- PaK - Zgłoś #281 Napisano 26 Listopada 2010 Swoją drogą z racji ciekoawostek licznikowych Coś co mnie dziś rano w aucie przywitało Krzaczki językowe w liczniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #282 Napisano 29 Grudnia 2010 Witam nie moge znalesc adresu w ktorym moge uaktywnic napis Welcome, pod adresem $417 mam "81" a nie "02". przy auktywnianiu podswietlenia tez nie byl "Adres $1ED (w niektorych modelach $21F)" Moze ktos wie gdzie moge szukac uaktywnienia napisu "welcome"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kipi Zgłoś #283 Napisano 29 Grudnia 2010 Witam , mam pytanie odnośnie "adaptacji" licznika od t4 '99 2.5 TDI lub 1.9 TDI (niebieskie cyfry, czerwone wskazówki) do paska b4 1.9tdi (zegary elektroniczne ). Wymiary i dopasowanie nie maja znaczenia, chodzi mi tylko o czysto elektroniczna stronę ... czy ktoś z forumowiczów próbował robić "takie coś " ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #284 Napisano 29 Grudnia 2010 Kiedyś ktos tutaj zaadoptował licznik z paska B5 do golfa 3 więc pewnie się da, ale proste to nie będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kipi Zgłoś #285 Napisano 29 Grudnia 2010 A jak myslisz ? jest to gdzies na forum ?? Słyszałem ze trzeba wylutowac scalaki od magistrali can .. czy to prawda ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #286 Napisano 29 Grudnia 2010 Słyszałem ze trzeba wylutowac scalaki od magistrali can .. czy to prawda ? Krasnale też tam były? ;> jak licznik jest bez CAN to można śmiało ładować porównać rozpiski PINów obu liczników i do dzieła, ale Licznik ma być Bez CAN czyli xxx 919 xxx co do scalaków to raczej swap ECU Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #287 Napisano 29 Grudnia 2010 A jak myslisz ? jest to gdzies na forum ? Oj nie wiem, pamiętam, że ktoś kiedys pytał o wyłączenie immo, bo wkładał licznik z b5 do golfa3 i tylko to mu zostało. O ile dobrze pamiętam to było to w w temacie o wyłączeniu immo. ---------- Post added at 20:42 ---------- Previous post was at 20:34 ---------- Znalazłem tego użytkownika, z tym że widzę, że on miał tam silnik z B5: http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=832919&postcount=5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kipi Zgłoś #288 Napisano 29 Grudnia 2010 Panowie, dziekuje za nakierowanie mnie na właściwy tor znalazłem topic na bliźniaczym forum "gofra" (temat dotyczył przekładki liczydła od mk4 do mk3) "on mnie poprowadzi" do końca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #289 Napisano 3 Stycznia 2011 Ciekawostka! mam licznik od Octavii z 1/2FSIa po podłaczeniu do auta licznik pięknie się zachowuje ale w momencie podpięcia vag'a zaczynają się magiczne schody, brak komunikacji z praktycznie wszystkimi modułami prócz ABSu ktoś podpie co nie halo? uwalona komunikacja K-Line? jak to sprawdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #290 Napisano 3 Stycznia 2011 Jak przekodować licznik ze skrzyni automatycznej na manualną? Aktualne kodowanie to 07165 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #291 Napisano 3 Stycznia 2011 Musisz przekodować Soft Coding z 0001 (automat) na 0002 (manual). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #292 Napisano 3 Stycznia 2011 To jest dla TDI, dla benzynki jest to prawdopodobnie przedostatnia cyfra, czyli xxx?x, gdzie 0 - manual skrzynia 5-tka, 1 - manual skrzynia 6-tka, 5 - automat, jednak na podstawie w/w kodowania widać, że u kolegi jest zupełnie inaczej. Sądzę, że tutaj z pomocą przyjdzie VCDS z tzw. "dymkiem" (podpowiedź do kodowania). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #293 Napisano 4 Stycznia 2011 (edytowane) sipowitz masz racje 00002 jest dla TDI a dla Pb tak jak napisałes pierwsze dwie ??xxx oznaczaja miejsce przeznaczenia 02 poza unia europejską 04 w uni 06 usa 08 chiny 25 japonia kolejna xx?xx rodzaj napędu 1 przód 2 4x4 dalej to co nas interesuje xxx?x 0 manual 5 biegów 1 manual 6 biegów 3 automat 5 automat 6 automat i w koncu xxxx? rodzaj nadwozia 1 A4, passat 2 A6 tyle tylko, że silnik przekodowałem (04201) a chce jeszcze przekodować zegary bo łapią mi błąd komunikacji ze skrzynią i wyświetlają 2 linie poziome -20 C ------------- 27l/km ------------- PRND123 Po wywaleniu sterownika skrzyni linia została i wygląda to tak -20 C -------------- 27l/km -------------- W manualu z 1/2 fis widziałem, że tej lini nie ma :-) Edytowane 4 Stycznia 2011 przez Awariall Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pogromca Zgłoś #294 Napisano 4 Stycznia 2011 Nie zmienia się w liczniku tylko w bramce CAN. Zmień kodowanie na 00004 albo 00006 (wypróbuj bo nie wiem jakie masz teraz). Albo odejmij 00001 od aktualnego kodowania CAN albo podaj kodowanie to powiem Ci co wpisać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #295 Napisano 4 Stycznia 2011 (edytowane) Dokładnie w CAN ten sam błąd jest, zaraz sprawdze jakie tam kodowanie jest i odejme 1. Napisze jakie efekty ____________________________________________________________________________________ Zrobione CAN przestawiony na 00004 i z zegarów zniknela dodatkowa kreska Edytowane 4 Stycznia 2011 przez Awariall Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #296 Napisano 9 Stycznia 2011 A ja dziś koledze przekodowałem licznik z UK na Europę, żeby spalanie miał w litrach w Alhambrze 2002 i jakie moje zdziwienie było, gdy po zmianie fis zaczał przednie drzwi odwrotnie pokazywać. Otwarłem kierowcy-pokazał pasażera. I na odwrót. Tylne pokazuje w porządku. Powrót do kodowania na UK i fis przednie drzwi znów pokazuje ok. A przy okazji-u niego jest małe autko u góry na fisie, gdy główna część jest zajęta. Tak jak w pierwszych licznikach B5fl: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #297 Napisano 30 Stycznia 2011 Czy ktoś zrobił może liniowy wskaźnik paliwa? Pytam, bo próbowałem zrobić to analogicznie jak temperatury, ale coś mi to nie wychodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek664 Zgłoś #298 Napisano 31 Stycznia 2011 Dzisiaj "bawilem" sie z licznikiem z full fis-em odczytałem oryginalny wsad i zrobilem kopie ,zmienilem to co jest podane w pierwszym poscie (napis WELCOME i ile przejade na pozostalym paliwie w baku -adresy sie zgadzaly -)problem powstal gdy moje vag-tacho 2.2 zaczelo programowac gdy nie bylo wsadu w bufforze i w rezultacie skasowałem sobie kilka adresów na 000 000 po czym przerwałem akcje i na ta chwile auto jest uziemione pytanie brzmi jak mam spowodować żeby wpisac rządany wsad w buffor w VagTacho nie wiem jak moze moja wersja jest jakas lipna ale po odczycie moge go zobaczyć ale nie moge nie wiem jak go zastąpić -pomocy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1508 Zgłoś #299 Napisano 31 Stycznia 2011 Podajesz taka wersje wsadu jaka chcesz wgrac, oryginalna albo inna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek664 Zgłoś #300 Napisano 31 Stycznia 2011 (edytowane) Dzieki za szybka odp.próbowałem tak ale nic z tego sa zapisane w vag tachu a po otwarciu foldera folder jest pusty .Teraz tak myśle ze moze blad powstał przy zapisaniu wsadu bo wybralem zapis w formie bin a chyba domyslnie wyswietliło sie eep chyba to teraz musze spróbować zmienić to -dokladnie po tescie plik eep jest widoczny AHA :(tu sie zakrecilem -kolejne pytanie jak zamienić plik z .bin na .eep ???? Edytowane 31 Stycznia 2011 przez marek664 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach