Skocz do zawartości
Gość Mario777

[B6] Hamulec ręczny - Błąd

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety wymiana czujnika nie pomogła.

Macie jakieś pomysły co może być przyczyną?

 

 

Chyba znalazłem rozwiązanie w innym temacie :)

http://forum.vw-passat.pl/threads/40340-Kontrolka-ABS-ESP-OFF-przekre%C5%9Blone-P-oraz-kierownica?highlight=abs

 

 

Łożysko pewnie do wymiany miałeś. Tam jest element współpracujący z czujnikiem ABS I pewnie ci się ze starość rozsypał od rdzy. Stąd czujnik ABS nie mógł przekazywać poprawnych danych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Łożysko pewnie do wymiany miałeś. Tam jest element współpracujący z czujnikiem ABS I pewnie ci się ze starość rozsypał od rdzy. Stąd czujnik ABS nie mógł przekazywać poprawnych danych.

 

Dokładnie tak. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam koledzy mam problem z hamulcem ręcznym błąd 02432 swiecą sie kontrolki od ręcznego i jest sygnał dźwiękowy lecz oba zaciski pracuja dobrze tylko nie mogę usunąć błędy jakieś rady?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprobuj moze odlaczyc kleme.

 

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy VCDS'em probowales skasowac bledy? Wydaje mi sie, ze chyba juz bylo na forum, ale mozliwe, ze sie myle.

 

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam koledzy mam problem z hamulcem ręcznym błąd 02432 swiecą sie kontrolki od ręcznego i jest sygnał dźwiękowy lecz oba zaciski pracuja dobrze tylko nie mogę usunąć błędy jakieś rady?

 

Rozłącz te wtyczki przy każdym silniczku i spryskaj preparatem do czyszczenia styków np Kontakt S, WD40 nie nadaje się specjalnie do tego, chodzi o to że z czasem rośnie rezystancja na stykach i trzeba chemicznie je przeczyścić, do tego silniczka dochodzi tylko zasilanie więc niewielki wzrost rezystancji na styku może oszukiwać komputer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista

Czy oba zaciski jak piszesz pracują dobrze, to chyba jednak nie. dlatego kontrolka i sygnał dźwiękowy. jeżeli masz wóz z 2006 i nie były wymieniane silniczki to nie ma cudów ze to będzie chodziło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

U mnie było podobnie - zardzewiał mechanizm - tu masz co zrobiłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

U mnie było podobnie - zardzewiał mechanizm - tu masz co zrobiłem

Ja sie zabieram za to i sie zabrac nie moge, ale juz teraz na pewno. Jak otworzyles obudowe (ten dekielek), zeby go nie uszkodzic. Boje sie, ze moze peknac podczas wybijania.

 

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego super film, biore się za to w najbliższym czasie ! Dzięki !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Found:

 

00473 - Control Module for Elect. Park/Hand Brake (J540)

008 - Implausible Signal

 

 

01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

 

 

Panowie, prośba o interpretację moich błędów, co zdiagnozować, co sprawdzić, wymienić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź stan kabli i wtyczek przy silniczkach ręcznego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wczoraj odłączając wtyczkę z prawego e. ręcznego wyleciał jakis zielony płyn, przeczyściłem. Błąd jeszcze jest, ale może zgaśnie

 

Success!

wylanie płynu z wtyczki pomogło, plus kasowanie błędów. ESP OK

 

Między czasie pojawił się błąd G85, stering wheel, pomogła adaptacja: na włączonym silniku max w lewo(czekasz 10sec), max prawo(czekasz 10sec) po chwili gaśnie lampka kierownicy.

 

został błąd

01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251)

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - ale może jutro to ogarnę.

 

Generalnie NO PANIC, KEEP CALM :)

Edytowane przez alexander.p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, i mnie dopadł problem hamulca ręcznego. Po podłączeniu podVCDS-a pokazało błąd

 

1 Fault Found:

02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283)

011 - Open Circuit - MIL ON

 

A objawy są następujące:

-hamulec działa po obu stonach,słychać,dzisiaj podniosłem samochód z obu stron, lewe koło hamuje ręcznym a prawe nie i ten silniczek dużo ciszej słychać niż lewy

-pali się kontrolka przekreślone P,wykrzyknik, i miga cały czas kontrolka w przycisku wł/wył. hamulca

 

 

Zdjąłem kostkę z prawego silniczka,czysto w środku, przewody całe. Dodam,że problem pojawił sięparę dni temu, błędy skasowałem i był spokój. Wczoraj powróciło j/w ale błędów nie można skasować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dekielek trzeba delikatnie podważać aż puści - jest on zgrzany na ciepło ale nie trzyma zbyt mocno - jak sobie zrobicie przegląd waszych mechanizmów i silniczków od ręcznego hamulca - wyczyścicie i przesmarujecie - pamiętajcie żeby podczas składania wszystkiego do kupy dobrze zabezpieczyć klejem albo silikonem przed wodą i wilgocią i gwarantuję że zapomnicie o problemach z hamulcem ręcznym na parę lat :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. Swietnie, dzieki.

 

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo proszę o opis (możliwie ze zdjęciami ) jak oszukać komputer aby sygnał dźwiękowy uszkodzenia ręcznego nie piszczał (sposób podłączenia żarówek) i drugi problem to mam ściągniętą obudowę silniczka - silnik działa . Wyrobiona są łożyska w mechanizmie i nie wiem jak go rozebrać i wymienić te łożyska . Proszę o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mysle, ze zdjec nie potrzeba. Ja na obecna chwile mam podlaczone zarowki. Muszisz zrobic dwa kabelki na 2 strony. Po jednej stronie kabla jakies blaszki i to bedzie do wtyczki, a po drugiej konektory, koncowki czy jak to sie zwie do zarowki. Wszystko jest do kupienia.

 

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomku dziękuję bardzo za podpowiedź , założyłem dzisiaj żarówkę na jedną stronę bo druga działa dobrze i po kilku próbach udało mi się wykasować błędy i mrugające kontrolki oprócz (P) ale przestał też pikać brzęczek. Wszystko było dobrze do czasu kiedy znowu nie włączyłem ręcznego. Znowu kontrolki mrugały i pojawił się wkurzający sygnał , jednak po kilku próbach gaszenia i palenia ponownie kontrolki pogasły oprócz (P) i zamilkł też sygnał i o to głównie chodziło. Zakleiłem taśmą włącznik ręcznego i nie będę go używał i tak na razie spróbuję pojeździć . Jak by ktoś podpowiedział jak rozebrać ten mechanizm głównie ściągnąć tę tulejkę i wymienić te łożyska to byłbym bardzo wdzięczny .Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności