Skocz do zawartości

dawidgsm

  • Liczba zawartości

    127
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O dawidgsm

  • Urodziny 05.01.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Dawid
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kalety

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (ANA)
  • Rok produkcji
    2000
  1. tak wszystko w porządku ale przy głaskaniu to benzyny spali dużo mniej. Czytałem że te wtrysiwacze nie są rewelacyjne i może to być powód.
  2. benzyny nie spali więcej niz 9 rozbieżność straszna. Gdy jechałem na trasie i gaz tylko głaskałem to spali 12 gazu wiec cos nie tak.....
  3. Witam mam problem z swoim passatem 2.0 16v ABF. Autko za dużo pali gazu przy spokojnej jeździe ok 14litrów gdy mapy gazu i benzyny sie pokrywają Ciśnienie 1 bar, dysze z tego co pamiętam 2.5. Mnożnik wacha sie na ok 1.2
  4. Był to mój pierwszy wypad na tego typu spotkanie ale powiem tylko że na 100% za rok znów wpadne. Wszystkim wielkie dzięki.
  5. witajcie po zimie:P problem dalej nie rozwiązany,a przy tej temperaturze już chce używać klimy, mam pare pytań do znawców climatronica: czy nie ma dodatkowego przekaźnika od klimy który jest za skrzynką bezpiecznikow (ja mam tam 3) jaki kolor kabla albo pin z kompa climatronica załancza sprężarke pozdrawiam.
  6. wojtasu91 wtyczka jest od podświetlenia, powinnein tam być plastik z żaróweczką, kzarczyn---na moje oko miałeś kiedyś tempomat....i to są resztki po nim....
  7. nie wiem czy dobrze myśle ale jak widziałem autka z map sensorem to mialy strasznie rozbudowane przepustnice,ale może mi sie wydawało. W sumie żeby zastąpić na 100% klape gorącym drutem trzeba mieć w 100% dobrą klape żeby przemierzyć ją przy jakich wartościach podciśnienia jakie napięcia i potem kombinować. w sumie troche roboty ale warto.
  8. kurcze jak ja miałem 1.8 pf to kombinowałem założyć ciepły drut i o dziwo chodziło,miałem założony z forda jakiegoś mondeo,ale projekt umarł bo kupiłem 2.0 abf i na szczęscie tam nie ma takiego ustrojstwa. Co do przepływki z forda,to tylko chodziło o przełożenie z ori przepływki czujnika temp i doprowadzenie 12v bo ori vw jest na 5v
  9. Witam,też dokupiłem sterowanie z Econ, po wsadzeniu i zmostkowaniu przekaźnika wentylator chodzi dużo wolniej niż na sterowaniu z OFF'em Piszecie że możliwe inny czujnik temp,teraz mam na wyjściu z silnika 2pinowy biały. Czy ktoś zrobił kompletną przeróbke z OFF na ECON i mógłby sie podzielić informacjami
  10. Witaj, na włączonym pedale chodzi wszystko tak jak powinno wentylatory i sprężarka puszczam to wyłanczają sie,a na off nic sie nie dzieje. Już raz zrzuciłem skrzynke bezp. i jest tam pare rzeczy ale od czego zacząć.... teraz poweim jeszcze jedno, do sterownika wentylatorów po naciśnięciu hamulca i odpalonym samochodzie na białym kabelku pojawia sie +12v
  11. Witam,znalazłem w instrukcji klimatronica jak zrobić test i powiem w trakcie testu sprzęgło sie załancza..... a w trakcie jazdy tylko z wciśniętym hamulcem..... Trace nadzieje.....
  12. Nikt nie ma takiego?? I jeszcze jedno czy ktoś ma pojęcie jakie sygnały i z czego dochodzą do sterownika wentylatorów przy akumulatorze??
  13. z off'em bo w b3 miałem już nie pamiętam jaki ale wiem że w środku miał 2 przekaźniki a tu mam już rozebrany i jest tam jeden
  14. koledzy mam sprawe jaki numer przekaźnika odpowiada za climatronic w B4??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności