mati8994 Zgłoś #201 Napisano 19 Lutego 2013 Robiłem według książki te znaki się pokryły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #202 Napisano 19 Lutego 2013 zrobił się wystrzał w filtrze i już niezapalił Musisz być pewny że nowa przepływka jest sprawna czyli czy dostaje napięcie jak i jakie napięcie podaje na sterownik. Jeśli chcesz aby nie powtórzyła się historia ze strzałem w filtr (na LPG) to musisz mieć prawidłowo ustawiony rozrząd a co za tym idzie i sam zapłon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati8994 Zgłoś #203 Napisano 19 Lutego 2013 Moim zdaniem to wina jakiegoś czujnika tylko nie wiem jakiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #204 Napisano 19 Lutego 2013 wina jakiegoś czujnika Przepływomierz to tez czujnik...ściagnij sobie TEN plik Pomierz napięcia przepływki...najlepiej jest zdjąć plastikową pokrywę, jest na klej ale schodzi lekko. Bez napięć z przepływki nie zapalisz na benzynie, cała reszte czyli czujnik temp, na sterownik, TPS możesz odłaczyć a silnik powinien zapalić, iskra też musi być sprawna, jesli byłby uszkodzony Hall w aparacie to iskry nie będzie wcale. Sprawdź jeszcze bezpieczniki bo może sterownik nie dostaje napięcia. Przez wtyczkę sterownika jesteś w stanie zbadać 90 % czujników w tym silniku, wystarczy tylko wydruk z WKiŁ i multimetr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati8994 Zgłoś #205 Napisano 19 Lutego 2013 A nie miernik uniwersalny. A te silniki mają czujnik położenia wału korbowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #206 Napisano 19 Lutego 2013 A te silniki mają czujnik położenia wału korbowego Jest nim Hall w aparacie, innego nie ma w tym silniku. A nie miernik uniwersalny Ważne aby pokazywał napięcia. TUTAJ masz jak zdiagnozować czujniki przy samym sercu czyli na wtyczce sterownika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati8994 Zgłoś #207 Napisano 19 Lutego 2013 (edytowane) Dzięki bende próbował. Od której strony się liczy te styki na złączu sterownika od strony tego zatrzasku czy od tego takiego co się najpierw wsuwa. ---------- Dodano o 14:01 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:37 ---------- Zapomniałem dodać że przed ustawieniem rozrządu były 2 świece mokre i 2 suche Edytowane 21 Lutego 2013 przez mati8994 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #208 Napisano 20 Lutego 2013 bende prubował. Chłopie *******!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reebpl Zgłoś #209 Napisano 28 Lutego 2013 Od niedawna pojawiły sie problemy przy odpalaniu Passata (2e). Nagrałem filmik jak to wyglada. Ma ktos jakis pomysł co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #210 Napisano 28 Lutego 2013 problemy przy odpalaniu Passata Odpala ładnie tylko obrotów nie trzyma. Prawdopodobnie czujnik temperatury fiksuje, sprawdż jego oporności. Sprawdź też czy buczy zawór krokowy po przekręceniu stacyjki....bo jego awaria też może mieć takie objawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
erwim12 Zgłoś #211 Napisano 28 Lutego 2013 reebpl Stawiam na silniczek krokowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reebpl Zgłoś #212 Napisano 1 Marca 2013 (edytowane) Poza pompa paliwa nic nie buczy. Tak w gruncie rzeczy zaczeło sie od tego ze na 40l benzyny przejechalem niecale 240km i sie rezerwa świeci, wczesniej nie było takiego zuzycia. Po podtrzymaniu go, na 1000 obrotów przez ok minute, wszystko sie uspokaja. Zegary pokazuja moim zdaniem normalnie temperature, bo po przejechaniu 2-3km wskazówka sie dzwiga,po czym stopniowo rosnie aż pozostanie na okolo 87-90 stopniach. Czasami zaświeci sie kontrolka płynu chłodniczego i miga, problem ten wystepuje sporadyczne, aczkolwiek zawsze po rozgrzaniu do 90 stopnii. Który czujnik temperatury odpowiada za sygnal do kompa? I jak go odłacze przed rozruchem, to powinien normalnie odpalić? Edytowane 1 Marca 2013 przez reebpl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arni251 Zgłoś #213 Napisano 1 Marca 2013 Ja w benzyniaku miałem podobny problem i okazało sie ze to wina pompki paliwa, zmieniłem i śmigałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kobuzzz Zgłoś #214 Napisano 2 Marca 2013 I jak go odłacze przed rozruchem, to powinien normalnie odpalić? Powinien odpalić ale wcale nie musi... Najlepiej żeby ktoś odpalił i gaz delikatnie przytrzymał tak żeby miał 1.5 tys i wtedy ściągasz wtyczkę ze 3 razy przegazowujesz do 3.5 tys obrotów i powinien wtedy chodzić w trybie awaryjnym i jeżeli będzie trzymać obroty to czujnik do wymiany a jeżeli nie to radziłbym sprawdzić zawór wolnych obrotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reebpl Zgłoś #215 Napisano 2 Marca 2013 Rozumiem ze chodzi o ten niebieski czujnik który jest wsadzony do kolektora metalowego? Jak nie, to mozna prosic o jakies zdjęcie poglądowe, gdzie ten czujnik jest umieszczony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #216 Napisano 2 Marca 2013 niebieski czujnik który jest wsadzony do kolektora metalowego? Raczej nie. Powinieneś mieć czteropinowy czujnik w króćcu wodnym który wychodzi z głowicy, dwa piny to na zegary a kolejne dwa (piny 1 i 3) na sterownik i na nich mierzysz oporność. 0 stopni= 5000-6500 omów 10 stopni=3250-4500 omów 20 stopni=2200-3000 omów 30 stopni=1500-2000 omów 40 stopni=1000-1400 omów 50 stopni=725-925 omów 60 stopni=535-675 omów 70 stopni=400-500 omów 80 stopni=275-375omów 90 stopni=200=285 omów 100 stopni=160-225 omów Jak masz dwa czujniki to mierzysz ten niebieski. Silnik krokowy nie buczy tak głośno jak pompa paliwa, przekręć na zapłon, otwórz maske i ręką dotknij zaworu, powinien wibrować, jak nie to mierzysz czy jest zasilanie na wtyczce=12V. Oporność na pinach zaworu to między 2 a 10 omów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reebpl Zgłoś #217 Napisano 3 Marca 2013 (edytowane) Mierzyłem opornosc tego 4 pinowego czujnika na kroccu, i prz temperaturze od 60 do 70 stopnii, opornosc spadała z 280 na 240. Gdy rano po nocy odłaczyłem ten czujnik i odpaliłem na zimnym, nie miał żadnych problemów z trzymaniem obrotów, dopiero gdy go zgasiłem, podłaczyłem czujnik i odpaliłem ponownie, wystepował ten problem z falowaniem i gasł, przy braku dodania gazu. Drogi taki czujnik będzie? I jak z wymiana? Trzeba spuszczać płyn chłodniczy? Edytowane 3 Marca 2013 przez reebpl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #218 Napisano 4 Marca 2013 Oryginalny ponad 100 zł ale warto brać z ASO i mieć spokój. Wymiana banalna, czujnik na wcisk, wyciągasz zawleczkę i wkładasz nowy, płynu uroni parę kropel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Amanda Zgłoś #219 Napisano 6 Marca 2013 Wątek popularny to i ja... Pasat B3 92 siln. ABS +LPG Gdy zimny zapala bez problemu i dalej tez kula się OK. Gdy się zagrzeje odpala bez problemu kula się OK Gdy zapalę zimnego (chodzi równiutko, "elegancko"), przejadę paręset metrów, ew pochodzi kilka minut i go zgaszę to muszę kręcić kilkanaście sek by zatrybił. Powyższe niezależnie czy zgaszę go po wcześniejszym przełączeniu na LPG czy pojadę na samym PB. Jak już zaskoczy to przez chwile trochę czarnego dymu, czyli jakby się zalewał ale skoro np przełączę na LPG to czym się zaleje? gazem (a gdyby nawet to nie powinien później zakopcić)? Any help/suggestion? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #220 Napisano 7 Marca 2013 czy pojadę na samym PB Upewnij sie czy przy krótkiej jeździe na samym PB też są problemy z odpalaniem. Jeśli tak to do przeglądu czujnik temp i sonda... Jelsi tylko na LPG to do przeglądu elektrozawory i olej w parowniku. Naturalną rzeczą jest zalanie świec zmrożonym gazem i nie koniecznie musi wtedy przydymić. Jeśli masz emulator sondy to sprawdż jej ustawienia lub na jakis czas całkowicie odepnij sondę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach