sipowitz Zgłoś #141 Napisano 15 Czerwca 2010 Auto widzę z 2006 roku, więc już po gwarancji, zapewne jest FAP zawalony sadzą i wypalanie awaryjne daje niewymierne skutki, możesz spróbować wypalić sam, jeżeli jednak sadzy jest zbyt wiele sugeruję podjechać do tunera i pozbyć się problemu raz na zawsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k0gi Zgłoś #142 Napisano 15 Czerwca 2010 sipowitz,,, a mozesz mi lopatologicznie wytlumaczyc na czym polega pozbycie sie problemu raz na zawsze? bo ja laik total! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #143 Napisano 15 Czerwca 2010 Tuner usuwa programowo info o FAP ze sterownika silnika i później tylko mechaniczny zabieg, podobny do usuwania katalizatora celem wywalenia DPFa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k0gi Zgłoś #144 Napisano 15 Czerwca 2010 i to tak spokojnie mozna sobie zrobic? nie ma to pozniej wplywu na podawana mieszanke itd? jakie przyblizone koszty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #145 Napisano 15 Czerwca 2010 Nie ma żadnego wpływu, pod warunkiem, że robi to tuner, bo samo wywalenie FAPa, to tylko połowa roboty, czyli będziesz miał choinkę na desce, trzeba jeszcze "ogłupić" sterownik silnika, aby nie "szukał" informacji o FAP. Przepraszam za lakoniczność, ale jak pisałeś ja laik total! Z cenników ogólnodostępnych wynika, że jest to koszt od 1kpln do max 2kpln, czy zdecydowanie taniej niż wymiana FAPa na nowy. Poza tym w PL nie ma obowiązku posiadania tego filtra, oczywiście w DE sprawy mają się zupełnie inaczej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k0gi Zgłoś #146 Napisano 15 Czerwca 2010 wielkie dzieki za informacje, pewnei beda pomocne,,, teraz tylk oznalesc ktosia kto takie cuda umie robic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #147 Napisano 15 Czerwca 2010 W Warszawie jest kilku macherów, poszukaj, chociażby Masters w Wawy, Rogal i paru innych. I krótka lektura na temat tego zabiegu: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?p=47970 Mam nadzieję, że administracja nie oburzy się z powodu tego linku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramot Zgłoś #148 Napisano 16 Czerwca 2010 Witam wszystkich! Mam problem z filtrem cząstek stałych w Passacie B6. Byłem u mechanika, podłączyłem autko pod komputer i wykazał usterek tego filtra. Zostałem wysłany do serwisu. Czy mogę rozwiązać ten problem w inny sposób niż w serwisie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #149 Napisano 16 Czerwca 2010 Możesz, czytając chociażby ten wątek od początku, tutaj masz praktycznie wszystko w temacie Twojego problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramot Zgłoś #150 Napisano 17 Czerwca 2010 przejrzałem ten wątek, ale nie znalazłem rozwiązania swojego problemu. Mój samochód nie wypala filtra cząstek stałych. w jaki sposób należy postąpić, aby filtr zaczął wypalać nagromadzoną w nim sadzę, bo jak na razie nie zauważyłem nadmiernego dymienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #151 Napisano 17 Czerwca 2010 w jaki sposób należy postąpić, aby filtr zaczął wypalać nagromadzoną w nim sadzę Pierwszy post tego wątku mówi o tym... http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=562268&postcount=1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maksso 1978 Zgłoś #152 Napisano 18 Czerwca 2010 Witam. Czy swiecąca kontrolka silnika w b6 2.0 tdi oznacza tylko problemy z dpf. Mi zaświeciła się na tracie wcześniej samochód był mułowaty przy ruszaniu. Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #153 Napisano 23 Czerwca 2010 Podjedź gdzieś na diagnostykę...jeśli zaświeciła się ta kontrolka to znaczy że fap/dpf jest zawalony sadzą - pytanie dlaczego...ktoś musi porządnie przetrzepać to auto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1979 Zgłoś #154 Napisano 28 Czerwca 2010 Najlepszy sposób na pozbycie się problemów z filtrem to podjechać do jakiegoś dobrego tunera i zlecic mu wywalenie w programie filtra, a potem go usunięcie. Też miałem mase problemów z tym filtrem i w ten sposób temat raz na zawsze zarzegnałem.Jak ktoś potrzebuje namiary to tu jest tel do firmy w której robiłem: 46-837-85-51 Szczerze mogę ich polecic, zrobili mi temat w jeden dzień i teraz mam swięty spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cichy10001 Zgłoś #155 Napisano 1 Sierpnia 2010 Witam . Mam VW Caddy 1.9TDI z 2007 roku ,80 000km przebiegu . Pewnego razu podczas jazdy zaczęła migać kontrola od świec żarowych . Sczytałem błędy VAGiem i pokazał mi : 001139-exhaust pressure sensor 1 (g450):signal to high 001137-exhaust pressure sensor 1 (g450):implausible signal 008194-particulate trap bank 1 : efficiency below threshold Dowiedziałem się z waszego forum o czyszczeniu DPF'a .Postępowałem według instrukcji ,ale niestety filtr się nie wypalił(miał 15% i wciąż ma 15% zapełnienia) nie widziałem za samochodem białego dymu .Co mam teraz zrobić ? Proszę o pomoc PS Po pewnym czasie tryb regeneracji wyłączał się samoistnie podczas jazdy ,więc włączałem go na nowo . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #156 Napisano 1 Sierpnia 2010 Przecież masz błąd czujnika ciśnienia spalin, skoro działa on nieprawidłowo to nie da się wypalić filtra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Pilvi Zgłoś #157 Napisano 3 Sierpnia 2010 Witam serdecznie, Panowie, a jak sprawa wygląda z chińskimi zamiennikami filtrów cząstek stałych? Działa to w ogóle? Są znacznie tańsze w nabyciu dla potencjalnego klienta i na pewno nie jest to koszt powyżej 3000 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #158 Napisano 3 Sierpnia 2010 Wywali tego FAPa i nie zawracaj sobie głowy chińskimi produktami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #159 Napisano 5 Sierpnia 2010 Mam pytanie . W jakich kanalach znalesc takie informacje ? a) temp. poszczegulnych czujnikow w filtrze. b) poziom nasycenia c) stan procesu regeneracji d) czas od ostatniej regeneracji e) wartosci dotrysku podczas regeneracji f) zuzycie paliwa ,czas i przebieg od ostatniej regeneracji g) liczba nieudanych prob regeneracji h) ilosc oleju w filtrze czastek stalych Wiem ze zawiera sie to miedzy 67 a 75, tylko konkretnie chcialbym wiedziec . Ze np. 67 to © , 69 to (g). Jesli wiecie gdzie mozna sprawdzic cos wiecej fejsem odnosnie filtra to piszcie . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #160 Napisano 8 Sierpnia 2010 No a tu? http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=562268&postcount=1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach