Skocz do zawartości

ufogrzesiak

  • Liczba zawartości

    140
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ufogrzesiak

  • Urodziny 06.04.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Opatów k. Kępna

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (RP)
  • Rok produkcji
    1990
  1. Witam mam problem z moim passatem 1.8 RP na LPG. a więc auto od pewnego czasu zaczęło szaleć obrotami zbyt wysokie na biegu jałowym i ciężko odpalał i dużo palił więc wymieniłem czujnik niebieski i pod maską znalazłem urwany przewód od instalacji gazu łączy się z sondą lambdą. wykasowałem błędy wyczyściłem świece i zapaliłem auto do czasu włączenia wentylatora chodziło na luzie na wolnych obrotach przejechałem się na stację i z powrotem ok 7-10 km i znów to samo. może ktoś podpowiedzieć co może być? a dodam że na benzynie gdy łagodnie dodaje gazu to jest wszystko ok a jak mocno depne to się dusi dla zasady wymieniłem filtr paliwa.
  2. co masz na myśli? jakieś koszty utrzymania ile ci tak pali jak dreptasz? ale szczerze bo spalania katalogowe znam
  3. passat b5 lift 2.8 kontra 1.8T serce kontra rozum co wybrać? co ciągnie mnie do 2,8 PLUSY -dźwięk -napęd stały 4 koła - moc ponad 190 KM minusy -spalanie -wyższe koszty eksploatacyjne. a co do 1,8T ewentualny CHIP plusy mały silnik a moc 150 KM -niższe spalanie -tańszy koszty eksploatacyjne minusy -dźwięk -brak 4motion (chyba?) - boję się o zamęczenie turbo lubię sobie depnąć..
  4. ja sam to zrobiłem bez grzania i chłodzenia wybiłem starą wziąłem stary kołnierz który został obróciłem odwrotnie by się stykał z nowym i biłem młotkiem nic nie sprężynowało bo uderzenie szło po krawędziach oczywiście nowa tuleja posmarowana olejem dla poślizgu bez użycia śrub i podkładek zrobione na samochodzie nie wyjmowałem belki z pod auta
  5. będziesz musiał wymienić cała ta górę od amora http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=84256&d=1339262184
  6. w warsztacie masz montaż amorów ja robiłem ze zdjęciami
  7. odkręciła ci się nakrętka, wymontuj amortyzator skręć nakrętkę i zamontuj amora nic poważnego.
  8. źle się zrozumieliśmy kolego chodzi mi o te od mocowania kuli
  9. przyszedł hak jest tabliczka wizualnie wszystko w miarę ok, lecz nie ma śrub do mocowania haka jakie dokupić??
  10. może być bez ten otwór pod hak to sobie wytnę.
  11. ja bym obstawił na cofające się paliwo z pompy wtryskowej.
  12. no i poszukiwania haka zakończyły się niepowodzeniem wszyscy mają ale nie odpinane a zależy mi na odpinanym. ryzykować zakup z internetu? jeden daje gwarancje rozruchową 14 dni brak tabliczki cena 75 z przesyłką a drugi zapewnia w 100% że jest sprawny cena 100 z przesyłką obydwa odpinane lecz pochodzą z kombiaka ale to chyba nie robi róźnicy sedan czy kombi?
  13. wyszło 8,37 za sztukę i przyjdą do domu a tak musiałbym jeszcze specjalnie dojechać po nie to w sumie wyszło na jedno:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności