Skocz do zawartości
Gość Mario777

[B6] Hamulec ręczny - Błąd

Rekomendowane odpowiedzi

peter 2906 czy mógłbyś polecić jakiegoś fachurę od VW ze śląska ( rejon Katowice, Bytom, Ruda, Siemianowice, Zabrze itp. )

 

Myślę że tak , w Katowicach ... tam mi robił przy "słynnym" zabieraku a koledzy tam zawsze wożą swoje Audi i chwalą ... oni mi go w sumie polecili ... jak znajdę namiar to napiszę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponownie przedstawie problem: Świeci się żółta kontrolka przekreślone P

, i czerwona wykrzyknik, dodatkowo sygnalizacja dźwiękowa... nie mogę załączyć AUTOHOLD przy zapiętych pasach, przy włączaniu hamulca słychać zaciski jak działają i puszczają, przy próbie ruszenia do przodu mam wrażenie jakby tylko jedna strona trzymała (samochód się buja na jedną stronę) Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ponownie przedstawie problem: Świeci się żółta kontrolka przekreślone P

, i czerwona wykrzyknik, dodatkowo sygnalizacja dźwiękowa... nie mogę załączyć AUTOHOLD przy zapiętych pasach, przy włączaniu hamulca słychać zaciski jak działają i puszczają, przy próbie ruszenia do przodu mam wrażenie jakby tylko jedna strona trzymała (samochód się buja na jedną stronę) Proszę o pomoc

 

Silniczek hamulca ręcznego do wymiany. Albo 12 ząbkowe albo 6 o ile pamiętam. U mnie jak złapało tak nie chciało już puścić - a że rzecz wydarzyła się podczas urlopu tak miałem go z głowy.

Generalnie naprawiaj to conajrychlej. Da się to samodzielnie naprawić/wymienić. Nie trzeba mieć VCDS.a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziękuję spróbuje zrobić to sam, z tego co wyczytałem przykręcony jest na 2 torxy,zdemontuje i zobaczę co go gryzie.Pozdrawiam

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

ps. wymieniałeś na używkę czy na nowy a może oddałeś do regeneracji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanie, czy to jest normalne czy cos sie dzieje złego, tzn. od dwuch dni wzasadzie jak zaczeły sie mrozy, po dłuzszym postoju (po nocy, po 0,5h postoju, widze ze jak sie komp całkiem wyłaczy czyli po tych 10-15 min) za kazdym razem gdy uruchamiam auto, gdy włączam zapłon, wszystkie kontrolki gasną łącznie z przekreslonym P, ale gdy juz odpale Kontrolka przekreslonego P znowu zaswieca sie na 1-2 sek i gasnie, nie ma przy tym zadnego dzwieku, zadnego błędu w sterowniku, chamulec działa poprawnie, autohold także, o co tu moze chodzic??. moze chodzi o jakieś napięcie, chociaż akumulator wymieniony w lecie, niby naładowany bo odpala odpukac bez zająknięcia...

Prosze o jakąs sugestie odpowiedź bo bo bardzo mi to nie daje spokoju co to może oznaczać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi wczoraj wyskoczyło przekreślone P podczas wolnej jazdy i dodatkowo jakiś komunikat na fisie, przejechałem może z 10m i znowu kontrolna i gong, na zewnątrz było -9°C. Kilka razy zaciągnąłem ręczny - działa jak powinien i na razie spokój (przejechałem ponad 100km). Na VCDS oczywiście brak błędów. Być może jakiś czujnik wariuje od niskiej temp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Ponownie problem sie pojawil:

 

1. Auto stalo 3 dni na mrozie

2. Odpalilem zeby je odsniezyc i wcisnalem reczny.

3. Wyskoczyl komunikat: Brake Fault + mrugajace i dzwieczace P

4. Reczny sie zaciagnal i spuscil ale nadal piszczy.

5. Bledu nie mozna skasowac, wyskakuje blad ciagly.

 

Dotychczas wymienione byly: przycisk i zaciski (ok rok temu), tarcze i klocki (ok 2 miesiace temu). Komputer pokazuje za niskie napiecie na zacisku.

 

Jakies pomysly jak sie z tym uporac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hej,

 

Ponownie problem sie pojawil:

 

1. Auto stalo 3 dni na mrozie

2. Odpalilem zeby je odsniezyc i wcisnalem reczny.

3. Wyskoczyl komunikat: Brake Fault + mrugajace i dzwieczace P

4. Reczny sie zaciagnal i spuscil ale nadal piszczy.

5. Bledu nie mozna skasowac, wyskakuje blad ciagly.

 

Dotychczas wymienione byly: przycisk i zaciski (ok rok temu), tarcze i klocki (ok 2 miesiace temu). Komputer pokazuje za niskie napiecie na zacisku.

 

Jakies pomysly jak sie z tym uporac?

 

Nie pozostało nic innego,jak wziąć miernik i sprawdzić fizycznie wartość napięcia przy zaciskach!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

U mnie problem wygląda następująco, zostawiłem passacika na noc na zaciągniętym ręcznym, przychodzę do auta i od razu po załączeniu stacyjki pisk i znaczek przekreślonego P wraz z wykrzyknikiem (bez próby wyłączenia ręcznego). Przypuszczam ze coś zamarzło. I mam tutaj do was pytanie, ten czujnik znajduje się dokładnie gdzie ?? I czy w takiej sytuacji pomoże ogrzewaniu kół ?? Oraz czy trzeba to skasować z poziomu komputera czy po odmrożeniu wszystko wróci do normy ?? Jeśli miał ktoś z was takie przykre doświadczenia bardzo proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam Łukasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

U mnie problem wygląda następująco, zostawiłem passacika na noc na zaciągniętym ręcznym, przychodzę do auta i od razu po załączeniu stacyjki pisk i znaczek przekreślonego P wraz z wykrzyknikiem (bez próby wyłączenia ręcznego). Przypuszczam ze coś zamarzło. I mam tutaj do was pytanie, ten czujnik znajduje się dokładnie gdzie ?? I czy w takiej sytuacji pomoże ogrzewaniu kół ?? Oraz czy trzeba to skasować z poziomu komputera czy po odmrożeniu wszystko wróci do normy ?? Jeśli miał ktoś z was takie przykre doświadczenia bardzo proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam Łukasz

 

nie dam sobie reki uciac ani nawet malego palca u lewej stopy ale przed wymiana obu silniczkow mialem taki przypadek w zeszlym roku albo 2 lata temu ze jeden zacisk nie puscil. Zalozylem koc na kolo odpalilem suszarke do wlosow i po jakiejs godzinie puscilo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Orson a skąd wiedziałeś który ? Bo u mnie po naciśnięciu przycisku hamulca ręcznego nic się nie dzieje. Myślisz że może to być wina silniczków ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo przod ciagnal a tyl sie slizgal, wzialem brata i patrzyl ktore kolo stoi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Auto po przejechaniu 120km, nagle zgasło. Nie można jego uruchomić, po władaniu kluczyka nic się nie dzieje. Na kokpicie ciemno, słychać jakie cykanie przekaźnika i wyłączanie się blokady kolumny kierownicy. Auta nie idzie podpiąć pod komputer, gdyż nie ma tam prądu. Akumulator jest nowy, pomoc drogowa ADAC nic nie była w stanie mi pomóc. Pod maską i od strony kierownicy były sprawdzane bezpieczniki, wszystkie są ok. Odlaczanie akumulatora nic nie pomogło.

 

Auto sciagnelem pod dom, koles co sciagal je laweta nacisnal hamulec reczny. Nie moglismy jego odblokowac, auto sciagalismy z lawety za pomoca liny i ciagnika. Jak moge odblokowac ten hamulec reczny? Zebym mogl przeciagnac auto do jakiegos elektryka?

 

bardzo prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odkrec silniczki, recznie cofnij tloczki, trzymaja sie na 2 torxach nr nie pamietam teraz.

Edytowane przez Orson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
odkrec silniczki, recznie cofnij tloczki, trzymaja sie na 2 torxach nr nie pamietam teraz.

 

Nie będzie problemu z wyjeciem silniczkow jeśli są one zacisniete?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie nie powinno bo silniczek z tloczkiem jest polaczony wielowpustem, musisz pozniej w ten wielowpust wlozyc torx i go wykrecac zeby pozniej cofnac tloczek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak bym zapodal prąd plus i minus z akumulatora to czy mogę jegobtak cofnąć? Tylko który kabel gdzie? I ile jest tam wejść...nie wiem nic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wtyczka na 2 piny, gdzie plus a gdzie minus nie powiem bo nie probowal go tak odpalac na zywca :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, u mnie trochę inny problem - silniczek był zregenerowany. Dzisiaj na przeglądzie za pierwszym razem ładnie zaciągnął, ale za drugim już ledwie-ledwie i oczywiście nie przeszedł :noniebardzo. Silniczek pracuje, kręci, więc odmontowałem go, żeby się przyjrzeć co i jak. Wydaje mi się, że jest wyrobiony wpust trzpienia, którym ten silniczek kręci - wygląda to tak (od 6 sekundy jest ostre):

 

 

Mam prośbę o radę co dalej z tym mogę zrobić - czy taką część(trzpień) da się wymienić czy trzeba cały zacisk?

Edytowane przez Stewix

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie (http://forum.vw-passat.pl/threads/47956-B6-Hamulec-r%C4%99czny-B%C5%82%C4%85d?p=2305338&viewfull=1#post2305338), tylko u mnie jest silniczek z frezem 12 kątnym. Mechanik kupił i wymienił coś takiego:

 

http://allegro.pl/nowy-silnik-silniczek-zacisku-zacisk-vw-3c0998281b-i5085464846.html

 

Nie wiem czy występuje dla frezu 6 kątnego i czy można to kupić bez silniczka.

 

A tak na boku mówiąc mój passat przeszedł przegląd bez jednego silniczka, bo akurat też przed przeglądem się zepsuł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności