Skocz do zawartości

xDemon3

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O xDemon3

  • Urodziny 03.09.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    grupa

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1991
  1. ja w moim pasku tez tak mialem a to byl tyjko delikatny wyciek dokladnie sprawdzilem weze uszczelnilem odpowietrzylem i wszystko ok
  2. xDemon3

    Brak hamulców

    tak faktycznie tak jest tylko sie pomyliłem jak pisałe. Dla pewności powtórzyłem, hamulce były dzień i znowu nie ma. Przed tylnym lewym kołem jest ustrojstwo z dźwigienką do której podłączone są cztery przewody i bardzo skrzypi w momencie gdy puszczam pedał. Czy to jest jakaś pompka wspomagająca czy poprostu jakiś rozdzielacz. Czy to może być problemem?
  3. xDemon3

    Brak hamulców

    mam nowe zaciski do tyłu a odpowietrzam yak jak powinno sie to robic czyli najkródszy do najduzszego
  4. Wysiadły mi hamulce, pedał schodzi do dechy, dopiero za 5-6 przyciśnięciem łapie, ale tylko na jedno koło - lewy przód. Odpowietrzyłem układ, wszystko cacy, po dwóch dniach problem powrócił. Wycieków żadnych nie ma, cały układ sprawdziłem. Co to może być? Czy jesteście w stanie mi pomóc? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  5. sprawdz czy przewodem WN wychodzi prad z cewki. jak nie to juz nic nie zrobisz trzeba wymienic cewke
  6. auchi007 dzieki za temat. Czytałem go zanim wstawiłem nowy wątek alee niestety nie dotyczy to mojego auta bo ja juz włożyłem 2 cewki a trzecia jest całkowicie nowa (firma Beru) nie jest to tanie a cała reszta tj. przewody, świece są nowe. jednak coś powoduje ze mam przebicie z cewki na mase i nie jest to chwilowe.
  7. własnie tak pomyslałem i przed zamontowaniem nowej cewki,ładnie oczysciłem mase tyle,ze wciąż nie jestem pewien czy to tylko to,a wolałbym żeby ta cewka już nie padła "drogi interes"
  8. Witam. Mam problem, niedawno zgasł mi samochód. Po długim męczeniu akumulatora postanowiłem odkręcic świece i sprawdzic czy jest iskra. Okazało sie że nie ma. Sprawdziłem również główny przewód WN od cewki zapłonowej, równiez nie było iskry. Wykręciłem cewke z golfa III 1.6 i włozyłem ją do siebie i zapalił od razu. Po 400 km te same objawy. Więc kupiłem nową cewke. Boję się że znowu padnie. Czy ktoś jest w stanie określić co powoduje że cewka zapłonowa ma przebicie na masę. Z góry dziękuję za pomoc.
  9. Witam, mam problem z centralnym zamkiem, nie chce otwierac mi drzwi, jak zamykam to bez problemu ,a zeby otworzyc to dluga bajka, slychac ze chodzi ale nic sie nie dzieje, nawet odwrotnie bo mam wrazenie, ze przy otwieraniu sie zamyka nie moge przekrecic kluczykiem, pomozcie z gory dziekuje
  10. ja mam 2.0 115 KM automat na lpg juz nie jezdze ale w trasie lykal 8,5l , w miescie nawet 16l. od niedawna po kapitalce silnika w trasie przy 140 km/h lyka do 7l ,w miescie nie sprawdzilem ale za 100 zl robie 300 km, czyli ok.
  11. witam wszystkich forumowiczów, mam takie pytanko, wie ktoś może czy do b3 sedan można dostać tylne lampy diodowe, lub czy pasują od jakiegoś innego auta
  12. wymiana jest bardzo prosta, ja kupilem wszystko lacznie z gumami na polosie oprucz amorkow zrobilem wszystko sam w pol dnia, a czesci mialem "moga" ,jezdze ponad rok na tym i nic sie nie dzieje
  13. kolego mysle ze prad nie moze tak sobie znikac, nie powim Ci gdzie tego szukac ,jedz do dobrego elektryka,podlaczy go i znajdzie blad nie wiele to kosztuje ok50 zl
  14. wymienilem filtr powietrza i jego obudowe i autko jezdzi jak nalezy
  15. mateusz ma racje skrzynia do wymiany tez to mialem, jak masz faktury za naprawe to mechanik zaplaci za serwis, ale jak nic mie masz to nic nie zrobisz, poprostu straciles kase, ja w miesiac wymienilem silnik,odjechalem 3 km od mechanika i silnik zatarty,wkoncu zrobilem kapitalke starego, lacznie stracilem 3600 ale teraz czuje te115kM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności