-
Liczba zawartości
49 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O pdrobny
- Urodziny 02.08.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Szczecin
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (ATJ)
-
Rok produkcji
2000
-
Poczytałem prawie wszystkie posty i nikt nie polecił konkretnego produktu z tzw tanich do B5 na USB do 2000 r. do diagnostyki, domykanie szyb z pilota, logi dynamiczne itd. Czy ktoś może sprawdzał poniższy kabel? http://allegro.pl/kabel-diagnostyczny-vag-obdii-vw-audi-seat-skoda-i1515400220.html czy nie warto przepłacać?
-
trzeba się w bagażniku położyć i od dołu pchnąć odstający cyngiel go góry najlepiej duzym srubokrętem i jednocześnie pchać oparcie. Jak się uda to z boku pod tapicerką (można ją zdjąć) masz 2 śrucy na torx odkręcasz i cały zamek wychodzi do góry. Potem wymiana bąć naprawa ew. jakiś drut lub sznurek do ciągania cyngla.
-
Największy i najmniejszy przebieg na Forum (3B i 3BG)
pdrobny odpowiedział dzidek1988xx → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
ATJ 2000 r 232 tysie pewniak bo z polskiego salonu i jak narazie to się kręci do przodu. -
Tylko i wyłącznie nafta bo jest tłusta i neutrealna dla każdego lakieru, najwyżej zostanie plama tłusta . Najważniejsza jest zada: podobne rozpuszcza podobne czyli smoła itd powstaje z destylacji... podobnie jak nafta wszystko z ropy ON.
-
Migotające podświetlenie zegarów i przycisków B5
pdrobny odpowiedział krzysios → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam, też mi mrugało podświetlenie kilometrów ( nie mylić z podświetleniem licznika) przy wolnych obrotach gasło a po dodaniu gazu czasem się zapalało. Wydawalo mi się że to wina diód. Rozebrałem caly licznik no i okazało się że bez pomocy elektronika nie ma szans na wymianę podświetlenie. Cały wyświetlacz ciekłokrystaliczny jest na zatrzsku wyjąłem go i pod spodem brak dostępu do podświetlenia trzebaby rozlutowywać pół licznika i dalem sobie spokoj założyłem wszystko i o dziwo przestało mrugać (więc pewnie do wina styków panelu od km). Po pół roku znowu mruga ale nie mam już siły na to czy ktoś sobiel lepiej z tym poradził? -
Mój pali na dojazdach do pracy dziennie ok 40 km w mieście poniżej 8,0l nie zejdzie przy jeździe normalnej, bo czasem trzeba użyć gazu na późnym żółtym. I niech piszą sobie że VW 1,9 na PD pali w mieście 6 sami się oszukują. Na trasie ok 6,0 litrów.
-
W końcu założyłem nowe ramki forumowe i w gratisie wyczyszczone podświetlenie tablicy.
-
Nie ma co kombinować to jest alarm i tyle. Pewnie komuś wył albo aku rozładowywał i poprzedni właściciel rozłączył.
-
Przyspawaj nakrętkę i tyle.
-
Ja bym obstawiał w 99% na jakiś alarm. Zobacz czy czasem nie jest podłączony do jakiejś syrenki lub np. zamka przedniej maski? Możliwe że syrenka jest w środku tej puszki.
-
Diody to lipa, ja wymieniłem i chętnie odsprzedam kompl żarówek tanio. W sumie widać je wyraźnie tylko odblask jest słaby bo dioda świeci w przód lampy a nie na odblask i jest wrażenie takiego punktu a po całości lampy. Trochę słabo też widać różnicę ze światłem stop.
-
Też to przerabiałem dla jednej żaróweczki ponad godzina roboty. Harmonogram prac (mogłem coś pominąć): -wyjęcie zaślepek bocznych od tunelu i odkręcenie wkętów -odkręcenie tunelu pod tylnia popielniczką -wyjecie tunelu odłączenie kostki i wtyczki vag -można rozebrac tunel na dwie częsci aby całego nie targać -trochę trzeba się namodzić przy delikatnej oprawie zapalniczki, przegrzany plastik łatwo połamać -wyjęcie zapalniczki -wymiana żarówki i całość całość ABAROT (wsadziłem od razu dobrego leda zamiast żarówki)
-
Ja dziś oczyściłem lampy przednie papier 1200 + 2000 + 2600 + tempo ścierna = jak nowe całość jakiej 50 min roboty a efekt zauważalny polecam
-
Zablokowana Tylna Klapa Centralny Zamek POMOCY
pdrobny odpowiedział staszek933 → na temat → Nadwozie i wnętrze
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50948 polecam korzystać z wyszukiwarki. Miałem ten sam problem i poszło gładko i bez niszczenia, trochę odwagi. -
Witam, mam problem, który nie był za mocno poruszany na Naszym forum mianowicie: Pewnie wielu Forumowiczów montuje swoje pociechy z tylu na fotelikach na dzieci i tu pojawia się problem. U mnie jest tak fotelik się mocuje oczywiscie po prawej stronie z tyłu i jest to strasznie uciążliwie gdyż blokuje się napinacz pasa nawet przy próbie delikatnego wyciągnięcia pasa. Blokada dopiero się zwalnia prawie przy schowaniu całego pasa. Nie wiem czy tak jest tylko w moim Pasqu i czy jest na to metoda?