Skocz do zawartości

hpnoti

  • Zawartość

    310
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O hpnoti

  • Urodziny 18.04.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TFSI 200KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. 2.0 TFSI instalacja gazowa STAG 400 DPI

    W sumie mając w poprzednich dwóch autach BRC to katastrof nie było....ale ta instalacja i przyjazdy przedstawicieli kończą się na robieniu scen,że wielce zajmują się tym autem
  2. 2.0 TFSI instalacja gazowa STAG 400 DPI

    Zakładałem gaz BRC do tfsi passat b6 2006r Przy przebiegu 193.000 (polski salon) u jurand'a. Na początek wydaje się cacy w kwestii,że spalanie trasa 20-30% reszta miasto 3L pb. Potem zaczęło się po jakimś ustawianiu,że na zimnym silniku czuć przy ruszaniu takie jakby szarpnięcie przełączania z benzyny na gaz choć nic nie pokazuje,by mi się gaz włączał /wyłączał. Ale wychodzi mi ,że 20l benzyny ,przejechane ok300km i wyszło, że mi zniknęło 15l benzyny i gazu tam jakaś ilość. A ustawianie już nic nie daje bo niby cacy
  3. No i hamulec ręczny dopadł i mnie. Już od jakiegoś czasu miałem tak ,że sobie czasem działał czasem nie zaciskał prawy tył. Teraz jako ,że ręczny czasem sobie lubi sam odpalić bodajże się skalibrować to tak się skalibrowal,że wyje mi błąd hamulca a prawy tył w ogóle nie zaciskał ktoś coś w białym uratuje czy już wymiana na inny ? Ktoś za czteropaka użyczyłby vaga do skasowania błędów ?
  4. A jaka by współgrała ze wszystkim
  5. Witam. Nabyłem felgi 7,5Jx17cali ET35. Teraz szukam jako tako odpowiednich opon i boję się,że mogą opierać o nadkole zwłaszcza z tyłu miał ktoś taką konfigurację i czy 225/45 przód tył,będzie współgrać z tymi felgami,pozdrawiam
  6. Czym jeździmy.Poznajmy się.

    Kto w Jazbudzie na Antoniuku w garazu podziemnym z naszych tu forumowiczów trzyma paszteta b6 czarnego
  7. To Już widocznie gruby temat się zapowiada. Ok vcds podłączony, błąd wlacznika awaryjnych co moment się pokazuje(wykminilem w czasie jazdy,że w odpowiednim momencie wcisnąć awaryjne i tak trzymać to nie migają w czasie jazdy,a kierunki działają poprawnie. Choć jak zamkne auto 10min max i nawet na wciśniętym przez zapałkę awaryjnym też migają ) więc w sumie odrazu na myśl idzie wymiana ww przycisku,ale wczoraj nawet go odlaczylem to też nagle dyskoteka ponownie się uruchamiala i jeszcze błąd g412 czujnika(jakieś zbliżeniowe coś od klamek,które nigdy chyba nie działało,że się otwiera auto blisko kluczyka bezdotykowo). Więc szybsze w skrócie pytanie...Macie kogoś kto się na tym zna
  8. No bezpieczniki 14 i 17 wywaliłem. 14 nie mogłem auta odpalić a 17 nic nie dało. A błędów po nocce odlaczonego akumulatora nie kasuje sam?
  9. Panowie,potrzebna pilna pomoc dla waszego brata Passata ;P mowa tu o B6 wczoraj normalnie w czasie jazdy mu odwalilo i awaryjne sam zaczął włączać. Przycisk odłączany nic nie daje bo dalej migają. Ale to coś z alarmem...jak się uda klemy odłączyć NA ZAMKNIETYM aucie z pilota to przestaje migac ale wtedy zamykam auto tylko przez przycisk w drzwiach. Nie znacie elektryka który na miejscu by choć spróbował zajrzeć na miejscu a nie umówił na styczeń? ...nawet nie zamykam samochodu i idę do donu to 10 min i duren miga
  10. Ja dalej z miłą chęcią ale muszę wpierw auto od mechanika skrzyni odzyskać
  11. Witam wszystkich. Jakis czas temu pisałem o problemie że skrzynią automatyczną w passacie B6 tfsi 2.0 tiptronic. Nadszedł czas wreszcie pozbyć się problemu którym było rzucanie autem przy zmianie biegów w czasie jazdy. Mechatronic regenerowany dał pozytywny efekt, lecz został jeszcze problem a dokładnie wymiana"kosz b1 spring" czy jakoś tak. Najgorzej,że mechanik zupełnie nie może odnaleźć owej rzeczy gdziekolwiek. Nie macie państwo może jakiejś szczyptę wiedzy gdzie choćby używkę ale w nienagannym stanie odnaleźć ?
  12. Ja z chęcią ale dopiero od Listopada na stałe w Białym będę
  13. Polonez...Ty dalej tam robisz gdzie robiłeś?
  14. Czy ktoś za drobną opłatą pomógłby zeskanować samochód
×