Gość Moro Zgłoś #101 Napisano 16 Kwietnia 2010 (edytowane) Witam ja tak samo musze sie udac do warsztatu na odgrzybianie ale to pewnie za 2 tyg Monia odgrzybić można klime Edytowane 16 Kwietnia 2010 przez Moro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pa.sko Zgłoś #102 Napisano 16 Kwietnia 2010 odgrzybianie Mylisz filtry. Ty piszesz o filtrze p. pyłkowym a to wątek o filtrze cząstek stałych (DPF/FAP)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawcio453 Zgłoś #103 Napisano 16 Kwietnia 2010 może ktoś pomóc w czyszczeniu tego filtra? Albo podać miejsce gdzie mogę kupić przewód? I proszę o odpowiedź na pytania zawarte w moim poprzednim poście Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #104 Napisano 16 Kwietnia 2010 Do B6 tylko HEX-USB+CAN (VCDS). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #105 Napisano 17 Kwietnia 2010 (edytowane) W sytuacji kiedy silnik chce oczyscic filtr po zapelnieniu w 50%. Ciekawe dlaczego nie ma ,a mogly by sie zapalac jakies informacje tekstowo/cyfrowe na temat tego ze filtr jest przypchany. Poza wzrostem obrotow mogly by byc na wyswietlaczu informacje o potrzebie jazdy pow. 60km/h,pozostalym czasie takiej jazdy i stopniu zapelnienia filtra . Inne potrzeby auto zglasza informacja jakie czynnosci wykonac , a tej wcale . Fajnie by bylo , ale zapomnieli o tym . Edytowane 17 Kwietnia 2010 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #106 Napisano 18 Kwietnia 2010 Nie zapominaj, że teraz auta projektują księgowi, więc po co takie szczegółowe info na FISie, czy gdzie tam proponujesz? Generalnie zabijesz filtr, to lecisz do ASO po nowy, płacisz i płaczesz. Ot moim zdaniem cała filozofia dot. eksploatacji współczesnych samochodów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #107 Napisano 18 Kwietnia 2010 Wolal bym byc bardziej informowany przez auto o tej ekologi na FISie ,a nie tylko w kasie ASO. Technologia pomaga ASO zarabiac ,ekologia jest dla innych bo nie wdychaja sadzy a koszty spadaja na wlascicieli aut .Kiepska ta technologia ,albo celowa robota, trwalosc podzespolow wyprzedzila ekologia i pazernosc na kase. Ciekawe co jeszcze wymysla w przyszlosci ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #108 Napisano 18 Kwietnia 2010 Wolal bym byc bardziej informowany przez auto o tej ekologi na FISie Też bym wolał, żeby wiele rzeczy było inaczej i co z tego... Technologia pomaga ASO zarabiac ,ekologia jest dla innych bo nie wdychaja sadzy a koszty spadaja na wlascicieli aut Tak na marginesie, posłuchaj bądź poczytaj wywiadów (nie jednego) z prezydentem Czech, Vaclavem Klausem, mówi bardzo dobitnie i szczegółowo, jak się zarabia pieniądze pod płaszczykiem ekologii, jak doskonale sprzedaje się bajka na temat "globalnego ocieplenia". Ciekawe co jeszcze wymysla w przyszlosci ? Moim zdaniem do czasu, kiedy pieniądz będzie rządził światem, nie liczyłbym na drastyczne zmiany. Ok, ale nie róbmy już więcej OT w tym temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michkra Zgłoś #109 Napisano 25 Kwietnia 2010 Jakieś pół roku temu wyskoczył mi błąd o zapełnieniu DPF`a wyczyściłem go wg opisu z tego postu. Wszystko było ok do czasu. Ostatnio wyskoczył błąd: 008194 - Filtr cząstek stałych; zespół 1: za mała skuteczność ale poziom zapełnienia filtra to tylko 15 %, skasowałem błąd ale po tygodniu znowu wyskoczył. Co mam zrobić sprawdzić czujnik? Rurki od niego? czy może profilaktycznie przeczyścić DPF`a? Jak znaleźc ten czujnik i rurki? Jak wyczyścić? pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #110 Napisano 25 Kwietnia 2010 Generalnie do przejrzenia G450 (najlepiej zrobić testową podmianę) i FAP oraz instalacja wokoło, szczególnie rurki do G450. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #111 Napisano 25 Kwietnia 2010 Generalnie do przejrzenia G450 (najlepiej zrobić testową podmianę) i FAP oraz instalacja wokoło, szczególnie rurki do G450. Witam A moze wiesz ile to cudo G 450 kosztuje w ASO ? Co to ten FAP jak to sie je ? Jesli to G450 jest przyczyna to elektronika tam w srodku siadla od temperatury , bo tam jest jakis kapturek z folii aluminiowej na kostce do tego ? Pzd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #112 Napisano 26 Kwietnia 2010 A moze wiesz ile to cudo G 450 kosztuje w ASO ? Co to ten FAP jak to sie je ? Jesli to G450 jest przyczyna to elektronika tam w srodku siadla od temperatury , bo tam jest jakis kapturek z folii aluminiowej na kostce do tego ? http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=60571 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #113 Napisano 5 Maja 2010 Witam Weekend trasa ,a on kolejnego dnia po kawalku sie czyscic chce . Wpadl na jakies 2,2 obr na 3 biegu i trzyma ,pierwszy raz widzialem za soba kleby bialego dymy . Dymu tego dotychczas nie widzialem bo to pewnie od pogody zalezy , tak mi sie wydaje .Lecial z rury kilka chwil potem juz nie , obroty podniesione zostaly jeszcze jakis czas. Kilka razy sie juz wypalal , wiem kiedy to nastepuje , ale dymek pierwszy raz puscil .Wiadomo ze pogoda ,wiatr ma wplyw na widocznosc dymu a i nie zawsze podczas ogladalem sie za siebie . Pytanie mam ,zawsze wam dymek leci przy wypalaniu po tym jak silnik inicjuje akcje ? A czyszczenie po trasie to normalne , moze za niskie obroty silnika na trasie byly ? Pzd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazbasi Zgłoś #114 Napisano 6 Maja 2010 Pacjent to B5FL z silnikiem 2.0 TDI BGW - mokry DPF. Pojawil sie blad 19527 - Reservoir for Additive for Particle Filter: Empty P3071 - 000 - - - Intermittent Wg ross-techa jest to brak plynu lub uszkodzony czujnik G504: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/19527/P3071/012401 W opisie na ich stronie jest rowniez podane, ze w kanale 072, pozycja 3. mozna sprawdzic poziom plynu. U mnie w tym miejscu jest wartosc 3,05. Czy jest to wartosc w litrach i nie ma potrzeby uzupelniania plynu, a blad wynikal z usterki czujnika? Ktos wie jak interpretowac te wartosc "3,05"? Auto ma 113 tys przebiegu, wiec pasowaloby idealnie, ze plyn sie skonczyl... pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazbasi Zgłoś #115 Napisano 7 Maja 2010 nikt nie wie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #116 Napisano 8 Maja 2010 po prostu odepnij czujnik i zobacz co się stanie :-) musisz uzupełnić płyn :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazbasi Zgłoś #117 Napisano 10 Maja 2010 A czujnik gdzie sie znajduje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poldeczek1 Zgłoś #118 Napisano 10 Maja 2010 Pytanie mam ,zawsze wam dymek leci przy wypalaniu po tym jak silnik inicjuje akcje ? A czyszczenie po trasie to normalne , moze za niskie obroty silnika na trasie byly ? Pzd ja juz ze trzy razy widziałem za soba kupe dymu pierwszy raz to niezle sie przestraszylem bo nie wiedziałem co sie dzieje trwało to kilka minut ale przez te kilka minut to normalnie wstyd na drodze dymi gorzej jak 30 letni autobus ale ludzie jadący z tylu musza gadac patrz nowy passat a juz pewnie turbo padlo albo co Jak do tej pory jeszcze zadna kontrolka sie nie zapaliła ale juz mysle nad usunieciem tego ustrojstwa tylko koszt takiegozabiegu 1500 zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #119 Napisano 10 Maja 2010 ja juz ze trzy razy widziałem za soba kupe dymu Dzieki za odpowiedz . Czy te trzy razy byly po sobie , czy co ktorys raz jak sie czyscil widziales dym ? A czy masz tez tak ze po trasie kolejnego dnia chce sie czyscic ? Pzd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
poldeczek1 Zgłoś #120 Napisano 11 Maja 2010 Dzieki za odpowiedz .Czy te trzy razy byly po sobie , czy co ktorys raz jak sie czyscil widziales dym ? A czy masz tez tak ze po trasie kolejnego dnia chce sie czyscic ? Pzd. wydaje mi sie ze widzialem trzy razy po sobie bo mniej wiecej w odstepie moze 3 tyg a 1 miesiąc i raz bylo w trasie po okolo 60 km raz po okolo 15km a raz zdarzylo sie jakies 2 tygodnie temu po okolo 10 km jazdy i trwalo moze 3 minuty bo warunki na drodze chyba nie sprzyjaly (korek) wiec mysle ze sie do konca nie zdążył wypalic i pewnie nie dlugo sie znowu zdaży Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach