Skocz do zawartości

Amanda

  • Liczba zawartości

    562
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Amanda

  • Urodziny 01.01.2008

Informacje osobiste

  • Imię
    Amand (a)
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Płd. wlkp.

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Może sprawdź masę - akumulator-> karoseria->silnik
  2. ... i jeszcze podmiana alternatora oraz jak masz wspomaganie to wspornik do pompy (oczywiście inna łapa/wspornik do sprężarki/alternatora, z napinaczem do tego szerokiego paska)
  3. Węże od R12 są inne niż od R134. Nie podajesz jaką masz sprężarkę, jakie koła pasowe w silniku, choć z wypowiedzi można wywnioskować że masz sprężarkę na R134 a więc szeroki pasek (przy R12 było chyba na dwa paski klinowe), zakładam więc że reszta kół pasowych także masz na szeroki pasek. Ja osobiście nie ściągałem deski, rozpołowiłem obudowę nagrzewnicy i podmieniłem na taką od wersji z klima ale to dosyć upierdliwa robota Podaj maila na PW to wyślę Ci posiadane fotki.
  4. Może i tak, choć one i tak nie zdążą się jeszcze rozgrzać do optymalnej temperatury więc ... Tego nigdy nie sprawdzałem, więc faktycznie - do przeglądu Sorry, powinienem użyć cudzysłowa :manga - chodziło mi o zawilgocenie przez paliwo nie wilgoć/wodę
  5. Tak, sprawdzałem, niejednokrotnie Hmm, czujnik OK, ale sonda? Raczej nie, ona, jak sądzę, jeszcze nie pracuje - nie zdążyła sie rozgrzać (jednoprzewodowa) Jestem skłonny przypuszczać że podawana jest zbyt duża dawka paliwa i póki silnik był "czysty" , suchy przed pierwszym uruchomieniem to zapala "od ręki", a gdy jest nieco "zawilgocony" (wewnątrz, świece tłoki, cylinder), to na "dzień dobry" się zalewa i dlatego trzeba kręcić by się "przedmuchał"/osuszył. Reasumując sugestia, że winny jest czujnik temp jest najbardziej prawdopodobna. Spróbuję (jak znajdę chwile czasu) pomierzyć opór czujnika.
  6. Wątek popularny to i ja... Pasat B3 92 siln. ABS +LPG Gdy zimny zapala bez problemu i dalej tez kula się OK. Gdy się zagrzeje odpala bez problemu kula się OK Gdy zapalę zimnego (chodzi równiutko, "elegancko"), przejadę paręset metrów, ew pochodzi kilka minut i go zgaszę to muszę kręcić kilkanaście sek by zatrybił. Powyższe niezależnie czy zgaszę go po wcześniejszym przełączeniu na LPG czy pojadę na samym PB. Jak już zaskoczy to przez chwile trochę czarnego dymu, czyli jakby się zalewał ale skoro np przełączę na LPG to czym się zaleje? gazem (a gdyby nawet to nie powinien później zakopcić)? Any help/suggestion?
  7. Nawet gdy sprzęgło ma już swoje "przeżyte" najlepsze czasy, przy poprawnie działającym synchronizatorze nie będzie zgrzytu (oprócz wstecznego, ten wtedy lubi sobie "pochrupać")
  8. Synchronizator 1 biegu jest pewnie kaput.
  9. To raczej nie jest normalne. Spróbuj odłączyć przewód od kompresora/sprężarki - czy dalej będzie "zasprzeglona"? Jeżeli tak to coś "nie tego" mechanicznie ze sprzęgłem kompresora.
  10. Czytając to "zakręciłem sie" (i chyba nie tylko ja) :smiglo Ale spoko, luz. Jeżeli chodzi o wiązki to w TYM temacie wstawiałem fotki wiązek które ja dokładałem do swojego B3. Może coś pomogą, wyjaśnią. Moim zdaniem (i u mnie tak było) wiązki od klimy są oddzielne
  11. Czy nie zanadto kombinujesz? Sprężarka na r134 - zawór rozprężny na stary R12? Ponadto są jeszcze inne węże w układzie - znów będziesz spawał? Może lepiej kupić np http://allegro.pl/nagrzewnica-klimatyzacji-kompletna-vw-passat-b4-i1753792657.html Sam kiedyż miałem podobne problemy, kupiłem w końcu całą instalację(rurki, zawór rozprężny, chłodniczka- cała nagrzewnica jak naww aukcji) od B4 na R134
  12. Nie śledzę wątku, ale osobiście jeżeli instalacja była na R12 to zastosowałbym R12 lub zamiennik (R134 to ostateczność). Chodzi mi głownie o inne parametry zaworu rozprężnego - dany zawór jest przystosowany do określonego typu gazy/czynnika Ponadto chyba olej jest inny (przy R12 mineralny, a R134 syntetyczny) Ale to tylko moja sugestia. Mi napełniał kolego który zajmuje się lodówkami itp (mam instalację z B4 na R134)
  13. Faktycznie, nie da sie rozebrać bez uszkodzenia. A łożyska wewnątrz to 2 szt 6002 (Kupiłem Febi za 45zł)
  14. Jak w temacie - rolka taka jak np TU lub TU? (B3, szeroki pasek, 1.8 ABS z klimą)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności