najfu
-
Liczba zawartości
17 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O najfu
- Urodziny 01.01.1970
Informacje osobiste
-
Imię
Robert
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kraków
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
-
Rok produkcji
2003
-
najfu obserwuje zawartość → Alarm chyba padl - i nie mozna odpalic.
-
Znalazlem! Co prawda przecialem odpowiedni przewod dopiero za trzecim razem - pierwszy to chyba czujnik pojemnosciowy po stronie pasazera, potem przecialem ten co lecial w wiazce z czujnikiem wlasnie (trzyzylowy czarny) - nie mam pojecia od czego, nie dzialalo dalej i znalazlem kabel wypuszczony pod uszczelke drzwi, chlaslem i pomoglo. Alarmu nie ma ale auto jedzie. Padla ta elektronika od alarmu prawda? pozdrawiaw RM
-
Witam, mam w pasku alarm z przyciskiem - po przekreceniu kluczyka kontrolki mrugaja dopoki nie wcisne schowanego przycisku. I wlasnie dzisiaj cale to ustojstwo przestalo dzialac, sam przycisk rozebralem, zwieram kable, nic a nic nie dziala - wiec zgaduje ze poszla elektronika alarmu. Z tego co pamietam gdzies powinien byc kabel ktory moge przeciac zeby cala centralke alarmu zdezaktywowac - ale nie mam pojecia gdzie? jak tego szukac? Pomocy!! - auto stoi i nic z nim nie potrafie zrobic. Alarm jest dokladany, z czujnikami pojemosciowymi, nie znam niestety firmy. pozdrawiam M
-
wrażenie jak by latał plastik w desce rozdzielczej
najfu odpowiedział passat_katowic → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
heh - mam to samo, tyle ze w pionie, przy zjezdzaniu z kraweznika, na dziurach, jakby cos cos tam latało w srodku z jednego konca na drugi - ale pionowo -
widze tam tylko srubke odbojnik - maksymalne wychylenie pedalu moze i sie zmieni ale nie 'wrazliwosc' na gaz
-
ooo, faktycznie? jak to zrobic? - zdecydowanie przydalby mi sie 'wrazliwszy' pedal gazu n
-
ha, kupilem taki wiatrak - firmy avika czy cos takiego, samochod odstawilem do warsztatu - i klima dziala extra, nie przerywa chodzi ok - ale - oczywiscie bez problemu sie nie moglo obejsc - nowy wiatrak dudni - na wolnych obrotach - niskie buczenie i wali tak ze trzesie kierownica - i pytanie co teraz robic? przygladalem sie mu - pracuje rowno nie widze zeby brakowalo wywazenia w lopatkach, a mimo to gdzies taki efekt powstaje - swoja droga kreci sie ten wiatrak jak szalony co teraz robic? jakies pomysly, rady? nie wiem co mnie podkusilo zeby samemu wiatrak kupowac - akurat sklep mialem po drodze - warsztat pewnie zwali na wiatrak a w sklepie zwala na warsztat moze mozna cos z tym zrobic? mial ktos taki problem?
-
a jeszcze pytanie - gdy bede sprawdzal gdzie znajde bezpiecznik od tego wiatraka? wyczytalem ze jest gdzies indziej niz bezpieczniki po lewo w boczku deski rozdzielczej? nigdy innej skrzynki bezpiecznikow niz tej opisanej nie ogladalem pozdrawiam
-
klima chlodzi - zgaduje ze czynnik jest, wiatrak sprawdze wieczorem, gdzie go znajde? co do klap - czasami mi wywala blad i silniczek klapy kreci w kolko - ale to akurat mi nie przeszkadza, przedewszystkim interesuje mnie czy opisane w poprzednim poscie zachowanie jest noooormalne? u Was tez tak jest?
-
Czesc, Tak sie zlozylo ze to pierwsze moje lato w aucie klimatyzowanym, stad pytanie byc moze o oczywistosci: otoz niepokoja mnie nastepujace objawy - ktore zdaja sie nasilac wraz ze wzrostem temperatury (np. wczoraj 35 stopni - masakra). Wiec wyglada to tak - klimatyzacja dziala - ale raz na jakis czas jakby nastepowalo jej wylaczenie/zalaczenie - wtedy w silniku czuc bardzo wyrazne glosne szarpniecie wraz z wyczuwalna zmiana obrotow - na chwile nawiewy przestaja pracowac, po chwili znowu mocne szarpniecie i zaczynaja dmuchac - i tak w cyklu co minute, pare minut. Nie wiem czy sie niepokoic - nadmienie ze im cieplej tym duuuzo wyrazniej wzrasta mi spalanie (przynajmiej na komputerze) - np. wczoraj przy 35 stopniach w miescie 13 litrow srednia - na wolnych obrotach pisze ze ciagnie 1,2 - tak ma byc czy jest to spowodowane 'nieciagla praca klimy'? I zauwazylem ze czesto na wolnych obrotach stojac w korkach klima ledwo co chlodzi - raczej dmucha -wystarczy ruszyc i jej 'przechodzi' ale tez nie mam pojecia czy tak ma byc czy nie. Bardzo bym prosil Was o info czy praca mojej klimy odbiega od normy. pozdrawiam
-
O, ja napisze ze pier.. glupoty. To absurd - jedny zysk dla zwyklego osobowego auta to fakt ze przy zmianie temperatury (najlepiej widoczne przy naglych zmianach z -9 do 20 stopni opona nie bedzie robila 'flaka' przy tej objetosci napompowanego gazu - taki tuningowo-lanserski bajer.
-
nie odstaje ale i Ci nie staje hłehłehu
-
wow, precyzjne aczkolwiek chodzilo mi o sam proces ustawiania tego lusterka, czyli co wcisnac na kokpicie, przytrzymac, zaklecie wypowiedziec - bo mozna dowolnie je chyba wysterowac? - nie ma jedynego slusznego polozenia na recznym 'z fabryki' ? pozdrawiam
-
Nie mam takiego modulu w takim razie - ale dalej zzera mnie ciekawosc - jak TO SIE ROBI?? Znaczy jak sie to lusterko ustawia pod katem wstecznego? pozdrawiam
-
Czesc, Mam pytanie - gdzies na forum napotkalem na informacje ze lusterko boczne mozna przeprogrmowac w taki sposob, ze przy wrzuceniu wstecznego przesuwa sie automatycznie zwiekszajac widocznosc np. kraweznika z tylu pojazdu. Nie znalazlem nigdzie informacji jak to przesuniecie ustawic, kombinowanie w realu tez mi nie za bardzo wyszlo, stad pytanie - jak to sie sie robi? Od razu pisze ze nie wiem czy mam taka funkcjonalnosc, mam regulowane elekrycznie lusterka joystickiem - ale juz np. same juz sie nie skladaja. pozdrawiam:633:
-
no tak - czyli mam dywaniki niedopasowane do bolcow - to by tlumaczylo moje skonfundowanie dzialaniem tego mechanizmu Robert