rosiek Zgłoś #181 Napisano 4 Marca 2010 http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=542189&postcount=1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #182 Napisano 4 Marca 2010 :-) Kilka postów wcześniej załączałęm wsad, z pytaniem dlaczego u mnie nic się nie zgadza :-) Teraz prosze o pomoc w "rozszyfrowaniu" tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niki Zgłoś #183 Napisano 4 Marca 2010 (edytowane) Witam , chciałbym wrócić do mojego postu #172 Na dzień dzisiejszy wygląda to tak - przy wył kluczyku stan normalny czyli nic . Po włączeniu zapłonu widać delikatne zarysy bazgroła . "obrazek" teraz już większy ,w pełnej jaskrawośći większej niż kom. RDS pojawia się w chwili ich wyświetlania. Albo zle zczytany wsad albo uwalony. od adresu $2C0 same zera.w wątku http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=64999 jest wsad do tego typu licznika. wgrac na probe jak polepszy to przerobic według wątku pogromcy i wsio. próbował zresetowac licznik? pozdrawiam Zrobił to co wyżej czyli reset oraz został wgrany inny soft -zmian brak proszę o sugestie - Edytowane 4 Marca 2010 przez niki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #184 Napisano 4 Marca 2010 :-) Kilka postów wcześniej załączałęm wsad, z pytaniem dlaczego u mnie nic się nie zgadza :-) Teraz prosze o pomoc w "rozszyfrowaniu" tego nie mam dostepu do takiego licznika, ale sam mozesz wyczaic gdzie jest komórka odpowiedzialna za dzwiek. poprostu w polowie wsadu wpisz same ff np od linii 200 w dól, wgraj do licznika zresetuj i zobacz czy dzwiek ostrzezen zmienil ton. jak nie to wpisz ff jeszcze wyzej np od 100 w dol i znowu test. jak ton sie zmieni po ktoryms razie to zacznij wstawiac prawidłowe wartosci od dolu i zobaczysz gdzie znow sie zmieni. i to bedzie ta linijka a potem juz tylko komorka do znalezienia wiem dlugo i monotonnie, ale to jedyny sposob nie boj sie nic nie uwalisz ja tak robilem z kilkoma licznikami i jak dotad wszystko gra. ---------- Post added at 13:04 ---------- Previous post was at 13:02 ---------- Zrobił to co wyżej czyli reset oraz został wgrany inny soft -zmian brakproszę o sugestie - czasem reset licznika przez program nie pomaga, nalezy odpiac aku na moment (62 sek) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #185 Napisano 4 Marca 2010 czasem reset licznika przez program nie pomaga, nalezy odpiac aku na moment A nie wystarczy wyciągnąć bezpiecznika? Czy to to samo co reset przez kompa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niki Zgłoś #186 Napisano 4 Marca 2010 (edytowane) czasem reset licznika przez program nie pomaga, nalezy odpiac aku na moment (62 sek) Był odpinany na 8 godz. i na chwilę też Cyt. zrób jeszcze taki test, wyjmij licznik, wypnij środkową kostkę czerwoną, odpal RDS i sprawdź czy znaczek pozostaje. H. Jeśli zostaje to ?Dla przypomnienia. Ten drugi obrazek to przy wyłączonym Radiu i Nav Edytowane 4 Marca 2010 przez niki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #187 Napisano 4 Marca 2010 (edytowane) Był odpinany na 8 godz. i na chwilę też Cyt. zrób jeszcze taki test, wyjmij licznik, wypnij środkową kostkę czerwoną, odpal RDS i sprawdź czy znaczek pozostaje. H. Jeśli zostaje to ?Dla przypomnienia. Ten drugi obrazek to przy wyłączonym Radiu i Nav Z tymi sekundami zartowałem Wracajac do sprawy to moja skromna wiedza na ten temat sie skonczyła. Byc moze to nie wina licznika ale navi/radia?? Ktos juz tak mial ze w navi brakowało jakis linii i na liczniku takze. no ale wtedy nie powinno byc nic jak je odłączysz. sam juz nie wiem. pozdrawiam Edytowane 4 Marca 2010 przez rosiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niki Zgłoś #188 Napisano 4 Marca 2010 (edytowane) Byc moze to nie wina licznika ale navi/radia?? Ja podejrzewam że bierze się to z modułu komfortu - tylko co i jak ? I wracając do tej wtyczki w liczniku - czerwona to komunikacja z Rad-nav?Dodam jeszcze że był skanowany sam wyświetlacz i wszystkie "pixele"oki - zamykaliśmy też szafy - pięknie płynnie chodzą proszę o odp. czekam 62s /mam ikonę psa - jamnika na fisie/ Dzięki i pozdrawiam Edytowane 4 Marca 2010 przez niki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #189 Napisano 4 Marca 2010 I wracając do tej wtyczki w liczniku - czerwona to komunikacja z Rad-nav? a w sumie to Ty tam masz czerwona wtyczke? myslalem ze to tylko do 2000 roku posiadały ta czerwona 20 pin. jak Ci sie chce i masz mozliwosc to wklep same 00 albo ff do pamieci, reset i popatrz na zegary wtedy. bedziemy wiedziec czy to wsad jest winny. wyciag bezpieczniki od komfortu jak myslisz ze to moduł komf. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niki Zgłoś #190 Napisano 5 Marca 2010 (edytowane) Zrób jeszcze taki test, wyjmij licznik, wypnij środkową kostkę czerwoną, odpal RDS i sprawdź czy znaczek pozostaje. Licznika nie ryszałem zasugerowałem się tym co wyżej cytowane. Jutro jesli czas pozwoli wypnę bezpieczniki od komfortu i zobaczę co będzie się działo .pozdrawiam Edytowane 5 Marca 2010 przez niki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #191 Napisano 5 Marca 2010 Licznika nie ryszałem zaugerowałem się tym co wyżej cytowane. Jutro jesli czas pozwoli wypnę bezpieczniki od komfortu i zobaczę co będzie się działo .pozdrawiam czyli nieodpieles jeszcze nawigacji od licznika? Twoj licznik pokazuje RDS czyba po CAN wiec pewnie masz tez TMC. jak dla mnie to wyciag licznik, wypnij zielona kostke i zobacz wtedy. niema duzo roboty z wykrecaniem licznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niki Zgłoś #192 Napisano 5 Marca 2010 Witam, dzięki za informację zastosuje się do niej i poinformuje o efektach. Wiem że to nie takie skomplikowane - tylko totalny brak czasu. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
niki Zgłoś #193 Napisano 16 Marca 2010 (edytowane) Witam , wracając do moich wczesniejszych postów - pytań. Odpowiedż jest następująca. W dużych FIS /szczególnie/ na skutek szybkich i dużych zmian temperatury a co wiąże się bezpośrednio z naprężeniami mech. mogą wystąpić mikropęknięcia struktury a konkretnie cel w których uwięziony jest kryształ , wówczas łączą się one i polaryzacja ich objawia się właśnie takim "efektem". Objawy te / pęknięcia / można zobaczyć na "martwym" FISIE patrząc pod odpowiednim kątem. Dzięki za pomoc jednocześnie zwracam się z zapytaniem czy może któryś z Kol. posiada taki wyświetlacz ewentualnie , całą szafę do sprzedania /może być GB/. Edytowane 16 Marca 2010 przez niki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #194 Napisano 16 Marca 2010 czy może któryś z Kol. posiada taki wyświetlacz ewentualnie , całą szafę do sprzedania /może być GB/. W dziale polecam szukaj Daniel Hałas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mietek141 Zgłoś #195 Napisano 24 Marca 2010 Witajcie !! Mam pytanko czy jest ktos z okolic Gliwic lub Katowic który potrafi dokonać jakichkolwiek zmian licznikowych ? np. dodac pozostaly dystans itp ??? Moj modul to 1J0 po 2003 roku ???:fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomson23 Zgłoś #196 Napisano 30 Marca 2010 (edytowane) Czy idzie jakoś Vagiem z deaktywować czyli wyłączyć na stałe tą kontrolke check engine . Bardzo proszę o pomoc. Edytowane 30 Marca 2010 przez tomson23 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #197 Napisano 30 Marca 2010 tą kontrolke Którą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #198 Napisano 30 Marca 2010 Czy idzie jakoś Vagiem z deaktywować czyli wyłączyć na stałe tą kontrolke . Bardzo proszę o pomoc. napraw auto to sama zniknie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #199 Napisano 1 Kwietnia 2010 Akumulator już odpinałem,to nic nie daje.Potrzebuje wsad do licznika,najlepiej od benzyny,proszę o taki jeśli ktoś posiada,z góry dzięki. Tutaj masz do licznika 3B0 920 805 A, wgraj to jak bedzie działal poprawnie to przerobie na anglika wtedy. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=657407#post657407 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beny140 Zgłoś #200 Napisano 1 Kwietnia 2010 A ja mysle ze, wystarczy tylko skorygowac(wyskalowac) obrotomierz. Wychylenie wskazowki jest funkcja narastajacych obrotow. Niestety nie wiem ktore adresy we wsadzie odpowiadaja za os x i os y. Moze ktorys z kolegow podpowie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach