Skocz do zawartości

marcin007

  • Zawartość

    473
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O marcin007

  • Urodziny 25.12.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Igołomia,okolice Krakowa

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2003
  1. Ja wymieniałem całe zawieszenie bez kanału,nie było większych problemów.
  2. Witam,proszę o ocene logów,po zmianie rozrządu,dodam że rozrząd przestawiałem o jeden ząbek w przód i tył, ale niestety nic to nie dało,nie można ustawić go idealnie na znaki, i wartość -6 była cały czas. http://vaglog.pl/log-020_091_093_cY5u4Qc.html
  3. Nie wiem skąd kolega wzioł taką cenę za pompę,bo jeśli jest z napędem na łańcuch(taka jak u mnie)to koszt w ASO około 700zł,sam kupowałem 1,5 roku temu,tyle że w ASO Seata,i płaciłem 560zł,drożej o 100zł chcieli w Audi/Vw
  4. Jak kto woli, jeszcze dla ścisłości klimatronik w żaden sposób nie steruje obiegiem, tylko klapami powietrza zimne - ciepłe
  5. Fakt, Passata nie mam, ale audi A6 c5 1,8t AWT, układ silnika jest taki sam.
  6. Chyba tylko po to żeby się reduktor nagrzewał dopiero po 10km, normalnie podłanczają w o obieg nagrzewnicy.
  7. Nic tylko pogratulować fachowca i tego że wypuścił klienta z niewystrojona instalacją, i jeszcze ta regulacja instalacji na mapki. Właśnie takich pseudo fachowców trzeba omijać szerokim łukiem.
  8. Stuki w silniku 1.8 T

    O dziwo u mnie napinacz max gear przejechał już ponad 90tyś,choć czasami z rana zawarczy na mnie.
  9. Po pompę oryginał najlepiej podjechać do ASO Skody,lub Seata,będzie taniej jak w ASO Audi,VW,ja płaciłem w Seacie bodajże 550zł,była o stówę tańsza niż w VW. O ile się nie mylę to pompa,jeśli jest na łańcuch to jest taka sama jak w AWT. U mnie jak padał napinacz to się tłukł w czasie jazdy,i dodatkowo wywalał błąd.
  10. Ciężko odpala na zimnym - AWT 1.8T

    No niestety tak się dzieje jak właściciel patrzy na cenę instalacji,i w większości wypadków wybierze tę najniższą,a potem płacz bo gaz jest be,sam już zrobiłem ponad 200tyś na gazie i jakoś nie miałem problemów.
  11. Od siebie napiszę że większość części kupuje w sklepie z linków powyżej, raz że mam do nich niedaleko, a dwa że ceny mają niższe niż w innych sklepach, i yaka cena wahaczy mnie nie dziwi u nich przy takim obrocie.
  12. Moj napinacz Maxgear nadal się trzyma, czasami z rana zawarczy, ale błędów na razie nie wyrzuca,przejechałem na nim już ponad 50tyś.
  13. Ciężko odpala na zimnym - AWT 1.8T

    A czy przypadkiem owy zawór nie jest uszkodzony i puszcza gaz,miałem taki przypadek w passacie b4.
  14. Rozrząd 1.8 20V ADR

    Ja bym wybrał zestaw z pompą SKF, napinacz z łańcuchem bym zostawił, o ile nie było jakiś niepokojących odgłosów wcześniej, i slizgi sa w dobrym stanie.
×