Skocz do zawartości

nem0

  • Liczba zawartości

    91
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O nem0

  • Urodziny 14.05.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Dominik
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Sandomierz

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.8 V6 193KM (AMX) 4x4
  • Rok produkcji
    2001
  1. sprawdzałem ten zaworek i "psyytło" co mam sprawdzać dalej...???
  2. witam jak już jesteśmy przy temacie sprawdzania i klimatyzacji to może i mi pomożecie...sprawa jest mianowicie tak że mam Passata B3 z 92r z Climatronicem i w tamtym roku nabiłem klimę i zrobiłem jej obsługę. I sprawowała się cały sezon bez zarzutów aż do wczoraj gdzie próbowałem ją uruchomić a tu cisza nie słychać żeby sie kompresor załączał. Dodam że mam zrobiony przez poprzedniego właściciela takie "nieoficjalny przyciska ECON" nie oficjalny ponieważ mam po prostu przełącznik obok przycisku do włączania świateł mijania który jest podłączony do wyłącznika ciśnienia klimatyzacji...i sprawowało się to wszystko w porządku jak włączałem ten przycisk i schodziłem w dół z temperaturą to było czuć że klima sie załącza bo obroty silnika delikatnie spadały a teraz nic się nie dzieje... Dodam że climatronik pokazuje jeden błąd 3224 i to jest błąd tego właśnie wyłącznika ciśnienia klimatyzacji ale ten błąd był cały czas odkąd mam Passata a klimatyzacja działała nie pokazywał sie jedynie w zimie jak temperatura była na minusie. Macie może jakieś przypuszczenia co mogło zawieść albo jak to sprawdzić...???
  3. ja mam podobny problem z moim 2E jak jest zimno to kręcę na benzynie ze 6, 7 razy i za każdym razie lekko załapuje załapuje aż w końcu załapie (chyba że aku wcześniej padnie ) chwilę pochodzi a później od strzała odpala a jak postoi powiedzmy z 6-8 godz i znów jest zimny to od nowa to samo. Mam wrażenie jak by nie włączało się ssanie albo jak by paliwo się cofało do baku. Jest też chyba w 2E coś takiego wtryskiwacz rozruchowy zimnego silnika jak go sprawdzić i czy orientujecie się czy jest drogi w razie wymiany.
  4. Witam to znów ja Dziękuje Ci Monter udało mi się zreaktywować silniczek i działa lepiej jak wcześniej... Przyczyną nie było zanieczyszczenie komutatora (chociaż wiadomo że go wyczyściłem) ale od niego właśnie odpadły kawałki cyny i blokowały silniczek i dlatego pewnie palił ścieżki. Po złożeniu i przeczyszczeniu silniczka działa super dodatkowo miałem problem z tym climatronikiem ponieważ jak brałem na HI to otwierał maksymalnie klapę na gorące i niby wszystko ok ale jak tylko wziąłem na 29C to od razu klapa szła max na zimne natomiast teraz wydaje mi się ze teraz zaczął działać ten "potencjometr" i teraz klapa delikatnie się cofa mam nadzieje ze szybko ma radość się nie skończy i że silniczek będzie działał kolejne 20 lat... Dziękuje wszystkim za pomoc...
  5. nem0

    Sonda lambda

    ale dlaczego we wszystkich tych aukcjach piszą że sonda przed katalizator jak w 2E jest w katalizatorze...???
  6. silniczek czyli ten elektryczny co popycha tryby tak??? powiedz jak i czym??? a co to ten komutator???
  7. czyściłem już i dalej iskrzy i nie działa...z używkami jest tak ze ludzi sami nie wiedza ile za te silniczki brać jeden ma po 30zł ale akurat tego nie ma dzwoniłem do innego to chce 100zł jeszcze inny 150zł... maskara
  8. Witam A ja z takim zapytaniem odnośnie silniczka sterującego klapą zimne ciepłe powietrze. Climatronic wyświetla mi takie błędy: 4 1 2 2 Silnik nastawnika klapy do regulacji temperatury 4 1 2 3 Silnik nastawnika klapy I właśnie ten silniczek od regulacji temp. nie działa dzisiaj go wyciągnąłem rozebrałem i płytka która jest w środu ze ścieżkami wygląda tak. jak widać na tych zdjęciach ścieżka po jednej stronie jest wybrzuszona i wydaje mi się że spowodowane jest to temperatura nigdzie nie ma tam przerwy w ścieżce ale jak podłączałem silnik i przykładałem ten trybik z tymi blaszkami to właśnie w tym miejscu się iskrzy i leci dymek. Po tej wybrzuszonej stronie jak pisałem wcześniej ścieżka jest całą ale ta ciemna warstwa(nie wiem co to jest ale wygląda to na coś w rodzaju izolacje) jest poprzecierana i widać zimne luty i to właśnie w tym miejscu iskrzy. Na blaszkach od tego trybiku też widać działanie temp. Moje pytanie brzmi czy jest możliwość naprawy albo regeneracji tego silniczka??? Dzwoniłem do ASO w Stalowej Woli to powiedzieli ze trzeba to sprowadzić z zagranicy i kosztuje 620zł!!!
  9. a jak sprawa się ma z 2E jeśli chodzi o kody błyskowe ??? Mój Passat 92r koło drążka zmiany biegów jest tylko jedna wtyczka rozbierałem niedawno cała tapicerkę z przodu w celu wymiany nagrzewnicy i drugiej nie znalazłem. Wie ktoś jak sprawdzić mój silnik bo coś kuleje??? Czy jak bym dorwał ECU od 2E z 93 roku to była by już diagnostyka normalnie VAG-em...???
  10. nem0

    Cewka zapłonowa

    ok no niby pomogło juz nie iskrzy przy głowicy...ale czy tak powinny sie zachowywać nowe przewody???
  11. nem0

    Cewka zapłonowa

    witam ponownie a ja dalej walczę z układem zapłonowym...dzisiaj kupiłem nowe przewody NGK (ponoć lepsze od BERU i Boscha) i właśnie wróciłem sobie wieczorkiem do domu i myślę sobie sprawdzę jak tam pod maska czy nic nie świeci...a tu niespodzianka iskrzy w każdym kapturku co jest nałożony na świece i jeszcze w paru miejscach na przewodach... Moje pytanie brzmi czy to jest tylko wina przewodów czy jest jeszcze jakiś czynnik odpowiedzialny za iskrzenie tych przewodów???????
  12. koledzy mi dzisiaj padłą nagrzewnica i ten opis naprawdę pomocny myślę ze jutro się za to wezmę ale jest tak sprawa mam Climatronic i czy jak będę chciał wyciągnąć nagrzewnice to będę musiał wypuścić odczynnik od klimy???
  13. nem0

    Cewka zapłonowa

    dziękuje za odpowiedz. Dzisiaj byłem na szrocie i kupiłem drugą cewkę od Toledo 1.6 a mam 2.0 myślę że nie ma zbyt większej różnicy??? ja przynajmniej nie zauważam w mocy auta czy w pracy silnika. Ale moje podejrzenia padają na przewody WN są nowe może maja ze 2 miesiące ale główny prowadzący od cewki do aparatu zapłonowego on lubi zaiskrzyć. Pytałem znajomego mechanika to mówił że kabel może dawać prąd na masę i cewka jest na to bardzo czuła i dlatego może siadać. Póki co to przyczepiłem ten przewód do gumowego węża tak żeby nie dotykał niczego metalowego. Ale słyszę zakłócenia na radiu CB które się zwiększają wraz z obrotami silnika więc czeka mnie wymiana przewodów i teraz kupie coś dobrego Beru albo Boscha
  14. nem0

    Cewka zapłonowa

    Witam odgrzewam temat gdyż mam problem z cewką zapłonowa w ciągu dwóch tyg spaliły mi się dwie. Pierwsza padła jak przyjechałem na stacje benzynowa auto jechało normalnie bez żadnych problemów szarpania czy spadku mocy po zapłaceniu z paliwo auto już nie odpaliło stwierdziłem brak iskry i zwarcie robiła cewka więc przywiozłem sobie druga od mojego starego auta i ta pracowała dokładnie do dzisiaj. Siostra wsiadła w auto odpaliła normalnie bez problemu cofała ale jej zgasł bo źle puściła sprzęgło odpaliła drugi raz i też jej zgasł z tej samej przyczyny a za trzecim razem już nie odpalił i też brak iskry. Co może być przyczyną ???
  15. dawno nie byłem na żadnym spocie a tu taka impreza sie szykuje a ja mam szkołe... i to jeszcze w Krk i do 15 ale jak wróce to zrobie wira po Sando może sie gdzieś na Was natkne:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności