Skocz do zawartości

GrzesiekVW

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O GrzesiekVW

  • Urodziny 22.01.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Biała Podlaska

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (ABS)
  • Rok produkcji
    1992
  1. Witam! (passat b3 1.8 abs +LPG) Dzisiaj wymieniłem ze znajomym mechanikiem rozrząd (pasek + napinacz), wszystko przebiegło bez zarzutów. Po skręceniu śrub i nałożeniu pasków w drodze do domu z alternatora zaczął się wydobywać dziwny dźwięk (wcześniej pasek i łożyska alternatora działały bez problemów - zero jakichkolwiek dzikich odgłosów). Dźwięk bardziej przypomina huk, po zajrzeniu pod maskę zauważyłem mocno napięty pasek alternatora. Czy możliwe jest, że naciąg tego paska jest za duży?
  2. Witam! Dziękuję wszystkim za wskazówki odnośnie "problemów z odpalaniem", sprawdziłem czujnik temperatury (działa bez zarzutów). Po wymianie świec i przewodów mój Pasek po przejechaniu kilkunastu kilometrów odpalał już lepiej (bez żadnej ingerencji pod maską), po przejechaniu ok. 200 km odpalał bez zarzutów i tak jest do tej pory.
  3. gruntownie sprawdź przewody zapłonowe, cewkę zapłonową i najważniejsze - świece zapłonowe (jeżeli odpalił na 3 garach to możliwe że najwyższy czas wymienić świece i/lub przewody), sprawdź iskrę na świecach. Przy wymianie świec zwróć uwagę na markę (najlepiej kup "z katalogu", przewody też są ważne, ja kupiłem ostatnio przewody BERU: jakość wykonania stoi na wysokim poziomie więc przy wymianie jak najbardziej polecam), aha, ważna rzecz: sprawdź kopułkę (czy nie pęknięta) i jej szczelność, tj. okrągłą uszczelkę pod kopułką a także sprawdź palec.
  4. Witam! Jestem nowym użytkownikiem na tym bardzo użytecznym forum poświęconym naszym VW. Mój problem: posiadam VW B3 1.8 ABS B+LPG, w ostatnich dniach miałem ogromne problemy z odpaleniem mojego Paska, nie jest garażowany, wymieniłem przewody zapłonowe (BERU) oraz świece zapłonowe (NGK - z katalogu) - to było uzasadnione, ponieważ sprawdzając przewody w nocy zauważyłem małą 'dyskotekę' pod maską mojego samochodu. Kopułka była w bdb stanie, palec też. Po montażu samochód nie odpalał wcale lepiej. Po odpaleniu i przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów (rozgrzaniu mechanizmów i silnika) palił już znacznie lepiej. Prosiłbym o wskazówki i małą pomoc w tej sprawie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności