Skocz do zawartości

lukasfenix

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukasfenix

  • Urodziny 01.01.2007

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Skarżysko Kamienna \ Poznań

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 2.0 115KM (ADY)
  • Rok produkcji
    1995

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Koledzy, piszecie żeby zdjąć wtyczkę z czujnika temperatury z żółtą obwódką (np. silnik ADY). Ale już jest kilka wersji kiedy- na zimnym/na ciepłym. Zatem napiszcie proszę, kiedy należy ją zdjąć i spróbować odpalić. W moim przypadku auto nigdy nie zapala za 1 razem na benzynie. Zamiast tego dusi się, dławi i czuć paliwo w powietrzu. Za drugim razem już zapala. Mam gaz z parownikiem. Proszę o porady. :ocochodzi
  2. Super! Będę działał w przyszłym tygodniu, to dam znać na pw i do Ciebie podskoczę. Pozdro!
  3. Witam! Panowie, możecie polecić mi jakiś dobry serwis klimy w Poznaniu, który sprawdzi szczelność i nabije mi czynnik? Oczywiście w przystępnej cenie dla studenta. Passat B4. Pozdro!
  4. Rozwiązałem problem cieknącego węża z czujnikiem. Od razu mówię, że nie jest tak kolorowo i króciec z Sharana ma dużo większą średnicę. Konkretnie 32X32. Mimo wszystko pokusiłem się o taką przeróbkę. Jak to zrobić, żeby działało? Kupujemy w ASO!! króciec od Sharana. Dlaczego akurat w ASO? Bo na aukcjach nie znalazłem taniej niż za 35zł+ew. koszty przesyłki, a u dealerów oryginał kosztuje 17zł. :fajny Króciec ten ma numer: N90 693 101 Teraz potrzebujemy jeszcze zwykłego węża, bez miejsca na czujnik, który będzie prowadził do nagrzewnicy. Należy pamiętać, że jest on dwu średnicowy od strony bloku ma większy rozmiar i zwęża się w kierunku nagrzewnicy. Nabyłem taki za 9zł na giełdzie.:mlask W miejsce starego węża, ładujemy ten bez miejsca na czujnik. Następnie w wężu dochodzącym do chłodnicy robimy miejsce na króciec. Przecinamy go mniej więcej na środku (nawet jest tam taki prosty odcinek). Pozbywamy się kawałka węża (ok. 3-4cm) i w to miejsce wkładamy króciec z czujnikiem. Zaciskamy opaskami, nalewamy płyn i po robocie. Nic nie cieknie, klima działa jak należy. :dobrze PS Jeśli to nie rzeźba i druciarstwo, to może przyda się w dziale warsztat? Będzie dla potomnych.:fajny Pozdro!
  5. Tak. Ten wąż biegnie do nagrzewnicy. Kolego Kiślaq, jeśli możesz, podaj mi jego numer. Może znajdę nieco taniej. Pozdro!
  6. 1robert Wyświetlacz nie miga, także elektryka ok. Wykryłem powód wyłączania nadmuchu. To błędne wskazania czujnika na wężu wodnym. Leje mi się płyn, z tego wulkanizowanego miejsca na czujnik. Czy ktoś z kolegów wie może, jaki numer ma ten wąż? Jak pytać o niego w sklepie moto. Znalezienie na szrotach graniczy z cudem ( kilka już zjeździłem, bez efektu). Pozdro!
  7. Witam! Przeszukałem forum i nie znalazłem rozwiązania mojego problemu (głównie przez linki które wygasły). Otóż, nawiew na nogi działa mi cały czas, bez względu na to, czy wskazuje to strzałka na wyświetlaczu. Załączenie każdego innego nawiewu (szyba, kratki, obieg zamknięty) objawia się charakterystycznym pyknięciem z konsoli, które nie występuje, przy próbie wyłączenia nawiewu na nogi. Dodam jeszcze, że po kilkugodzinnym używaniu klimy przestaje dmuchać z kratek, a wiatrak dostaje dużych obrotów. Proszę o pomoc. PozdraVWiam!:fajny
  8. Znam jednego co jeździ na transformatorowym (iveco daily), ale o hydraulicznym nie słyszałem.
  9. 16-01-09, 14:06 Odgrzałeś temat, nie powiem. 4 lata temu byłem w Norwegii. Najważniejsze u nich to przestrzegać prędkości. Najgorsza jest 30 w mieście, ale jak wszyscy tyle jadą, to wcale nie wydaje się tak wolno. A bym zapomniał: byłem na północy w Alesund. :fajny
  10. lukasfenix

    Alkoholowy Kącik Passata

    Po raz pierwszy w tym wątku: Szampan Michael raz, 2 kielony i piwo. Jutro może być ciężko
  11. Kolego, daj link do tej aukcji. Sam zamawiałem ostatnio czujniki i szczerze mnie zaniepokoiłeś....
  12. Puki co jestem poza domem i nie mam możliwości zrobienia tej fotki. Za ok 2 tyg uda mi się ją wkleić... Ponawiam swoje pytanie: Czy ktokolwiek wie jaki numer ma taka sprężyna?? Jeżeli nie uda mi się znaleźć nowej, to czy mogę ją zespawać??
  13. Witam! Ostatnio pękła mi sprężyna w tylnym zawieszeniu mojego sedana. Myślałem, że to nie problem dostać, ale na szrotach zawsze pokazywali mi inne niż mam. Sprawdziłem naklejkę w bagażniku i z kodów wyposażenia wyszło mi, że mam sportowe springi. 1/3 sprężyny od góry jest ciaśniej nawinięta od reszty i zwoje te otulone są gumowym oplotem. I teraz pytanie: jaki numer mają takie springi, dodam że w ETCE nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi.
  14. Jak ma dawcę i jest pewien, że tamten 1.9tdi jest zdrowy to wkładaj. Koszt naprawy tego będzie niewiele mniejszy od tamtego motoru- zwłaszcza, że jak piszesz głowica, sprężanie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności