banshee Zgłoś #821 Napisano 6 Marca 2017 Panowie, jak zalaczy się regeneracja to niezależnie od biegu trzyma się w okolicach 760-800°. Istotne jest, aby jechać z obrotami powyżej 2200. Da się więc wykonać prawidłowo regenerację również na 2 biegu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #822 Napisano 6 Marca 2017 Takich temperatur nigdy nie zaobserwowałem, max 650 stopni. Zresztą pisałem w którymś temacie o temperaturach podczas regeneracji. Wysłane z ekranu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #823 Napisano 6 Marca 2017 Przykład z procesu dopalania w moim BLS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #824 Napisano 6 Marca 2017 W nowszych nie trzeba takiej temperatury. Wysłane z ekranu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banshee Zgłoś #825 Napisano 6 Marca 2017 A tego nie wiedziałem. Masz na myśli cr? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #826 Napisano 6 Marca 2017 Mówię o CR. Max temp, jaką miałem to było 650stopni. Nie mówię o wypalaniu serwisowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #827 Napisano 7 Marca 2017 Mówię o CR. Max temp, jaką miałem to było 650stopni. Nie mówię o wypalaniu serwisowym. dzisiaj miałem wypalanie i temperatura oscylowała około 580-630 stopni w zależności od terenu jak z górki to mniej pod górkę to więcej. i zauważyłem takie coś jak wyprzedzałem 2 tiry co klepnełem gazem do końca do wyprzedzania to wypalanie na chwile się przerwało i temperatura spadła do 550 stopni dpf-a a po ustabilizowaniu prędkości do 110km/h po chwili dobiła do 620stopni. a to mój filtr rano wypalał i jak wracałem to znów się zaczęło porażka jazda po mieście troszke mocniejsza niż zwykle i w 108.3 urosło do 6.6 sadzy rzeczywistej. a tu sama trasa spalanie wyszło z tankowania 7l./100km komp. śr.6,4l. 282km śr. 75km/h czas 3h47min. różnica 10%. co tu czynić co można w tej sytuacji zrobić?. mogłem nie jechać na tą aktualizacje NOx. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #828 Napisano 10 Marca 2017 W fordzie tranzit żony z 2015 już 100 tyś i nie wie co to dpf. A uzytkowany głównie miasto na odcinkach do 20 km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PLopat Zgłoś #829 Napisano 11 Marca 2017 Witam, Czy ktoś z Kolegów samodzielnie wyciągał DPF (silnik BMR - między blokiem a grodzią) z auta? Jeśli tak, to mam prośbę o parę zdań podpowiedzi/tricków, zwłaszcza o możliwości zrobienia tego bez opuszczania sanek. Patrząc "na sucho" widzę, że od góry mocowanie do turbiny, przewody od G450, wykręcenie czujników. Od dołu wspornik, rura - na którym łączeniu? Na czym polega myk z wyciągnięciem bez ruszania zawieszenia? Dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #830 Napisano 11 Marca 2017 Trzeba go trochę obrócić, dokładnie nie powiem, wyjmowanie niejest proste ale bez problemu wyszło ta dziurą co tłumik wychodzi. Jeszcze blachę na przekladni kierowniczej trzeba odkręcić i wyjąć. Może pomogło a jak nie to przepraszam. :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamyk1984 Zgłoś #831 Napisano 26 Czerwca 2017 (edytowane) dzisiaj miałem wypalanie i temperatura oscylowała około 580-630 stopni w zależności od terenu jak z górki to mniej pod górkę to więcej. i zauważyłem takie coś jak wyprzedzałem 2 tiry co klepnełem gazem do końca do wyprzedzania to wypalanie na chwile się przerwało i temperatura spadła do 550 stopni dpf-a a po ustabilizowaniu prędkości do 110km/h po chwili dobiła do 620stopni. a to mój filtr rano wypalał i jak wracałem to znów się zaczęło porażka [ATTACH=CONFIG]151757[/ATTACH] jazda po mieście troszke mocniejsza niż zwykle i w 108.3 urosło do 6.6 sadzy rzeczywistej. [ATTACH=CONFIG]151756[/ATTACH] a tu sama trasa spalanie wyszło z tankowania 7l./100km komp. śr.6,4l. 282km śr. 75km/h czas 3h47min. różnica 10%. co tu czynić co można w tej sytuacji zrobić?. mogłem nie jechać na tą aktualizacje NOx. Ja mam 350k i takie cos A logowales roznice cisnien? Edytowane 26 Czerwca 2017 przez kamyk1984 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #832 Napisano 27 Czerwca 2017 Ja mam 350k i takie cos[ATTACH=CONFIG]153779[/ATTACH] A logowales roznice cisnien? http://vaglog.pl/log-100_105_oBf790Y.html zrobiłem to na postoju, a może trzeba to zrobić w czasie jazdy? i żeby obroty silnika były co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr19 Zgłoś #833 Napisano 29 Czerwca 2017 (edytowane) Witam dzis oddalem auto do warsztatu na wypalanie dpf wymuszone, dodam ze zadnych bledow o fapie niebylo, tylko fis informowal o problemie z fapem. W filtrze bylo 64g, po wypaleniu niestety nic sie niezmienilo dalej 64g. Czy to juz napewno zaphany fap i trzeba go wymienic na nowy? czy moze jakis sensor, ale dziwi mnie ze zadnych bledow o nim niema w sterowniku zapisanych. Witam no i autko przestalo wogole odpalac, po wlaczeniu zaplonu wyskakuje blad ESP fault, Brake fault i informacja o filtrze fap i po chwili wlaczaja sie wentylatory chlodnicy. Po kilku probach odpalenia i wcisnieciu pedalu przypieszenia auto zaczelo odpalac gaslo kilka razy i tak w kolko az zaczol chodzic na wysokich obrotach i po chwili na wolnych tez niegasl. Po zgaszeniu go i ponownym odpaleniu wszystko oke brak bledow wyswietlanych na wyswietlaczu. Po 2-3 godz znowu to samo wali bledami i nieodpala- o co chodzi? Niestety niemam juz kabelka vag tylko jakis tam obd2 i on niewyswietla zadnych bledow. czy ktos juz mial taki objaw?Cos mi sie wydaje ze to raczej nie FAP. Edytowane 2 Lipca 2017 przez Piotr19 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #834 Napisano 1 Lipca 2017 a zdjęcia nie masz logów ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #835 Napisano 1 Lipca 2017 Witam dzis oddalem auto do warsztatu na wypalanie dpf wymuszone, dodam ze zadnych bledow o fapie niebylo, tylko fis informowal o problemie z fapem. W filtrze bylo 64g, po wypaleniu niestety nic sie niezmienilo dalej 64g. Czy to juz napewno zaphany fap i trzeba go wymienic na nowy? czy moze jakis sensor, ale dziwi mnie ze zadnych bledow o nim niema w sterowniku zapisanych. To czy zapchany czy nie to ciezko stwierdzic po tym co napisales. Inna sprawa ze nic dziwnego ze dalej masz 64g, popiolu sie nie da wypalic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr19 Zgłoś #836 Napisano 2 Lipca 2017 Witam no i autko przestalo wogole odpalac, po wlaczeniu zaplonu wyskakuje blad ESP fault, Brake fault i informacja o filtrze fap i po chwili wlaczaja sie wentylatory chlodnicy. Po kilku probach odpalenia i wcisnieciu pedalu przypieszenia auto zaczelo odpalac gaslo kilka razy i tak w kolko az zaczol chodzic na wysokich obrotach i po chwili na wolnych tez niegasl. Po zgaszeniu go i ponownym odpaleniu wszystko oke brak bledow wyswietlanych na wyswietlaczu. Po 2-3 godz znowu to samo wali bledami i nieodpala- o co chodzi? Niestety niemam juz kabelka vag tylko jakis tam obd2 i on niewyswietla zadnych bledow. czy ktos juz mial taki objaw?Cos mi sie wydaje ze to raczej nie FAP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezesik18 Zgłoś #837 Napisano 5 Listopada 2017 Błędów co prawda żadnych nie mam, auto lata ok. Co ile powinien się wypalać dpf? Zacząłem ostatnio obserwować i pierwsze sprawdzenie to wypalanie po 340km, co wydaję mi się małą odległością między wypaleniami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
urbinio Zgłoś #838 Napisano 17 Grudnia 2017 Panowie potrzebuje zregenerować filtr DPF w moim Paseratti. Czy możecie polecić jakieś warsztat w Warszawie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Baniadmx Zgłoś #839 Napisano 6 Marca 2018 Witam a da się jakoś zrobić żeby paliła się kontrolka od wypalania DPF, bo za pierona nie mogę wyczuć kiedy to robi żeby trzymać na na obrotach bo na automacie to ciężko, jak się o tym nie wie kiedy wypala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #840 Napisano 6 Marca 2018 Dać się da ale to wymaga odpowiedniej modyfikacji kodu sterownika silnika. Prawda taka ze nie widzialem zeby ktos to jeszcze zrobil wiec mozna powiedzie ze sie nei da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach