peter2906 Zgłoś #1161 Napisano 28 Grudnia 2015 peter 2906 czy mógłbyś polecić jakiegoś fachurę od VW ze śląska ( rejon Katowice, Bytom, Ruda, Siemianowice, Zabrze itp. ) Myślę że tak , w Katowicach ... tam mi robił przy "słynnym" zabieraku a koledzy tam zawsze wożą swoje Audi i chwalą ... oni mi go w sumie polecili ... jak znajdę namiar to napiszę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
budda1981 Zgłoś #1162 Napisano 28 Grudnia 2015 Ponownie przedstawie problem: Świeci się żółta kontrolka przekreślone P , i czerwona wykrzyknik, dodatkowo sygnalizacja dźwiękowa... nie mogę załączyć AUTOHOLD przy zapiętych pasach, przy włączaniu hamulca słychać zaciski jak działają i puszczają, przy próbie ruszenia do przodu mam wrażenie jakby tylko jedna strona trzymała (samochód się buja na jedną stronę) Proszę o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deuz Zgłoś #1163 Napisano 29 Grudnia 2015 Ponownie przedstawie problem: Świeci się żółta kontrolka przekreślone P, i czerwona wykrzyknik, dodatkowo sygnalizacja dźwiękowa... nie mogę załączyć AUTOHOLD przy zapiętych pasach, przy włączaniu hamulca słychać zaciski jak działają i puszczają, przy próbie ruszenia do przodu mam wrażenie jakby tylko jedna strona trzymała (samochód się buja na jedną stronę) Proszę o pomoc Silniczek hamulca ręcznego do wymiany. Albo 12 ząbkowe albo 6 o ile pamiętam. U mnie jak złapało tak nie chciało już puścić - a że rzecz wydarzyła się podczas urlopu tak miałem go z głowy. Generalnie naprawiaj to conajrychlej. Da się to samodzielnie naprawić/wymienić. Nie trzeba mieć VCDS.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
budda1981 Zgłoś #1164 Napisano 29 Grudnia 2015 dziękuję spróbuje zrobić to sam, z tego co wyczytałem przykręcony jest na 2 torxy,zdemontuje i zobaczę co go gryzie.Pozdrawiam - - - - - aktualizacja - - - - - ps. wymieniałeś na używkę czy na nowy a może oddałeś do regeneracji? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #1165 Napisano 31 Grudnia 2015 mam takie pytanie, czy to jest normalne czy cos sie dzieje złego, tzn. od dwuch dni wzasadzie jak zaczeły sie mrozy, po dłuzszym postoju (po nocy, po 0,5h postoju, widze ze jak sie komp całkiem wyłaczy czyli po tych 10-15 min) za kazdym razem gdy uruchamiam auto, gdy włączam zapłon, wszystkie kontrolki gasną łącznie z przekreslonym P, ale gdy juz odpale Kontrolka przekreslonego P znowu zaswieca sie na 1-2 sek i gasnie, nie ma przy tym zadnego dzwieku, zadnego błędu w sterowniku, chamulec działa poprawnie, autohold także, o co tu moze chodzic??. moze chodzi o jakieś napięcie, chociaż akumulator wymieniony w lecie, niby naładowany bo odpala odpukac bez zająknięcia... Prosze o jakąs sugestie odpowiedź bo bo bardzo mi to nie daje spokoju co to może oznaczać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sooper Zgłoś #1166 Napisano 2 Stycznia 2016 mi wczoraj wyskoczyło przekreślone P podczas wolnej jazdy i dodatkowo jakiś komunikat na fisie, przejechałem może z 10m i znowu kontrolna i gong, na zewnątrz było -9°C. Kilka razy zaciągnąłem ręczny - działa jak powinien i na razie spokój (przejechałem ponad 100km). Na VCDS oczywiście brak błędów. Być może jakiś czujnik wariuje od niskiej temp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kociol Zgłoś #1167 Napisano 4 Stycznia 2016 Hej, Ponownie problem sie pojawil: 1. Auto stalo 3 dni na mrozie 2. Odpalilem zeby je odsniezyc i wcisnalem reczny. 3. Wyskoczyl komunikat: Brake Fault + mrugajace i dzwieczace P 4. Reczny sie zaciagnal i spuscil ale nadal piszczy. 5. Bledu nie mozna skasowac, wyskakuje blad ciagly. Dotychczas wymienione byly: przycisk i zaciski (ok rok temu), tarcze i klocki (ok 2 miesiace temu). Komputer pokazuje za niskie napiecie na zacisku. Jakies pomysly jak sie z tym uporac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hrabia Zgłoś #1168 Napisano 4 Stycznia 2016 Hej, Ponownie problem sie pojawil: 1. Auto stalo 3 dni na mrozie 2. Odpalilem zeby je odsniezyc i wcisnalem reczny. 3. Wyskoczyl komunikat: Brake Fault + mrugajace i dzwieczace P 4. Reczny sie zaciagnal i spuscil ale nadal piszczy. 5. Bledu nie mozna skasowac, wyskakuje blad ciagly. Dotychczas wymienione byly: przycisk i zaciski (ok rok temu), tarcze i klocki (ok 2 miesiace temu). Komputer pokazuje za niskie napiecie na zacisku. Jakies pomysly jak sie z tym uporac? Nie pozostało nic innego,jak wziąć miernik i sprawdzić fizycznie wartość napięcia przy zaciskach! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wcmdk Zgłoś #1169 Napisano 4 Stycznia 2016 Witam U mnie problem wygląda następująco, zostawiłem passacika na noc na zaciągniętym ręcznym, przychodzę do auta i od razu po załączeniu stacyjki pisk i znaczek przekreślonego P wraz z wykrzyknikiem (bez próby wyłączenia ręcznego). Przypuszczam ze coś zamarzło. I mam tutaj do was pytanie, ten czujnik znajduje się dokładnie gdzie ?? I czy w takiej sytuacji pomoże ogrzewaniu kół ?? Oraz czy trzeba to skasować z poziomu komputera czy po odmrożeniu wszystko wróci do normy ?? Jeśli miał ktoś z was takie przykre doświadczenia bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam Łukasz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #1170 Napisano 4 Stycznia 2016 Witam U mnie problem wygląda następująco, zostawiłem passacika na noc na zaciągniętym ręcznym, przychodzę do auta i od razu po załączeniu stacyjki pisk i znaczek przekreślonego P wraz z wykrzyknikiem (bez próby wyłączenia ręcznego). Przypuszczam ze coś zamarzło. I mam tutaj do was pytanie, ten czujnik znajduje się dokładnie gdzie ?? I czy w takiej sytuacji pomoże ogrzewaniu kół ?? Oraz czy trzeba to skasować z poziomu komputera czy po odmrożeniu wszystko wróci do normy ?? Jeśli miał ktoś z was takie przykre doświadczenia bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam Łukasz nie dam sobie reki uciac ani nawet malego palca u lewej stopy ale przed wymiana obu silniczkow mialem taki przypadek w zeszlym roku albo 2 lata temu ze jeden zacisk nie puscil. Zalozylem koc na kolo odpalilem suszarke do wlosow i po jakiejs godzinie puscilo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wcmdk Zgłoś #1171 Napisano 5 Stycznia 2016 Orson a skąd wiedziałeś który ? Bo u mnie po naciśnięciu przycisku hamulca ręcznego nic się nie dzieje. Myślisz że może to być wina silniczków ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #1172 Napisano 5 Stycznia 2016 bo przod ciagnal a tyl sie slizgal, wzialem brata i patrzyl ktore kolo stoi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #1173 Napisano 5 Stycznia 2016 Auto po przejechaniu 120km, nagle zgasło. Nie można jego uruchomić, po władaniu kluczyka nic się nie dzieje. Na kokpicie ciemno, słychać jakie cykanie przekaźnika i wyłączanie się blokady kolumny kierownicy. Auta nie idzie podpiąć pod komputer, gdyż nie ma tam prądu. Akumulator jest nowy, pomoc drogowa ADAC nic nie była w stanie mi pomóc. Pod maską i od strony kierownicy były sprawdzane bezpieczniki, wszystkie są ok. Odlaczanie akumulatora nic nie pomogło. Auto sciagnelem pod dom, koles co sciagal je laweta nacisnal hamulec reczny. Nie moglismy jego odblokowac, auto sciagalismy z lawety za pomoca liny i ciagnika. Jak moge odblokowac ten hamulec reczny? Zebym mogl przeciagnac auto do jakiegos elektryka? bardzo prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #1174 Napisano 5 Stycznia 2016 (edytowane) odkrec silniczki, recznie cofnij tloczki, trzymaja sie na 2 torxach nr nie pamietam teraz. Edytowane 5 Stycznia 2016 przez Orson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #1175 Napisano 5 Stycznia 2016 odkrec silniczki, recznie cofnij tloczki, trzymaja sie na 2 torxach nr nie pamietam teraz. Nie będzie problemu z wyjeciem silniczkow jeśli są one zacisniete? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #1176 Napisano 5 Stycznia 2016 teoretycznie nie powinno bo silniczek z tloczkiem jest polaczony wielowpustem, musisz pozniej w ten wielowpust wlozyc torx i go wykrecac zeby pozniej cofnac tloczek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nicqo Zgłoś #1177 Napisano 5 Stycznia 2016 A jak bym zapodal prąd plus i minus z akumulatora to czy mogę jegobtak cofnąć? Tylko który kabel gdzie? I ile jest tam wejść...nie wiem nic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #1178 Napisano 5 Stycznia 2016 wtyczka na 2 piny, gdzie plus a gdzie minus nie powiem bo nie probowal go tak odpalac na zywca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stewix Zgłoś #1179 Napisano 5 Stycznia 2016 (edytowane) Hej, u mnie trochę inny problem - silniczek był zregenerowany. Dzisiaj na przeglądzie za pierwszym razem ładnie zaciągnął, ale za drugim już ledwie-ledwie i oczywiście nie przeszedł :noniebardzo. Silniczek pracuje, kręci, więc odmontowałem go, żeby się przyjrzeć co i jak. Wydaje mi się, że jest wyrobiony wpust trzpienia, którym ten silniczek kręci - wygląda to tak (od 6 sekundy jest ostre): Mam prośbę o radę co dalej z tym mogę zrobić - czy taką część(trzpień) da się wymienić czy trzeba cały zacisk? Edytowane 5 Stycznia 2016 przez Stewix Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrPK Zgłoś #1180 Napisano 5 Stycznia 2016 Miałem podobnie (http://forum.vw-passat.pl/threads/47956-B6-Hamulec-r%C4%99czny-B%C5%82%C4%85d?p=2305338&viewfull=1#post2305338), tylko u mnie jest silniczek z frezem 12 kątnym. Mechanik kupił i wymienił coś takiego: http://allegro.pl/nowy-silnik-silniczek-zacisku-zacisk-vw-3c0998281b-i5085464846.html Nie wiem czy występuje dla frezu 6 kątnego i czy można to kupić bez silniczka. A tak na boku mówiąc mój passat przeszedł przegląd bez jednego silniczka, bo akurat też przed przeglądem się zepsuł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach