-
Liczba zawartości
207 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O spanky
- Urodziny 30.08.1979
Informacje osobiste
-
Imię
Maciek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Otwock
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2002
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
i jak, znalazles wsad od 1U0920821B ?? również go poszukuje , może ktoś ma ?
-
spanky obserwuje zawartość → Wykresy z hamowni do oceny., ECU PERFORMANCE Warszawa opinie, Czy można skopiować ten wsad?? i oraz 3 innych
-
turbo do czyszczenia
-
jest ok
-
[3B ATJ] Przeładowanie turbo, brak mocy - analiza logów
spanky odpowiedział Shewush → na temat → Analizy logów
w sofcie nie zmieniony zakres pomiarowy doladowania , takze nie wiadomo ile to turbo rzeczywiscie dmucha ... (2601 to maksymalny zakres pomiarowy w sofcie) ... sprawdz podcisnienia ... -
sprezarka przeladowywuje ... warto wyczyscic kierownice
-
ja bym synchro ustawil na -0.6 -1.0 ....
-
zrob je prawidlowo bo z tych nic nie wynika ...
-
nie ujdzie, bo program w tym aucie jest fatalnej jakości ....
-
Ja stroiłem to auto :ok , Marcin u siebie tylko weryfikował pomiar z Dynometa na hamowni stacjonarnej ...
-
Sagonku , jak zwykle piszesz duzo na temat o ktorym nie masz bladego pojecia . Nigdy pomiaru nie robiles na dynomecie (jak i na zadnej innej hamowni) , ale jak zawsze masz najwieceej do powiedzenia . Podobnie jak z projektami , najwiecej do powiedzenia o cudzych . Jedz na pomiar DYNOMETEM i zobaczysz na czym to polega , bo jak narazie rozmawiam jak ze slepym o kolorach . (bez urazy dla niewidomych ) Doktorat to masz ..... Ale z lania wody . P.S Nie chce mi sie juz z Toba gadac , bo nie ma o czym a i szkoda mi czasu . Kontynuuj ta Swoja krucjate .... Powodzenia .
-
Ehhhhh , widze , ze znowu szukasz sensacji , ze Ci sie to nie znudziło [emoji3]. Ale ,ze to ja robilłem pomiar to pozwól , że wyjaśnie różnice zebys spal spokojnie . [emoji12] 203 konie na 216-tkach bylo mierzone na 3 biegu i skrzyni EWT ( zeby zmierzyc na 4 biegu na tej skrzyni trzeba by bylo jechac na autostrade) . Terazniejszy wykres na 310-tkach to oryginalna skrzynia z ASV i pomiar na 4 biegu . Jest tez pomiar na 310-tkach na 3-im biegu , jak poprosisz Krzysia to Ci moze pokaże [emoji3]. P.S Zreszta chyba i tak zaraz to ktoś z moderatorów powinien posprzątać .
-
Passat B5FL 1.9 TDI , rocznik 2003 - silnik AVB - Logi
spanky odpowiedział gopjr → na temat → Analizy logów
patrzac na mase powietrza , to ja bym poszukal nieszczelnosci w dolocie ... -
Wymiana intercoolera w Twoim przypadku mija sie z celem , seryjny starczy do mocy w jaką celujesz. Chcesz mieć wiecej PS, musisz wymienic turbosprezarke na tą od AWX/AVF i zrbic pod to korektę softu ... jak motor zdrowy to powinno byc 165 PS.
-
spawacz , nie mam zwyczaju udzielac się w takich tematach, ale wynik sam mnie zaskoczył i spodziewaliśmy się , że będzie niedowierzanie z takiego wyniku. Mimo to wykres pokazany został jako ciekawostka , ze jednak są wyjątki od reguły. (PRZYPOMINAM, że auto NIE JEST WYSTROJONE i jeździ na programie pod seryjna 10-tke - AUTO DYMI, ale mechanicznie jest perfekcyjnie przygotowane przez Krzyśka). Pomiar powtarzaliśmy 4-krotnie , a na koniec Seat skonfrontował sie ze Skodą Octavią 1.9 ALH zrobioną na 200 PS i 437 Nm przez znaną firmę tuningowa z północy Polski. Seat odstawał na 2 dlugości moze troszke więcej przy jednym wyścigu od 1000 rpm i o jedną dlugość może troszkę więcej przy rolce z 2000 rpm (jest film , napisz do Krzyska , powinien udostepnić). Wielkość jak i wagi aut podobne, roznica moze 70 kg (Seat cieższy ze względu na potężnego kierowce i pasażera )
-
pewnie masz pierwsze EDC15 w obudowie na 6 srub ... trzeba wylutowac flasha choć dziwne , że nawet nie ma ID ECU... z drugiej strony czasami tak jest, ze ster nie idzie po OBD , trzeba wyjąć i zrobić na stole , ale o tym powinna już wiedzieć osoba , która podjęła sie modyfikacji Twojego auta ....