kmink Zgłoś #81 Napisano 30 Stycznia 2010 (edytowane) Zastanawia mnie tylko po co wymieniać filtr FAP/DPF? Ani to ekologiczne ani pozyskiwanie nie wpływa na silnik... P.S Jak ktoś chce przetestować emulator to mam takie cudeńko - zdemontowane z auta klienta przed programowym "wyłączeniem" FAP Edytowane 30 Stycznia 2010 przez kmink Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #82 Napisano 30 Stycznia 2010 Zastanawia mnie tylko po co wymieniać filtr FAP/DPF?Ani to ekologiczne ani pozyskiwanie nie wpływa na silnik... Sugerujesz usunięcie w tuneforce.pl ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWTEDE Zgłoś #83 Napisano 30 Stycznia 2010 tuneforce.pl Sipowitz znasz tą firmę możesz coś o nich powiedzieć ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #84 Napisano 30 Stycznia 2010 Sipowitz znasz tą firmę możesz coś o nich powiedzieć ? Można podjechać na Wrocławską i się zorientować, przynajmniej wstępnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spanky Zgłoś #85 Napisano 30 Stycznia 2010 tak dla ciekawosci ... sa juz programy ktore same automatycznie usuwaja DPF z oprogramowania sterownika [nawet nie trzeba szukac w sofcie] ... jedno klikniecie w programie i po temacie ... potem fizyczne wywalenie filtra i juz .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #86 Napisano 30 Stycznia 2010 sa juz programy ktore same automatycznie usuwaja DPF z oprogramowania sterownika [nawet nie trzeba szukac w sofcie] Dysponujesz bliższymi informacjami? Czy proces jest odwracalny, znaczy soft pozwala przywrócić kontrolę EDC nad FAP? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #87 Napisano 10 Lutego 2010 Sugerujesz usunięcie w tuneforce.pl ? Już trochę zrobiliśmy tych autek i z suchym i mokrym FAP/DPF, i autka śmigają. Ale są tez inne firmy więc nie trzeba koniecznie jechać do nas:-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SQba Zgłoś #88 Napisano 2 Marca 2010 A ja mam takie pytanie. Passat 2.0 tdi BGW po podpięciu vaga kanał 68 i pierwsza pozycja 43% po przejechaniu trochę się "dopchał" filtr do 45 a druga pozycja to 81% i czy to jest poziom płynu do dpf ? i czy to oznacza 81% ze jeszcze jest płynu czy ze zużyto w 81% ? ktoś jest w stanie udzielić info ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkris Zgłoś #89 Napisano 31 Marca 2010 Witam, nie do konca rozumie te jednostki. z jednej grupy wynika ze mam 11% zajetego filtra a z drugiej grupy ze 46g. zanieczyszczen gdzie przy 60g. jest filtr do wymiany. Prosze o poprawne odczytanie tego logu http://img.org.pl/obrazek/c903pxAeeIn.html dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #90 Napisano 10 Kwietnia 2010 Jak wyżej opisane, albo nawet mniej U mnie jak to tej pory sam się czyścił, odczuwalne są wtedy nieco wyższe obroty i czasem chmura pary (lub podobne) za samochodem - przynajmniej tak mi się wydaje, że to to . Nie wiem jaka jest reguła przy takim wypalaniu, ja to zauważyłem kilka, może kilkanaście razy przy mniejszych prędkościach, rzędu 50/60 km/h, a VAG pokazał (przy wymianie oleju), że przez ostatnie 21tyś. km takie czyszczenie mój pasek miał 141 razy i aktualne zapełnienie filtra 0% Podzielam twoje odczucia , pasek wtedy jest wyrywny . Chmury nie widzialem ale przy 50/60 km/h naprawde obroty sie podnosza jak sie chce filtr oczyscic .Moze ktos zna,ma wiedze i mialby chec opisac ten proces dokladniej ? Ma ktos moze namiary gdzie kupic sprawdzonego , dobrego tego VAG w niezlej cenie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiechu Zgłoś #91 Napisano 11 Kwietnia 2010 Nie dodawałem jeszcze fotek... więc nie wiem czy zapisało ... Znalazłem te fotki na forum...może się przydadzą. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #92 Napisano 11 Kwietnia 2010 (edytowane) Nie dodawałem jeszcze fotek... więc nie wiem czy zapisało ...Znalazłem te fotki na forum...może się przydadzą. Dzieki wiechu ,fotki zapisane prawidlowo . Fajna lektura dla poznania procesu i budowy filtra DPF . Wielkie dzieki. Jesli mozesz to napisz w jakim watku to znalazles , a jak nie w watku to gdzie na forum ? Dzieki . Edytowane 11 Kwietnia 2010 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiechu Zgłoś #93 Napisano 11 Kwietnia 2010 To było chyba na jakimś forum o tuningu....nie pamiętam już - fotki zapisałem - bo sam o tym DPFie szukałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #94 Napisano 11 Kwietnia 2010 Polecam równie wartościowy materiał: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3318 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiechu Zgłoś #95 Napisano 11 Kwietnia 2010 :fajny http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7249 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #96 Napisano 11 Kwietnia 2010 Dzieki ekstra material , ciekawe czy ktos stosowal juz ten srodek firmy Tune ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #97 Napisano 11 Kwietnia 2010 Co odważniejsi stosują środek do mycia szyb kominkowych... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio453 Zgłoś #98 Napisano 15 Kwietnia 2010 Ostatnio pojawiła mi się kontrolka check engime. Pojeździłem na niej parę dni i podjechałem na komputer. Wykazało błąd tego czujnika G450. Raz mi zniknęła ta kontrolka ale za chwilę się pojawiła. I tak jeżdżę z tą kontrolką ze 3 tygodnie. Pojawiła się ona tydzień albo dwa po wymianie czterech pompowtryskiwaczy. Pompowtryskiwacze wymieniałem u dobruckiego. Jak dzwoniłem do innego serwisu, facet powiedział, że po wymianie robi badanie komory spalania. Tutaj czegoś takiego nie było. Czy mogli je źle zamontować? I czy może mieć to jakiś związek? DODAM, ŻE AUTO MA 80 TYS PRZEBIEGU!!! Np pod złym kątem zamontowany pompowtryskiwacz i paliwo wtryskiwane się nie wypala. Po tym jak pojawiła się ta kontrolka często jeździłem, tak jak jest opisane na początku artykułu. Nie jeździłem samochodem przez jakieś 3 dni i dzisiaj po odpaleniu zniknęła ta kontrolka (check engime). Pojeździłem trochę po mieście i znowu się pojawiła. Po południu pojechałem poza warszawę i jeżdżąc po pewnej miejscowości, dosyć wolno, pojawiła się kontrolka filtra cząstek stałych. Wracając jechałem na 3 biegu niecałe 60 km, ponad 15 minut. Myślałem, że może zniknie ale niestety. Co teraz zrobić jeśli nie mam tego vaga ani przewodu? Vaga chyba można ściągnąć z neta... A możecie podać namiar gdzie kupić (np na allegro) odpowiedni przewód do mojego passata b6 z 2006 r. 2.0 tdi 170 km. Chyba, że jest możliwość u kogoś regeneracji tego filtra? Czy po usunięciu tego filtra nie dymi na czarno z rury? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
manpl Zgłoś #99 Napisano 16 Kwietnia 2010 witam umnie stało się filtr cząsteczkowy zapchany byłem u mechanika poradził mi albo wymiana na nowy ewentualnie jak się da to go przeczyści jestem z nim umówiony po niedzieli a tak w nawiasie to srednio co 100tyś powinło sie wymieniać taki filtr tylko koszt jest zbyt wysoki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monika Zgłoś #100 Napisano 16 Kwietnia 2010 Witam ja tak samo musze sie udac do warsztatu na odgrzybianie ale to pewnie za 2 tyg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach