Jump to content

marcin007

  • Content count

    482
  • Joined

  • Last visited

About marcin007

  • Birthday 12/25/1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Igołomia,okolice Krakowa

Samochód

  • Generacja
    -
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2003

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Spokojnie silnik powinien odpalić.
  2. Tak wtyczkę mam podpięta,bo napinacz nadal daje radę,ale gdyby zaczoł szwankować to podejmę odpowiednie kroki, powyższy cytat z forum audi jest trochę stary, nowsze posty z tego roku problemu z elastycznością nie potwierdzają.
  3. A co to za różnica AWT, AVJ, czy BFB, wszędzie ten sam napinacz, takie samo sterowanie, sam mam AWT.
  4. Proponuję poczytać dokładnie wspomniany wyżej temat na forum audi,są na nim również użytkownicy którzy testują z powodzeniem takie rozwiązanie bez żadnych problemów.
  5. marcin007

    benzyna Rozrząd 1.8 t AWT

    A kto pisze tylko o pasku, ten zestaw który podałem to jest komplet rozrządu nowego typu z rolką napinającą taki jak zaleca ASO(sam mam taki zamontowany) ,bez żadnych tłumików drgań , do tego pompa wody Hepu z metalowym wirnikiem 140zł, i cały komplet wychodzi w okolicach 450zł, pozostaje koszt wymiany, ja robię sam,oczywiście mowa od samego początku o wymianie rozrządu, bez pasków osprzętu.
  6. marcin007

    benzyna Rozrząd 1.8 t AWT

    Jak ktoś lubi przepłacać to pewnie zapłaci 300x4,ja wiem że można taniej.
  7. marcin007

    benzyna Rozrząd 1.8 t AWT

    A kolega opony też zmienia po 180tys,w/g mnie(mogę się mylić)przy obecnych oszczędnosciach na surowcach do produkcji części nie zaryzykował bym wymiany co 180tys, nawet na oryginalne, wolę wymienić przy 100-120tys i spać spokojnie, i nie zamierzam nikogo do tego przekonywać, każdy zrobi jak uważa, w końcu zestaw rozrządu CT909K10 kosztuje około 290-300zł.
  8. Można spróbować wymienić pompę oleju,najmniej kosztowne a powinno pomóc. Tylko proponuję zmienić mechanika
  9. Ja wymieniałem całe zawieszenie bez kanału,nie było większych problemów.
  10. Witam,proszę o ocene logów,po zmianie rozrządu,dodam że rozrząd przestawiałem o jeden ząbek w przód i tył, ale niestety nic to nie dało,nie można ustawić go idealnie na znaki, i wartość -6 była cały czas. http://vaglog.pl/log-020_091_093_cY5u4Qc.html
  11. Nie wiem skąd kolega wzioł taką cenę za pompę,bo jeśli jest z napędem na łańcuch(taka jak u mnie)to koszt w ASO około 700zł,sam kupowałem 1,5 roku temu,tyle że w ASO Seata,i płaciłem 560zł,drożej o 100zł chcieli w Audi/Vw
  12. Jak kto woli, jeszcze dla ścisłości klimatronik w żaden sposób nie steruje obiegiem, tylko klapami powietrza zimne - ciepłe
  13. Fakt, Passata nie mam, ale audi A6 c5 1,8t AWT, układ silnika jest taki sam.
  14. Chyba tylko po to żeby się reduktor nagrzewał dopiero po 10km, normalnie podłanczają w o obieg nagrzewnicy.
  15. Nic tylko pogratulować fachowca i tego że wypuścił klienta z niewystrojona instalacją, i jeszcze ta regulacja instalacji na mapki. Właśnie takich pseudo fachowców trzeba omijać szerokim łukiem.
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy