Amanda Zgłoś #221 Napisano 7 Marca 2013 Upewnij sie czy przy krótkiej jeździe na samym PB też są problemy z odpalaniem. Tak, sprawdzałem, niejednokrotnie Jeśli tak to do przeglądu czujnik temp i sonda... Hmm, czujnik OK, ale sonda? Raczej nie, ona, jak sądzę, jeszcze nie pracuje - nie zdążyła sie rozgrzać (jednoprzewodowa) Jestem skłonny przypuszczać że podawana jest zbyt duża dawka paliwa i póki silnik był "czysty" , suchy przed pierwszym uruchomieniem to zapala "od ręki", a gdy jest nieco "zawilgocony" (wewnątrz, świece tłoki, cylinder), to na "dzień dobry" się zalewa i dlatego trzeba kręcić by się "przedmuchał"/osuszył. Reasumując sugestia, że winny jest czujnik temp jest najbardziej prawdopodobna. Spróbuję (jak znajdę chwile czasu) pomierzyć opór czujnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #222 Napisano 7 Marca 2013 Świece z nieodpowiednią ciepłotą też mogą dawać takie objawy. Sprawdź jeszcze drożność przewodu na filtr oparów paliwa z węglem aktywnym. (wewnątrz, świece tłoki, cylinder) Cylinder jest zawilgocony przed pierwszym porannym odpaleniem, (różnica temperatur), po odpaleniu to co najwyżej kolektor jest zawilgocony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #223 Napisano 7 Marca 2013 mnie też to wkurza, bo co jakis czas widzę że pojawia mi się powietrze w układzie ale wtedy i tylko wtedy jak mam mniej paliwa w baku, rezerwę. Myślę założyć 2 filtr paliwa;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amanda Zgłoś #224 Napisano 8 Marca 2013 Świece z nieodpowiednią ciepłotą też mogą dawać takie objawy. Może i tak, choć one i tak nie zdążą się jeszcze rozgrzać do optymalnej temperatury więc ... Sprawdź jeszcze drożność przewodu na filtr oparów paliwa z węglem aktywnym. Tego nigdy nie sprawdzałem, więc faktycznie - do przeglądu Cylinder jest zawilgocony przed pierwszym porannym odpaleniem, (różnica temperatur), po odpaleniu to co najwyżej kolektor jest zawilgocony. Sorry, powinienem użyć cudzysłowa :manga - chodziło mi o zawilgocenie przez paliwo nie wilgoć/wodę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian133d Zgłoś #225 Napisano 9 Marca 2013 witam posiadam passata b3 1.6 TD mam taki problem jak jest zimny silnik wogole nie moge go odpalic kreci bez zadnego odzewu i kopci a jak wezme go na zaciag odrazu odpala pozniej jak jest cieply to paliu na dotyk a jak tylko troche ostygnie juz nie moge go odpalic.. a jak juz odpali na zaciag to puszcza biala chmare dymu i pozniej juz jest dobrze swiece zarowe sa nowe czy to moga byc wtryski ?? prosze o szybka odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #226 Napisano 9 Marca 2013 swiece zarowe sa nowe A działają? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian133d Zgłoś #227 Napisano 9 Marca 2013 tak swiece grzeja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #228 Napisano 9 Marca 2013 wezme go na zaciag odrazu odpala Jeśli akumulator ma "kopa" to jednak warto dać do sprawdzenia wtryski. A w czasie normalnej jazdy, np. przy ruszaniu, lekkim dodaniu gazu nie przydymia na biało=chlapiące wtryski? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AleksanderGP Zgłoś #229 Napisano 9 Marca 2013 Witam! ostatnio zauważyłem że po włączeniu zapłonu przestała mi pracować pompa paliwa, jak pokręcę silnik odpala. Miał ktoś z was taką przypadłość?na co zwrócić uwagę? silnik 2.0 2E sama benzynka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #230 Napisano 9 Marca 2013 zauważyłem że po włączeniu zapłonu przestała mi pracować pompa paliwa Czyli nie odzywa się wcale? na co zwrócić uwagę? Na przekaźnik pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AleksanderGP Zgłoś #231 Napisano 10 Marca 2013 jak kręcę rozrusznikiem to auto odpala ale wcześniej dało się odczuć przy zapłonie bzycznie pompy a teraz nic. Czyli raczej to na pewno przekaźnik?to bym zamówił i w poniedziałek wymiana;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian133d Zgłoś #232 Napisano 10 Marca 2013 tak przy ruszaniu kopci na bialo raz kopci raz nie nie zawsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #233 Napisano 10 Marca 2013 Czyli raczej to na pewno przekaźnik?to bym zamówił i w poniedziałek wymiana Musisz się upewnić czy na przekaźnik idzie plus ze stacyjki (schematy i który pin) lub.... Wyjmij przekaźnik obadaj wszystkie jego połączenia w skrzynce na którymś musi się pojawić plus po zapłonie, jak plusa nie ma to przekaźnik nie jest winny. Mogły puścić luty w przekaźniku lub wymaga przetarcia papierem blaszek w nim Podczas kręcenia rozrusznikiem i po odpaleniu sterowanie przekaźnikiem przejmuje sterownik silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AleksanderGP Zgłoś #234 Napisano 11 Marca 2013 a jest taka możliwość że jak silnik jest nagrzany to nie podaje po zapłonie dodatkowego paliwa tzn. że uruchamia pompke?bo u mnie jest coś takiego właśnie że jak jest ciepły to nie włącza się a jak jest zimny to za każdym razem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #235 Napisano 11 Marca 2013 bo u mnie jest coś takiego właśnie że jak jest ciepły to nie włącza się a jak jest zimny to za każdym razem Jak będziesz "wajchował" kluczykiem to nie za każdym razem pompka się odezwie=przekaźnik zwłoczny...ewidentnie coś się dziej z przekażnikiem...żadnego czujnika temp ani ciśnienia nie ma aby sterowały pracą pompki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reebpl Zgłoś #236 Napisano 11 Marca 2013 Kilka postów wyżej, pisałem o dolegliwości passka (2E) z brakiem utrzymania obrotów po odpaleniu na zimnym. Niby staneło na tym, że padl czujnik cieczy chłodzącej, ale raczej juz niekoniecznie. W piatek, po zatankowaniu, zaraz na stacji pasek odmówił współpracy, nie chcąc zapalić, lecz wpadłem na pomysl, aby odłaczyc czujnik cieczy chłodzacej i... odpalił od kopa, wrócilem do domu i tyle. Auto stało dwa dnii, dzisiaj z rana, już nic nie pomogło, pasek nie odpalał, akum wkoncu padł. Podladowałem akumulator, ale dalej jest to samo, kreci rozrusznikiem, czasami tak juz jakby chcial zapalic ale tego nie robi. Pompe paliwa słychac po przekreceniu kluczyka. Co sprawdzic i w jaki sposób? Może ktos juz sie spotkal z taka usterką? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #237 Napisano 12 Marca 2013 (edytowane) Co sprawdzic i w jaki sposób? Może ktos juz sie spotkal z taka usterką? Po pierwsze: po kręceniu rozrusznikiem musisz jeszcze słyszeć pracującą pompkę paliwa przez około 0,5-1 sec... ...jak nie to poszedł hall w aparacie zapłonowym a co za tym idzie nie ma iskry na świecach....lub pojawia sie ale bardzo sporadycznie Po drugie: wykręć świece, zobacz w jakim są stanie, przeczytaj numery na nich i odpisz. Edytowane 12 Marca 2013 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość curt Zgłoś #238 Napisano 12 Marca 2013 Witam widze ze problemów z odpalanie dużo osób ma.... Również i ja mam problem chociaż trochę dziwny. Mianowicie na zimnym silniku silnik pali na dwa razy, czyli podczas jednorazowego przekręcenia kluczyka: silnik zapala (o mało go z ram nie wyrwie) po czym gaśnie, znowu łapie( ale w tedy rozrusznik ledwo kręci) i znowu pali. opisana sytuacja trwa ok 1 do 2 sekund i powtarza się na zimnym silniku (kluczykiem przekręcam tylko raz ). coś przerywa rozruch, i pomimo tego że silnik już odpalił to znowu gaśnie i za chwilkę znowu odpala. mam nowy akumulator. silnik 2.0 benzyna baz. proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #239 Napisano 12 Marca 2013 mam nowy akumulato Sprawdź połączenia grubych przewodów z aku, czyli plusowy na rozruszniku, i minusowy( nie pamiętam gdzie konkretnie jest przykręcony-chyba na skrzyni...) Wszystkie inne masy pod maską też do przeglądu, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kapitan82 Zgłoś #240 Napisano 15 Marca 2013 Witam!Mam problem passat b3 1.8 90km 1989r.na gazie chodzi idealnie.na benz.rano jak jest zimny nie idzie nim ujechac zalewa sie i smierzi benzyna.bykem u mechanika najpierw okazalo sie ze jest zepsuty czujnik temp silnika.wymiana nie pomogla.po podlaczeniu pod laptopa wskazuje bardzo duza dawke paliwa.gdy mechanik parametry po ustawia jest idealnie przez 3 dni.pozniej wraca do tych blednych danych.mechanik twierdzi ze ten komputer benzynowy nie umie sie zaadoptowac.co robic napiszcie z gory dziekuje.czy pomoze odciecie podtrzymania pamieci w tym komputerku?co mam robic???????pozdr adam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach