Skocz do zawartości

tomislav27

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tomislav27

  • Urodziny 12.12.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kalisz

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. No i niestety stało się to najgorsze, to czego najbardziej się obawiałem. Wczoraj zabrałem sie za demontarz dolotu. Niestety 2 minuty później moja praca się zakończyła. Na początek chciałem odkręcić 2 nakrętki na dole przy kolektorze wydechowym, które trzymaja rure, która dochodzi do EGRa. Były bardzo zardzewiałe i nawet poużyciu sporej ilości CX-80 po prostu po lekkim przekręceniu urwała się. Teraz jestem w czarnej d...e i nie wiem co robić dalej. Dodam, że przejechałem od tej feralnej próby demontarzu już około 150km i niestety jest już lekki przedmuch :sciana :sciana :sciana
  2. Teraz mam średnie spalanie trasa ok 5l/100, miasto niecałe 6. Przyznam, że trafił mi się naprawde oszczedny model. Co do butowania to raczej nie mój styl jestem spokojnym kierowcą w tarsie 110-120km/h co daje jakieś 2300-2600obr/min, więc pewnie wiekszej różnicy nie odczuje. Z reszta przy tych cenach paliwa... pozdrawiam wszystkich
  3. Ok. Panowie dziekuję za rady w weekend lub nastepny biorę się do roboty mam tylko nadzieję, że po całym zabiegu spalanie nie wzrośnie. W sumie nie powinno a bo i czemu???
  4. To jeszcze jedno czy to prawda że przekroczeniu 3000obr/min przy zaslepionym EGR silnik traci moc i pojawia się jakis błąd turbiny? W tym temacie - http://forum.vw-passat.pl/threads/90...FN-Manual-foto- było opisanych kilka takich przypadków. Po ponownym uruchomieniu silnika problem znikał.
  5. Przyznam szczerze, że po przeczytaniu tematu, który mi podsunąłeś jestem trochę skołowany i nasuwa mi się kilka pytań: 1. Jaki tak naprawdę jest cel zaślepienia EGRa po czyszczeniu całego dolotu i EGRa? Nie mozna tak po prostu złożyć wszystkiego jak było lub kupić nowy EGR, wszystkie uszczelki i przywrócić stan jak z fabryki? 2. Jeśli już trzeba go zaslepiać to rozumiem, że na obu końcach tej rury powleczonej siatką (foto link niżej), która łączy z jednej strony EGR (nr 2), a z drugiej kolektor wydechowy (nr 3) i miedzy kolektorem ssącym a EGRem (nr 1) trzeciej zaslepki już nie potrzeba? http://img694.imageshack.us/img694/2707/erg1.jpg 3. Czy taki zestaw do zaślepiania może być? http://allegro.pl/zaslepka-egr-zestaw-tdi-vw-audi-skoda-seat-ford-vo-i3544003457.html Czy może lepiej kombinować coś włanego?
  6. bmateuszd dzieki za linka i rady będą bardzo pomocne
  7. Witam. W najblizszym czasie bede czyścił EGRa i kolektor. Poradźcie czym najlepiej ten zestaw wyczyścić. Słyszałem, że zatopienie na całą noc w nafcie technicznej dobrze działa. Potem pędzelek sprężone powietrze i wszystko jak nowe. Co o tym myślicie??? I jeszcze jedno jak odkręcaliście dwie śruby, które w moim AFN 110KM są lekko schowane za turbiną?
  8. Witam Znalazłem na allegro fotel jaki potrzebuje do swojego paska, konkretnie chodzi o wzór tapicerki. Niestety w moim jest poduszka a w tym, który zamierzam kupić nie ma. Czy jest taka możliwość, żeby przełożyć całą poduszkę z mojego fotela do "nowego"?
  9. To dobrze bo w planach mam przegląd zamka kierowcy, który powoduje kilka usterek i myślałem, że brak tej kontrolki jest też taką usterką zamka. Dzięki.
  10. Witam wszystkich. Przeczytałem cały ten wątek i jak dobrze zrozumiałem, jeśli mam licznik bez fis to u mnie nie ma kontrolki otwartych drzwi??? Taki mam właśnie licznik:
  11. dev14 dzięki za wszelkie rady zostawie sobie tą robote na wiosne. Przy okazji jak będe wyciągał fotel kierowcy do tapicera to zaproszę do siebie dobrego elektronika z vagiem to mi wszystko posprawdza.
  12. Jaki mam rodzaj licznika nie wiem bo się nie znam, ale znalazłem zdjęcie w necie takiego jak moja. Na tej tez nie ma tej kontrolki (no chyba, że w chwili robienia fotki drzwi były zamknięte). P.S. Gdzie jest moduł komfotu i jak on wygląda bo kiedyś czytałem, że jeżeli moduł był zalany lub jest to dzieją się w aucie różne dziwne rzeczy np. szyberdach sam się uchyla.
  13. No właśnie co do kontrolki otwartych drzwi, która jest chyba koloru czerwonego nigdy jeszcze mi sie nie zapaliła odkąd mam auto. Specjalnie byłem nawet teraz to sprawdzić. Może mój pasek nie ma takiej kontrolki?
  14. No niestety u mnie jest odwrotnie. Zastanawia mnie tylko jedno dlaczego przez te kilka lat przy zamykaniu bądź otwieraniu nie było żadnego "pikania", dlaczego od conajmniej roku przy zamykaniu nie mrygają kierunki i co takiego się wczoraj stało, że alarm odpalił???????????? Dodam, żę auto miałem cały czas na oku i nikt ani nic z zewnątrz nie mogło spowodować uruchomiemia alarmu.
  15. Witam. Jeśli można to się podepne. Mojego paska mam od kilku lat i dzisiaj mnie bardzo zaskoczył, Otórz właczył sie w nim alarm, o którym nie miałem zielonego pojęcia, że istnieje. Po prostu wył i mrugał kierunkami, a po minucie sam się wyłączył i już nie potrafiłem go uruchomić. Zawsze jak zamykałem autko z pilota w kluczyku to podrugim wciśnięciu guzika ryglowały się zamki w tylnych drzwiach i zaczynała mrugać czerwona dioda w drzwiach kierowcy przy bagnecie. Dodam, że od conajmniej roku przy zamykaniu nie mrugają kierunki, (kiedyś mrugały) a przy otwieraniu jest ok. Nigdy też nie było żadnego"pikania" przy zamykaniu bądź otwieraniu. Po tym dzisiejszym zdarzeniu przeszukałem cały teren pod maską i nie znalazłem żadnej syreny, Więc ten dźwięk chyba wdawał klakson, tylko jakiś taki przytłumiony. Może podrzuci ktoś jak ugryść ten temat samemu bez wizyty u specjalisty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności