Skocz do zawartości

spanky

  • Liczba zawartości

    207
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O spanky

  • Urodziny 30.08.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Otwock

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. i jak, znalazles wsad od 1U0920821B ?? również go poszukuje , może ktoś ma ?
  2. spanky

    AVF turbo przeładowuje

    turbo do czyszczenia
  3. w sofcie nie zmieniony zakres pomiarowy doladowania , takze nie wiadomo ile to turbo rzeczywiscie dmucha ... (2601 to maksymalny zakres pomiarowy w sofcie) ... sprawdz podcisnienia ...
  4. spanky

    AVF tiptronic logi

    sprezarka przeladowywuje ... warto wyczyscic kierownice
  5. ja bym synchro ustawil na -0.6 -1.0 ....
  6. zrob je prawidlowo bo z tych nic nie wynika ...
  7. nie ujdzie, bo program w tym aucie jest fatalnej jakości ....
  8. Ja stroiłem to auto :ok , Marcin u siebie tylko weryfikował pomiar z Dynometa na hamowni stacjonarnej ...
  9. Sagonku , jak zwykle piszesz duzo na temat o ktorym nie masz bladego pojecia . Nigdy pomiaru nie robiles na dynomecie (jak i na zadnej innej hamowni) , ale jak zawsze masz najwieceej do powiedzenia . Podobnie jak z projektami , najwiecej do powiedzenia o cudzych . Jedz na pomiar DYNOMETEM i zobaczysz na czym to polega , bo jak narazie rozmawiam jak ze slepym o kolorach . (bez urazy dla niewidomych ) Doktorat to masz ..... Ale z lania wody . P.S Nie chce mi sie juz z Toba gadac , bo nie ma o czym a i szkoda mi czasu . Kontynuuj ta Swoja krucjate .... Powodzenia .
  10. Ehhhhh , widze , ze znowu szukasz sensacji , ze Ci sie to nie znudziło [emoji3]. Ale ,ze to ja robilłem pomiar to pozwól , że wyjaśnie różnice zebys spal spokojnie . [emoji12] 203 konie na 216-tkach bylo mierzone na 3 biegu i skrzyni EWT ( zeby zmierzyc na 4 biegu na tej skrzyni trzeba by bylo jechac na autostrade) . Terazniejszy wykres na 310-tkach to oryginalna skrzynia z ASV i pomiar na 4 biegu . Jest tez pomiar na 310-tkach na 3-im biegu , jak poprosisz Krzysia to Ci moze pokaże [emoji3]. P.S Zreszta chyba i tak zaraz to ktoś z moderatorów powinien posprzątać .
  11. patrzac na mase powietrza , to ja bym poszukal nieszczelnosci w dolocie ...
  12. Wymiana intercoolera w Twoim przypadku mija sie z celem , seryjny starczy do mocy w jaką celujesz. Chcesz mieć wiecej PS, musisz wymienic turbosprezarke na tą od AWX/AVF i zrbic pod to korektę softu ... jak motor zdrowy to powinno byc 165 PS.
  13. spawacz , nie mam zwyczaju udzielac się w takich tematach, ale wynik sam mnie zaskoczył i spodziewaliśmy się , że będzie niedowierzanie z takiego wyniku. Mimo to wykres pokazany został jako ciekawostka , ze jednak są wyjątki od reguły. (PRZYPOMINAM, że auto NIE JEST WYSTROJONE i jeździ na programie pod seryjna 10-tke - AUTO DYMI, ale mechanicznie jest perfekcyjnie przygotowane przez Krzyśka). Pomiar powtarzaliśmy 4-krotnie , a na koniec Seat skonfrontował sie ze Skodą Octavią 1.9 ALH zrobioną na 200 PS i 437 Nm przez znaną firmę tuningowa z północy Polski. Seat odstawał na 2 dlugości moze troszke więcej przy jednym wyścigu od 1000 rpm i o jedną dlugość może troszkę więcej przy rolce z 2000 rpm (jest film , napisz do Krzyska , powinien udostepnić). Wielkość jak i wagi aut podobne, roznica moze 70 kg (Seat cieższy ze względu na potężnego kierowce i pasażera )
  14. spanky

    Chip AJM problem

    pewnie masz pierwsze EDC15 w obudowie na 6 srub ... trzeba wylutowac flasha choć dziwne , że nawet nie ma ID ECU... z drugiej strony czasami tak jest, ze ster nie idzie po OBD , trzeba wyjąć i zrobić na stole , ale o tym powinna już wiedzieć osoba , która podjęła sie modyfikacji Twojego auta ....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności