-
Liczba zawartości
140 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O ufogrzesiak
- Urodziny 06.04.1992
Informacje osobiste
-
Imię
Robert
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Opatów k. Kępna
Samochód
-
Silnik
B3 1.8 90KM (RP)
-
Rok produkcji
1990
-
Witam mam problem z moim passatem 1.8 RP na LPG. a więc auto od pewnego czasu zaczęło szaleć obrotami zbyt wysokie na biegu jałowym i ciężko odpalał i dużo palił więc wymieniłem czujnik niebieski i pod maską znalazłem urwany przewód od instalacji gazu łączy się z sondą lambdą. wykasowałem błędy wyczyściłem świece i zapaliłem auto do czasu włączenia wentylatora chodziło na luzie na wolnych obrotach przejechałem się na stację i z powrotem ok 7-10 km i znów to samo. może ktoś podpowiedzieć co może być? a dodam że na benzynie gdy łagodnie dodaje gazu to jest wszystko ok a jak mocno depne to się dusi dla zasady wymieniłem filtr paliwa.
-
co masz na myśli? jakieś koszty utrzymania ile ci tak pali jak dreptasz? ale szczerze bo spalania katalogowe znam
-
passat b5 lift 2.8 kontra 1.8T serce kontra rozum co wybrać? co ciągnie mnie do 2,8 PLUSY -dźwięk -napęd stały 4 koła - moc ponad 190 KM minusy -spalanie -wyższe koszty eksploatacyjne. a co do 1,8T ewentualny CHIP plusy mały silnik a moc 150 KM -niższe spalanie -tańszy koszty eksploatacyjne minusy -dźwięk -brak 4motion (chyba?) - boję się o zamęczenie turbo lubię sobie depnąć..
-
ja sam to zrobiłem bez grzania i chłodzenia wybiłem starą wziąłem stary kołnierz który został obróciłem odwrotnie by się stykał z nowym i biłem młotkiem nic nie sprężynowało bo uderzenie szło po krawędziach oczywiście nowa tuleja posmarowana olejem dla poślizgu bez użycia śrub i podkładek zrobione na samochodzie nie wyjmowałem belki z pod auta
-
chcesz mieć to wbite w dowód?
-
będziesz musiał wymienić cała ta górę od amora http://forum.vw-passat.pl/attachment.php?attachmentid=84256&d=1339262184
-
w warsztacie masz montaż amorów ja robiłem ze zdjęciami
-
odkręciła ci się nakrętka, wymontuj amortyzator skręć nakrętkę i zamontuj amora nic poważnego.
-
źle się zrozumieliśmy kolego chodzi mi o te od mocowania kuli
-
przyszedł hak jest tabliczka wizualnie wszystko w miarę ok, lecz nie ma śrub do mocowania haka jakie dokupić??
-
może być bez ten otwór pod hak to sobie wytnę.
-
ja bym obstawił na cofające się paliwo z pompy wtryskowej.
-
Olej silnikowy od diesla do benzyny
ufogrzesiak odpowiedział Buniek → na temat → Silnik, skrzynia biegów
b5 to nie ten dział tu masz b3 b4 -
no i poszukiwania haka zakończyły się niepowodzeniem wszyscy mają ale nie odpinane a zależy mi na odpinanym. ryzykować zakup z internetu? jeden daje gwarancje rozruchową 14 dni brak tabliczki cena 75 z przesyłką a drugi zapewnia w 100% że jest sprawny cena 100 z przesyłką obydwa odpinane lecz pochodzą z kombiaka ale to chyba nie robi róźnicy sedan czy kombi?
-
wyszło 8,37 za sztukę i przyjdą do domu a tak musiałbym jeszcze specjalnie dojechać po nie to w sumie wyszło na jedno:)