak przekręcisz zapłon z podpiętym czujnikiem(zimny silnik)? Ostatnio miałem podobny problem z 1.9 agr. Po odpięciu czujnika świece grzały, przy podpiętym mignęła kontrolka świec - brak napięcia na listwie. Czujnik pokazywał dobrze w blokach, podmieniłem na 2 nadal to samo. Dopiero jak ruszyłem wydłużenie czas grzania świec żarowych w vagu wszystko zaczęło działać https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270253
  14. 17118 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17118/P0734/001844 17195 to chyba związane jest z nadmiernym uślizgiem sprzęgła
  15. Nie cuduj ze starą nagrzewnicą, wymieniaj. Najlepiej wyciągnij starą i porównaj wymiarami. Co do ceny i firmy kwestia gustu, na takie rzeczy bym nie żałował pieniędzy, żeby później ponownie nie rozbierać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności