Skocz do zawartości
cienio

pytanie czy to pompa wspomagania czy maglownica

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ja mam takie pytanie , co może być przyczyna takich objawów jak skręcam w prawo odczuwam stopniowanie kierownicy to znaczy przeskakuje tak jak by przesuwała się po ząbkach , nie ma przy tym żadnych odgłosów są to 2-3 przeskoki i dalej jest ok.
coś z przekładnią nie halo albo mało płynu słaba pompa

 

---------- Post added at 19:15 ---------- Previous post was at 19:11 ----------

 

Mam wyciek z maglownicy z miejsca zaznaczonego na zdjęciu, czy muszę oddać maglownicę do regeneracji czy wystarczy drobna naprawa?

[ATTACH]45628[/ATTACH] zdjęcie zapożyczone z neta

[ATTACH]45632[/ATTACH] zdjęcie z pod mojego paska

na tej śrubie kompensujesz luzy i pod nią jest oring i wystarczy go wymienić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żywotność przekładni się chyba skończyła. Ja z początku miałem opór na maglownicy a później już nie chciała kręcić.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na tej śrubie kompensujesz luzy

To NIE jest śruba regulacji luzu.

Mam wyciek z maglownicy z miejsca zaznaczonego na zdjęciu

Wyjmij maglownicę, wykręć tę śrubę zobaczysz co tam jest i będziesz wiedział czy da sie to uszczelnić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dotyczy problemu jaki miał lelek (http://www.forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1073992#post1073992 )

 

Napiszę dla innych. Może się przydać.

.

Pasek ściągał mi w lewo gdy ruszyłem minimalnie kierownicą w lewo i tak samo działo się w prawo. Właściwie to jakby cały czas skręcał, a ja starałem się kierownicą utrzymać jazdę na wprost. Maglownica ani pompa nie miała wycieków ani stuków, olej świeżutki, tylko, że po skręceniu kół, w którąkolwiek stronę, kierownica nie powracała do środkowego (zerowego) położenia, zawsze brakowało trochę stopni. Też miałem zamiar kręcić śrubą regulacyjną.

 

Zdecydowałem się jednak na regenerację maglownicy w Łodzi (firma na literę P , nazwa czteroliterowa, ciocia google podpowie). 450 zł za regenerację + 200 zł za robociznę z wymianą oleju na nowy. 3,5 godziny czekania w warsztacie i zero problemów z uciekaniem Paska w którąkolwiek stronę, kierownica powraca do jazdy na wprost.

 

Super.

Edytowane przez djsurfing

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zdecydowałem się jednak na regenerację w Łodzi (firma na literę P , nazwa czteroliterowa, ciocia google podpowie). 450 zł za regenerację + 200 zł za robociznę z wymianą oleju na nowy. 3,5 godziny czekania w warsztacie i zero problemów z uciekaniem Paska w którąkolwiek stronę, kierownica powraca do jazdy na wprost.

 

Regeneracje czego zrobiłeś ???

 

No jak pompy wspomagania to żeś troszkę przepłacił nowa 229 zł 100 zł wymiana .

Edytowane przez samael

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ja mam takie pytanie , co może być przyczyna takich objawów jak skręcam w prawo odczuwam stopniowanie kierownicy to znaczy przeskakuje tak jak by przesuwała się po ząbkach , nie ma przy tym żadnych odgłosów są to 2-3 przeskoki i dalej jest ok.

 

u mnie podobnie choć to przeskakiwanie odczuwalne jest tylko przy prawie maksymalnym skręcaniu kół, dodatkowo dochodzi efekt dziwnego bujania samochodem podczas powolnej jazdy przy tak skręconych kołach jak gdyby koło było bardzo skrzywione

Szukam każdej podpowiedzi - bo dowiedziałem się dziś że przyczyną może być zawieszenie a w szczególności wahacz dolny

Jestem praktycznie przygotowany na wymianę calego zawieszenia + przeguby ale wolę się upewnić co może mnie jeszcze spotkać - to ma być mojejżonowóz i wolę się zabezpieczyć przed efektami jej powrotu taryfą

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie wiem co jest ale twój link przekierowuje tutaj
Cytat:

Napisał djsurfing Zobacz post

http://www.forum.vw-passat.pl/showth...27#post1218627

 

 

 

Zrobiłem regeneracji maglownicy.

nie wiem co jest ale twój link przekierowuje tutaj

 

 

Musiałem zlinkować do mojej wypowiedzi, bo nie zapisało mi odpowiedzi z cytatem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mialem problem ze wspomaganiem chodzilo ciezko.wymienilem pompe wspomagania na nowa nie zmienni,i nic to nie zmienilo dalej wspomaganie chodzi ciezko.caly uklad odpowietrzony przeplukany ale nadal wspomaganie chodzi ciezko i podczas manewrow parkingowych jest straszna porazka czy ktos ma jakies sugestie lub porady co teraz zrobic i za co sie zabrac zeby wszystko bylo jak nalezy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mialem problem ze wspomaganiem chodzilo ciezko.wymienilem pompe wspomagania na nowa nie zmienni,i nic to nie zmienilo dalej wspomaganie chodzi ciezko.caly uklad odpowietrzony przeplukany ale nadal wspomaganie chodzi ciezko i podczas manewrow parkingowych jest straszna porazka czy ktos ma jakies sugestie lub porady co teraz zrobic i za co sie zabrac zeby wszystko bylo jak nalezy?

 

Albo nowa pompa jest do d..., albo pora na demontaż i regenerację lub wymianę magla. Nie miałeś czasem metalowych opiłków w płynie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem tak jakis rok temu przejechalem okolo 500km bez plynu do wspomagania jak wracalem z zagranicy i od tamtego czasu po usunieciu usterki jaka byl wyciek oraz uzupelnieniu plynu przeplukaniu i odpowietrzeniu ukladu wspomaganie zaczelo chodzic ciezej.dzialalo ale ciezej.no wiec wymienilem pompe tak jak napisalem wczesniej ale bez jakiegos efektu sytuacja taka sama jak przed wymiana czyli mozna stwierdzic ze wina nie lezy po stronie pompy bo zarowno nowa jak i stara pompa nie chalasuja nie ma zadnych wyciekow anie nic takiego .wiec teraaz pytanie jest takie czy mogl szlak trafic maglownice na tyle tylko zeby wspomaganie chodzilo ciezej czy tez moze byc jakas inna przyczyna skoro pompa jest sprawna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
powiem tak jakis rok temu przejechalem okolo 500km bez plynu do wspomagania jak wracalem z zagranicy i od tamtego czasu po usunieciu usterki jaka byl wyciek oraz uzupelnieniu plynu przeplukaniu i odpowietrzeniu ukladu wspomaganie zaczelo chodzic ciezej.dzialalo ale ciezej.no wiec wymienilem pompe tak jak napisalem wczesniej ale bez jakiegos efektu sytuacja taka sama jak przed wymiana czyli mozna stwierdzic ze wina nie lezy po stronie pompy bo zarowno nowa jak i stara pompa nie chalasuja nie ma zadnych wyciekow anie nic takiego .wiec teraaz pytanie jest takie czy mogl szlak trafic maglownice na tyle tylko zeby wspomaganie chodzilo ciezej czy tez moze byc jakas inna przyczyna skoro pompa jest sprawna?
tak to wina magla a bardziej jego części ruchomych listwy itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to teraz kwestia czy regeneracja magla wystarczy czy tez trzeba calowac kase na nowy magiel jeslii to listwa w maglownicy moge jakas porade?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to teraz kwestia czy regeneracja magla wystarczy czy tez trzeba calowac kase na nowy magiel jeslii to listwa w maglownicy moge jakas porade?
500km jest torchę dużą wartością jak na kręcenie bez wspomagania ale myślę ze regeneracja u kumatego da pozytywne efekty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy sa jakies sugestie gdzie najlepiej zrobic regeneracje?moze ktos mi polecic jakis dobry zakład?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy sa jakies sugestie gdzie najlepiej zrobic regeneracje?moze ktos mi polecic jakis dobry zakład?
poszukaj w dziale POLECAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem dziwny przypadek dzień wcześnie dolałem oleju orginalnego do VW na drugi dzien pojechałem do pracy a po południu do sklepu, wracając do domu w momencie kierownica zrobiła się sztywna. Mechanik (szwagier) powiedział ze to był czysty przypadek. Ja za orginalną pompę wspomagania dałem 500 zł + Orginalny płyn 50. PZDR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ma problem a mianowicie po wymianie na nowa pompę wspomagania cały czas mi ubywa płynu wszystkie łączenia sprawdzałem ale czy jest możliwość że płyn ucieka przez maglownice.?? Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam ma problem a mianowicie po wymianie na nowa pompę wspomagania cały czas mi ubywa płynu wszystkie łączenia sprawdzałem ale czy jest możliwość że płyn ucieka przez maglownice.?? Pozdrawiam
połączenia ok ale czy przewody i rurka(chłodnica) ok? Przez maglownicę też może uciekać ale to zauważysz raczej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności