Skocz do zawartości
cienio

pytanie czy to pompa wspomagania czy maglownica

Rekomendowane odpowiedzi

Cena od 200 zł wklepalem dla przykladu z alledrogo, zalezy ile masz srodków na ta naprawe, mozesz kupic org za ok 1000 zł. Wszystko zalezy od portfela

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiem o co chodzi ale powiedzmy za te 300zł czy wytrzyma jakiś tam czas ?? może ktoś miał doczynienia z taką pompą za te 250zł czy tam 300zł ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wiem o co chodzi ale powiedzmy za te 300zł czy wytrzyma jakiś tam czas ??

Może wytrzymać tyle i co ta za 700 zł, jak i ta za 200 zł. Zależy na co trafisz.

 

Najlepiej kup jakąś z gwarancją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec jeszcze raz wymienilem pompe wspomagania ,wymienilem maglownice sytuacja bez zmian.Wspomaganie dziala ale chodzi ciezej.Sprawdzalem w innych b5 i roznica jest diametralna chodzi o wiele lzej.Takze mam juz dosc jezdzenia do mechanikow bo zaden nie potrafi zdiagnozowac problemu.Czy ktos ma jakies rady lub sugestie.Nie ma zadnych wyciekow ani nic takiego.Jeszcze raz przypomne jak to sie zaczelo ponad rok temu przejechalem okolo 400 km na sucho bo wyciekl mi plyn wspomagani.Naprawilem usterke wlalem plyn i od tego czasu wspomaganie chodzi ciezej ,wymienilem pompe wymienilem magiel i tak j/w dziala ale ciezej czy dodam gazu czy nie,to nie ma to wiekszego znaczenia bo chodzi tak samo.dodam ze przed awaria nie bylo skokow wskazowki na obrotowmierzu po tym wycieku i po wymianach pojawily minimalne ale widzialne skoki wskazowki na obrotomierzu przy chocby lekkim kreceniu kierownica.Takze jezeli jest ktos kto jest mnie wstanie naprowadzic na dobra droge to prosze o jakies info.Zeby bylo weselej serwis aso stwierdzil ze jest wszystko wporzadku a jak podszedlem z kolesiem do innego paska i kazalem mu wlaczyc silnik i pokrecic kierownica zeby sprawdzil czy chodzi tak samo to koles nie wiedzial co powiedziec i zaczal mnie przepraszac tlumaczac ze trezba wymienic po koleji czesci az sie dojdzie do tego co jest nie tak.Takze od serwisow aso oraz mechanikow sie wyleczylem raz na zawsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, dziś bądź jutro mam zamiar kupić pompę wspomagania. Gadałem z mechanikiem o tym czy kupić nową. Powiedział mi że ma możliwości załatwienia dobrej pompy po regeneracji. Tylko że ja jakoś nie mogę nabrać przekonania co do rzeczy regenerowanych. Więc raczej się zdecyduje na nową z gwarancją. Powiedzcie mi czy te pompki które są allegro warte są zachodu i kupna??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, dziś bądź jutro mam zamiar kupić pompę wspomagania. Gadałem z mechanikiem o tym czy kupić nową. Powiedział mi że ma możliwości załatwienia dobrej pompy po regeneracji. Tylko że ja jakoś nie mogę nabrać przekonania co do rzeczy regenerowanych. Więc raczej się zdecyduje na nową z gwarancją. Powiedzcie mi czy te pompki które są allegro warte są zachodu i kupna??

No cóz kupowanie tak poważnych części jak pompa na allegro to ryzyko nigdy nie wiadomo co przyjdzie, a potem trzeba odsyłać może wymienią na inną albo zwrócą kase. Ja osobiście zainwestował bym w nową jeśli masz zamiar jeszcze kilka lat pośmigać autkiem. Co do zakupu używanej pompy to jeśli już to najlepiej przeszukać okoliczne szroty. Zawsze w razie czego można wymienić na miejscu niż biegać na poczte, wysyłać i czekać co dalej, a czas biegnie. Ja mam obecnie problem ze wspomaganiem które twardnieje podczas jazdy. Na zimno chodzi ideał a jak się rozgrzeje to kręci się jak w starej ciężarówie. Najpierw wymienilem cały płyn na troche pomogło (2 dni), ale teraz wiem że to pompa. Maglownica to ostania rzecz jaką trzeba wymienić bo rzadko się psuje.

Edytowane przez tomislav27

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WITAM chcę sprostować mój post i moje pytanie o do stopniowanie kierownicy byłem u mechanika stwierdził że to nie przekładnia a opony , wymienione i po kłopocie teraz nie stopniuje i jest ok ...mam nadziej ze to komuś pomoże ..:mlask

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam taką sprawę. Wymieniłem niedawno pompe wspomagania bo stara się skończyła, mechanik nie przeplukal ukladu tylko dolal nowy plyn w miejsce tego ktory uciekl, wszystko było pięknie wspomaganie dzialalo ale nastepnego dnia jak rano chcialem wjechac z garazu nie ma wspomagania. Po jakichs 20- 30 sekundach wspomaganie sie pojawilo. Wspomaganie zaczyna dzialac dopiero po jakims czasie od odpalenia auto. Co moze byc przyczyna takiego dzialania. Plyn w zbiorniczku jest ciemno szary, jak myslicie, wystarczy wymienic płyn czy to jakas grubsza sprawa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie pompa wymieniona na nowa miesiąc temu, płyn dwa razy spłukiwany, gdyż po kupnie auta,skręt w lewo był z początku ciężki a potem lekko , tak jakby w tym samym miejscu zawsze, po tym zabiegu było dobrze, lecz nastały zimne dni, to po odpaleniu po nocy przez 50 metrów auto jeździ jakby bez wspomagania i jak to wytłumaczyć ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwracam się z pytaniem do kolegów.Dzisiaj coś zaczęło chrobotać przy silniku, na postoju za uwarzyłem że olej do wspomagania wywaliło mi górą przez korek !!!!! :zeco Reszta oleju jeszcze jest w zbiorniczku i nie ubywa.Zdjęcie0997.jpg

Proszę o podpowiedz jak to pompa to jaką mam kupić,gdyż wymienić mogę ją tylko na podnośniku.Chciałbym najpierw kupić i zabrać się z nową do roboty. Wiem że będzie problem ale jakoś muszę sobie poradzić.:dupablada DZIĘKI

Zdjęcie0996.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zwracam się z pytaniem do kolegów.Dzisiaj coś zaczęło chrobotać przy silniku, na postoju za uwarzyłem że olej do wspomagania wywaliło mi górą przez korek !!!!! :zeco Reszta oleju jeszcze jest w zbiorniczku i nie ubywa.[ATTACH=CONFIG]73720[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]73721[/ATTACH]

Proszę o podpowiedz jak to pompa to jaką mam kupić,gdyż wymienić mogę ją tylko na podnośniku.Chciałbym najpierw kupić i zabrać się z nową do roboty. Wiem że będzie problem ale jakoś muszę sobie poradzić.:dupablada DZIĘKI

zły dział

etka podaje dwa rodzaje pompy do twojego auta

1. 028145157D lub 6k0422154

2. 028145157DX lub 028145157X

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mielke jak tak będziesz każdemu pomagał to w niedługim czasie zostaniesz Moderatorem tutaj na forum.Mogę się nawet o to założyć :kumple .Ale to bardzo miło z twej strony.podziwiam że masz czas tak dużo czasu poświęcić na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mielke jak tak będziesz każdemu pomagał to w niedługim czasie zostaniesz Moderatorem tutaj na forum.Mogę się nawet o to założyć :kumple .Ale to bardzo miło z twej strony.podziwiam że masz czas tak dużo czasu poświęcić na forum.

nie chciałbym nim zostać, zostawię to mądrzejszym ludziom :provw: :uklon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli pompa padła tak ?:dupablada .Wielkie dzięki !!!!!!!!!!

 

---------- Dodano o 17:52 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:46 ----------

 

Naprawdę szybka odpowiedz .Szacun dla Mielke.

 

---------- Dodano o 17:55 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:52 ----------

 

:victory:victory:victory:victory:victory:victory:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za podpowiedz !! Dziś udało mi się uprosić znajomego o wolny garaż, tak że nie będę na placu robić :dobrze .Postaram się cyknąć jakieś fotki je pokazać.Jeszcze raz dzięki !!:564:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jakiś czas temu pisałem o moim problemie ze wspomaganiem. Jak się okazało to była pompa. Po wymianie jak ręką odjął, ale nie do końca. Teraz (od kilku mięsięcy) jest tak ,że jak odpalam zimne auto to wspomaganie działa bez zażutu tylko przy skręcie w prawo. W lewo kręci się dosłownie jak w starze, no chyba, że zwieksze obroty silnika i będe ciągnął "na chama", to wtedy puści, albo jak auto popracuje tak z 5 minut to wtedy wsiadam i działa od razu. Dodam że przy wymianie pompy w płynie było sporo opiłków i układ został wypłukany 2 razy specjalnym plynem. Zastanawiam się czy teraz pompa która jest zamontowana po wymianie stważając normalne ciśnienie płynu nie wepchnęła resztek opiłków albo brudu do maglownicy ito jej nie blokuje. Dodam ,że płyn stracił już dawno swój zielony kolor i znów pojawiły się opiłki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Jakiś czas temu pisałem o moim problemie ze wspomaganiem. Jak się okazało to była pompa. Po wymianie jak ręką odjął, ale nie do końca. Teraz (od kilku mięsięcy) jest tak ,że jak odpalam zimne auto to wspomaganie działa bez zażutu tylko przy skręcie w prawo. W lewo kręci się dosłownie jak w starze, no chyba, że zwieksze obroty silnika i będe ciągnął "na chama", to wtedy puści, albo jak auto popracuje tak z 5 minut to wtedy wsiadam i działa od razu. Dodam że przy wymianie pompy w płynie było sporo opiłków i układ został wypłukany 2 razy specjalnym plynem. Zastanawiam się czy teraz pompa która jest zamontowana po wymianie stważając normalne ciśnienie płynu nie wepchnęła resztek opiłków albo brudu do maglownicy ito jej nie blokuje. Dodam ,że płyn stracił już dawno swój zielony kolor i znów pojawiły się opiłki.

mam wręcz identyczną sytuację, lecz opiłków w płynie nie widzę, ale za to jest brudny, choc wymieniany jak i pompa we wrzesniu. A pompa za dwie stówy nowa, lecz wyje jak na maksa się zakręci, chiński szajs. Lecz kupie nową a tu sie okaże, ze co innego i będzie bryndza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam wręcz identyczną sytuację, lecz opiłków w płynie nie widzę, ale za to jest brudny, choc wymieniany jak i pompa we wrzesniu. A pompa za dwie stówy nowa, lecz wyje jak na maksa się zakręci, chiński szajs. Lecz kupie nową a tu sie okaże, ze co innego i będzie bryndza

 

No właśnie przed takim zakupem mój mechanik mnie ostrzegał i za dwie stówki załatwił mi używke w idealnym stanie. Teraz mówi, że to maglownica jest do wymiany, oczywiście na taką po regeneracji, a jak oddasz "uszkodzoną" i będzie nadawała się do regeneracji to zawsze jakiś upust dają przy takiej wymianie. Ogólnie magiel po regeneracji bez oddawania starego to koszt w zależności od firmy ok 450 do 600zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pemal
i ja w sprawie pompy.... też mam podobny przypadek , cały czas mi bulgocze w zbiorniczku , pojawiają się banki powietrza , a płynu ubywa poprzez odpowietrznik w korku.Przepłukałem trochę układ nowym płynem i pomogło , ale tylko na chwilę.Sprawdzałem u innych , jeżeli cały układ wspomagania jest OK , to przy włączonym silniku płyn nie powinien drgnąć.Z góry dziękuję za odpowiedz , co może być przyczyną owego bulgotania,pozdrawiam serdecznie!!!

Mam to samo, czy ktoś wie o co tu chodzi? Do tego odgłos jakby rozpędzającego się silnika elektrycznego i głośne buczenie przy skrętach. Wspomaganie jest i na wolnych i na wyższych obrotach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności