Skocz do zawartości
GrzesiekVW

problemy z odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

A możesz mi Lebi pokazać na zdjęciu jakimś gdzie dokładnie znajduje się przekaźnik? Czy może tylko mi wytłumaczysz gdzie mniej więcej jest, bo go od razu widać? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szukajka mnie wkurza niesamowicie (prawie same tematy o B5 wyskakują)

bo źle szukasz. nie wchodź na ogólną szukajkę, tylko wejdź do działu b3/b4 i po prawej masz opcję przeszukaj to forum.. i wtedy szuka Ci tylko w tym dziale..

http://forum.vw-passat.pl/threads/65...light=nie+pali

http://forum.vw-passat.pl/threads/11...light=nie+pali

 

a jeśli to było to proszę mnie tam skierować...

 

 

Jassne Bartek :wmorde i może jeszcze nogi umyć ;)

 

_szukaj

 

 

tematy połączone.

Edytowane przez Blop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo go od razu widać?

Jest to zupełnie nie pasujący do fabrycznego wyposażenia element pod maską.

Teoretycznie jeśli nie masz klimy to powinien być jedyny przekaźnik pod maską....jego miejsce zamocowania jest ograniczona wyobraźnią montera LPG====może być na lewym błotniku ale nie koniecznie.

Poszukaj na kabelkach od listwy wtryskowej miejsca gdzie się wpiął gazownik i obadaj je.

Możesz jeszcze wpiąć żarówkę lub multimetr we wtyczkę wtrysków i podczas rozruchu powinno pojawić się tam napięcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha, ok poszukam;) z multimetrem sprawdzę. tylko muszę aku podładować...

przed chwilą sprawdziłem czy to czasem nie wina czujnika niebieskiego...i niestety to nie on...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam dziwne wrażenie że to właśnie akumulator będzie sprawcą...zrobiło się zimno...i stracił "kopa"...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że zaczynałem od mocnego aku....

15 min chechłania każdy akumulator zabije...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ja z dieslem się wbije z ciężkim odpalaniem

1,9 TD :)

dziś około południa jak odpalałem to dziwnie zareagował, tak jakby zabrakło mu siły i najpierw obroty ok 200 prychnął szarpnął i zaskoczył...

dodam że aku kupiony w sobotę (varta, 72 ah, 680a)

wcześniej zauważyłem, że kontrolka od świec przed odpaleniem zapala się na różny czas - czasami 2 sek i gaśnie, czasami z 10 sek, przy tych samych mniej więcej temperaturach otoczenia - a to chyba powinno być w miarę ten sam czas (długość zależna od temp otocznia - im cieplej tym krócej) czy ktoś ma pomysł od czego zacząć poszukiwania winnych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na wodę w paliwie lub samo paliwo-parafina ....czas pomyśleć o jakimś dodatku i nowym filtrze paliwa.

A na chlapiące wtryski to czasem nawet najlepsze świece nie wiele pomogą....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

filtr był wymieniany właśnie pod względem parafiny, dodatek będzie wlany przy tankowaniu ; )

 

a czy ten różny czas świecenia kontrolki od świec - może być spowodowany świecami (któraś nie grzeje), lub czujnika temp cieczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a powracając do mnie :P to myślałem że znalazłem winowajcę. Wczoraj odłączyłem niebieski czujnik (ECU) i czarny (licznik (?)) i dziś odpalił od strzała na padniętym aku (ledwie co kontrolki się świeciły)! Ale po niecałych kilku sekundach zgasł i później już nie mogłem odpalić...wydaje mi się, że coś odcina paliwo...jutro będę kminił z kolegą...może coś zdziałamy.

A mam pytanko-gdzie znajduje się filtr paliwa, bo ja pod maską nie mogę go znaleźć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tyłu pod podłogą

tzn muszę wbijać pod auto i szukać w okolicach baku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tzn muszę wbijać pod auto i szukać w okolicach baku?

tak, po prawej stronie samochodu, przed tylnym kołem, pod plastikową osłoną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna rzecz która mnie zastanawia...jutro będę grzebał może coś wynajdę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bartek cały cykl nakręcisz o tym film z serii.... A ja dalej uważam że to czujnik bo jak piszesz na zimnym nie pali a jak się zagrzał to już cyka sprawdź ten czujnik. Ja miałęm tak samo w audi zasada taka sama i czujniki 2 bo w pasku mam 1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ano jak będzie trzeba to nakręcę :P

to nie czujnik...chyba, bo jak ściągałem to nie odpalił. ściągałem klemy z aku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik zlokalizowałeś?

Przy kolejnej nieudanej próbie zdejmij wtyczkę z przełącznika LPG na zapłonie i podłącz ponownie i spróbuj wtedy odpalić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przekaźnik zlokalizowałeś?

chyba tak, ale nie wiem czy to to....poczyszczę przy tym styki, a jak nie pomoże to zrobię zdjęcie małego skupiska i powiesz które to xD

zrobię tak jak mówisz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam podobny problem z moim 2E jak jest zimno to kręcę na benzynie ze 6, 7 razy i za każdym razie lekko załapuje załapuje aż w końcu załapie (chyba że aku wcześniej padnie :) ) chwilę pochodzi a później od strzała odpala a jak postoi powiedzmy z 6-8 godz i znów jest zimny to od nowa to samo. Mam wrażenie jak by nie włączało się ssanie albo jak by paliwo się cofało do baku.

Jest też chyba w 2E coś takiego wtryskiwacz rozruchowy zimnego silnika jak go sprawdzić i czy orientujecie się czy jest drogi w razie wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności