Skocz do zawartości

krzysios

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krzysios

  • Urodziny 08.03.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Cześć, Okazało się że o okolicy akumulatora są dziurki którymi ucieka woda z podszybia. Niestety u mnie była zatkana liśćmi i igłami z drzew. Woda nie uciekała tak jak powinna i dostawała się inna drogą w wnętrza pojazdu a dokładniej pod nogi kierowcy. Jak wiadomo jest tam skrzynka komputera która uległa zawilgoceniu. Po udrożnieniu dziurek, osuszeniu komputera błędy zniknęły i wszystko jest ok. Mechanik który mi to pokazał powiedział mówił też że jest to częsty przypadek w tym modelu. Szkoda tylko, że nikt mi nie powiedział o tym na forum a są tu przecież najlepsi fachowcy. Cóż, można tu poczytać o pierdołach ale jak rzucisz konkretny problem to robią oczy. pozdrawiam
  2. Witam ponownie! W marcu problemy ustały i wszystko było ok przez siedem miesięcy aż do wczoraj. Przez ostatnie dni jest mokro i bardzo wilgotno. Problemy wróciły: zapaliła się kontrolka od poduszki i ESP. Chwile później skrzynia działała tylko na trzecim biegu (jest automat 4 biegowy). Przy wciśnięciu hamulca wskazówka obrotów spada do zera (same obroty są ok.). Dodatkowo od czasu do czasu pojawia się komunikat „STOP OIL PRESS. STOP MOTOR SERVICE MANUAL” - mino iż poziom oleju jest w normie. Podłączyłem VAG 4.9 i pokazało się wiele błędów: - abs (18262, 18036, 1119) - silnik (18056, 18058, 18043, 18044, 18057) - skrzynia (777, 660, 293, 529, 545, 1314, 1316, 1312) - poduszka (1312). Skasowałem wszystkie błędy, przejechałem 5km podczas ulewy i wpadły te samy błędy! Przy podłączeniu VAGa pokazywały się bzdurny nr identyfikacyjny. Raz to było: zzzzzzzzzzzzz raz ggggggggg a raz same ……………………………. Mam już tego dość, czy ktoś wie co to może być??? Czy wiecie kto może mi pomóc? Jestem naprawdę zdesperowany! Szukam fachowca w Warszawie lub okolicy który ma pomysł jak to naprawić. POMOCY!!!
  3. Witam Ja swojego Passata kupiłem we wrześniu 2008 i po miesiącu po raz pierwszy ukradli mi kołpaki. Kupiłem drugie i grudniu 2008 ukradli mi ponownie. Tym razem miałem opaski i wypalone nr rej. RST 78HP. Trzeciej szansy złodziejom nie dałem, kupiłem Alu felgi. pozdrawiam
  4. Witam No na wiejskiej dyskotece efekt murowany. Tylko jak wystaje słoma z butów to będzie ja widać :-) Ależ tym ludziom się nudzi :-) trzeba mieć lekko narąbane A może jeszcze kolorofony na tylnej półeczce + stroboskop i srebrna kula na suficie?
  5. Witam Wszystkich! 1.Passat B5 2002 rok 2. NOKIAN WR G2 XL 3. 195/65 R15 4. Felga stalowa 5. Kupiona jako nowa 6. cicha, super się trzyma na śniegu jak i wodzie 7. brak negatywów, no może cena... 8. Na moich oponkach przejeździłem cały sezon (tj. 8-10tys km) więc mogę coś powiedzieć. Kilkakrotnie pozytywnie mnie zaskoczyły. Chociażby podczas ferii, gdy w górach napadło śniegu do połowy drzwi. Ja z wyjazdem z podwórka miałem najmniejsze problemy. Opona super spisuje się na śniegu zarówno ubitym jak i kopnym. Na lodzie wiadomo trzeba kolce żeby było dobrze :-). Poprzednio miałem Fulde Montero i różnica jest odczuwalna oczywiście na + dla NOKIANA.
  6. Witam Zależy też, z której strony warszawy chcesz wjechać. Trasa Wawa/Radom/Sandomierz/Tarnobrzeg/Nowa Dęba jest lepszej jakości szczególnie jeśli chodzi o odcinek Wawa-Radom. Ale jest sporo radarów i kontroli z lizakiem. Jak chcesz jechać w nocy polecam jednak Warszawa/Kozienice/Sandomierz/Tarnobrzeg. Na odcinku od Sandomierza do Warszawy są zawsze pustki. Jakość nawierzchni jest że tak powiem średnia (choc systematycznie poprawiana) ale jedziesz "swoim tempem". szerokiej drogi
  7. Witam Wszystkich! Mam passata 02' 1.9 tdi i od lutego zaczęły mi się problemy. Na samym początku zaświeciła mi sie kontrolka od poduszki powietrznej. Po jakimś czasie zaświeciło się ESP (auto w międzyczasie nie było ani uderzone, ani nikt nie grzebał w elektryce). Później podczas jazdy w dużej wilgotności (śnieg z deszczem) pojawiły się problemy ze skrzynią biegów. A mianowicie na wyświetlaczu deski rozdzielczej wszystkie biegi były podświetlone a w praktyce przełączał na max 3ci bieg (skrzynia 4ka). Nie świeciła się kontrolka mówiąca o konieczności wciśnięciu hamulca, aby zmienić bieg. Dodatkowo zaświeciła się kontrolka braku oleju w silniku. Po powrocie z ferii wszystkie błędy skasowałem i jeździłem szczęśliwie następne 2 tyg. Po tym czasie znowu kontrolka od poduszek i ESP. Taka sytuacja powtórzyła się ze 3 razy. Wspólnym mianownikiem to to, że błędy pojawiały się najczęściej jak na zewnątrz było wilgotno. Jakiś miesiąc temu zaświeciła mi się kontrola od świec i ESP i cały czas świeciły mi się światła stopu. Wymieniłem czujnik pod pedałem hamulca i spokój miałem aż do wczoraj. Odpaliłem wczoraj auto (było mokro i padało) nie świeciła się kontrolka mówiąca o konieczności wciśnięcia hamulca, aby przełączyć bieg i znowu podświetlone były wszystkie biegi. ER działał D nie. Po 3 krotnym zgaszeniu auta i odpaleniu zaczęło działać D. Skrzynia zmieniała wszystkie 4ry biegi. Podpiąłem VAG 4.9 i miałem takie błędy: 1. Skrzynia biegów: - 293 Przełącznik wielofunkcyjny-F125 nieznane ustawienie przełączników - 811 Układ nie gotowy do odpowiedzi brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 2. ABS: - 1119 Sygnał rozpoznania biegu brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Sam już nie wiem czy mam zawilgocona instalację, czy cos robi zwarcie czy faktycznie cos się psuje. Bardzo proszę o info, co to może być i kto pomoże mi usunąć awarię (najlepiej w okolicy Warszawy) z góry dziękuje za info i życzę szerokiej drogi Krzysios
  8. Witam wszystkich Ma bozia tę klientelę. Ależ ci ludzie maja na srane w głowach, jak można wymyśleć coś takiego? Nie wiem czy śmiać się czy płakać.
  9. Witam ponownie Sadisadi miał rację, za co mu serdecznie dziękuję!!! Kupiłem używany potencjometr do regulacji wysokości świateł, który jest zintegrowany z regulacja oświetlenia deski + odpowiedni klucz, który musiałem pożyczyć + 10 min roboty i po sprawie Świeci jednostajnym świałem i nie ma już "dyskoteki" Jeszcze raz dzięki.
  10. Zakład o którym mówiłem to: MECHANIKA POJAZDOWA Mariusz Wilkowski Ul. Graniczna 25 Babice Stare 512 305 774 Jest to na graniczy Warszawy i Babic Starych. Górczewska przechodzi w Warszawską z której trzeba skręcić w prawo w ul. Przejazd i po 200m w prawo w ul. Granicza i jesteśmy na miejscu.
  11. Witam Wszystkich! Wczoraj wymieniłem rozrząd w moim passacie (2002 rok 1.9 TDI 101KM AVB). Wymieniłem: - pasek rozrządu, rolki, napinacz, pompa wody+ śruby (482zł, części z serwisu VW z 20% rabatem) ; - napinacz paska/wielopaska (417zł, INTER CARS – 20% rabatu); - płyn chłodzący 2x3,75litry PRESTONE (60zł); - robocizna 250zł . Suma: części + robocizna = 1209zł Nie wymieniałem paska klimy, alternatora i jeszcze paru rzeczy, bo były w dobrym stanie. Wymianę robiłem w Warszawie na bemowie u super mechanika, którego gorąco polecam. Części można dostarczyć mu samemu i żądać oddania starych albo zostawić u niego auto, jak coś trzeba dokupić to dzwoni pyta czy się zgadzam. Jeśli tak to jedzie sam i kupuje. Dodatkowo ma sporą zniżkę na części w INTER CARS. Jest szybki i solidny i bardzo elastyczny, jeśli chodzi o zostawienie i odebranie auta. Poprzednio serwisowałem u niego accorda i nie zamierzam go zmieniać. Pozdrawiam
  12. Witam Wszystkich! Od trzech miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem passata 1.9 TDI 2002 rok. Jednak pojawił się pierwszy, dziwny problem. Samoistnie przyciemnie się i rozjaśnia: podświetlenie deski rozdzielczej, panel klimatyzacji oraz wszystkie przyciski (sterowanie szybami, lusterkami oświetlenie popielniczki). Mówiąc o mruganiu mam na myśli, że się rozjaśnia i przyciemnia, ale nie gaśnie całkiem! Co dziwne przyciski nawigacji MCD cały czas świeca na maksymum (nie działa na nie regulacja). Sam wyświetlacz navi raz mruga raz świeci na maksa. Jeśli podświetlanie ustawie na maksymum problem znika, wszystko świeci jednostajnie bardzo jasno i nic nie mruga. Jeśli jednak zjadę regulacją podświetlania poniżej połowy, przez kilka sekund ściemni się wszystko a za chwile „faluje”. Jeśli chodzi o wskazówki paliwa, prędkościomierz czy obrotomierz wszystko działa prawidłowo. Czy ktoś miał taki problem i wie, co to może być? Kto w Warszawie mógłby to fachowo sprawdzić? Aaa jakieś dwa tygodnie temu wsadziłem bezpiecznik do ogrzewania tylnej szyby (wyjął go prawdopodobnie poprzedni właściciel auta). Myślałem, że to może powoduje te „dyskotekę” więc wyjąłem bezpiecznik 30A odpowiedzialny za ogrzewanie tylnej szyby ale jest bez zmian. POMOCY!!!
  13. Witam mam passata 2002 rok i zrobiłem tak jak jest napisane. Zajeło mi to niecałe 10sec i po sprawie! Proponuje stosowac te metodę Żeby było śmieszniej to serwis VW Gajewska w Warszawie za skasowanie tego komunikatu chciał 150 zł - to jest złodziejstwo pozdrawiam
  14. Cześć Ja mam B5 101KM w automacie i po Warszawie na którtkich odcinkach (max 10 kilometrów) średnie zużucie 9-9,5l/100km. Na trasie jednak ciężko przekroczyć 6l/100km. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności