GrzesiekVW
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O GrzesiekVW
- Urodziny 22.01.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Grzegorz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Biała Podlaska
Samochód
-
Silnik
B3 1.8 90KM (ABS)
-
Rok produkcji
1992
-
Witam! (passat b3 1.8 abs +LPG) Dzisiaj wymieniłem ze znajomym mechanikiem rozrząd (pasek + napinacz), wszystko przebiegło bez zarzutów. Po skręceniu śrub i nałożeniu pasków w drodze do domu z alternatora zaczął się wydobywać dziwny dźwięk (wcześniej pasek i łożyska alternatora działały bez problemów - zero jakichkolwiek dzikich odgłosów). Dźwięk bardziej przypomina huk, po zajrzeniu pod maskę zauważyłem mocno napięty pasek alternatora. Czy możliwe jest, że naciąg tego paska jest za duży?
-
Witam! Dziękuję wszystkim za wskazówki odnośnie "problemów z odpalaniem", sprawdziłem czujnik temperatury (działa bez zarzutów). Po wymianie świec i przewodów mój Pasek po przejechaniu kilkunastu kilometrów odpalał już lepiej (bez żadnej ingerencji pod maską), po przejechaniu ok. 200 km odpalał bez zarzutów i tak jest do tej pory.
-
gruntownie sprawdź przewody zapłonowe, cewkę zapłonową i najważniejsze - świece zapłonowe (jeżeli odpalił na 3 garach to możliwe że najwyższy czas wymienić świece i/lub przewody), sprawdź iskrę na świecach. Przy wymianie świec zwróć uwagę na markę (najlepiej kup "z katalogu", przewody też są ważne, ja kupiłem ostatnio przewody BERU: jakość wykonania stoi na wysokim poziomie więc przy wymianie jak najbardziej polecam), aha, ważna rzecz: sprawdź kopułkę (czy nie pęknięta) i jej szczelność, tj. okrągłą uszczelkę pod kopułką a także sprawdź palec.
-
Witam! Jestem nowym użytkownikiem na tym bardzo użytecznym forum poświęconym naszym VW. Mój problem: posiadam VW B3 1.8 ABS B+LPG, w ostatnich dniach miałem ogromne problemy z odpaleniem mojego Paska, nie jest garażowany, wymieniłem przewody zapłonowe (BERU) oraz świece zapłonowe (NGK - z katalogu) - to było uzasadnione, ponieważ sprawdzając przewody w nocy zauważyłem małą 'dyskotekę' pod maską mojego samochodu. Kopułka była w bdb stanie, palec też. Po montażu samochód nie odpalał wcale lepiej. Po odpaleniu i przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów (rozgrzaniu mechanizmów i silnika) palił już znacznie lepiej. Prosiłbym o wskazówki i małą pomoc w tej sprawie...