Skocz do zawartości

fb3

  • Liczba zawartości

    120
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O fb3

  • Urodziny 01.01.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Jurek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Z tego drugiego katalogu ja wywaliłem tylko katalog SEAT i plik seat.cfg i na styk weszło na oryginalną kartę 16GB Języki wywalamy wszystkie prócz polskiego. Nadal czekam aż ktoś potrafi porównać mapy Polski z różnych zestawów, nie rozumiem tego dlaczego tylko w tym największym zestawie Polska jest cała, w innych tylko partial. Edit Miałem okazję zrobić trasę na nowej mapie. Jak było tak jest, wszystko po macoszemu i na odwal, jak rok temu zniesiono podwyższenie prędkości w terenie zabudowanym w godzinach 23-5 to nie uwzględniła tego ani ubiegłoroczna aktualizacja ani ta z maja 2022. A limity prędkości to tragikomedia, fajnie mają ci co mają odczyty prędkości powiązane z aktywnym tempomatem, jeżdżą swoimi passeratti jak kiedyś kowboje na prerii na Dzikim Zachodzie. hahaha Smiać się czy płakać ? Pora rozglądać się za chiskim Androidem, tylko jelen jezdzi z fabrycznym radiem w VW.
  2. Jest aktualizacja 2022 i ten sam problem z miejscem na karcie dla map Boundle1, może w kocu któryś mniejszy pakiet map Boundle w całości obejmuje Polskę ? Czy po tej aktualizacji usunięcie języków jeszcze załatwi sprawę ?
  3. Temat stary ale po co zakładać nowy. Też świadomie chciałbym jednak dołożyć TMPS do swojego auta. Zauważyłem że ta sygnalizacja z ABS działa, pokazuje nawet w którym kole zeszło powietrze, ale na pewno niejest to 0.2MPa, u mnie dopiero pokazał jak zeszło na 1.5MPa z 2.4, cóż w sumie kilka razy już miałem wkręta, schodzi bardzo powoli, za każdym razem moim zdaniem sygnalizuje zbyt późno. Ktoś wie co powinienem kupić i jak to kodować ? będzie to moduł 65-Układ kontroli ciśnienia w oponach, z jakimi numerami mam szukać, 5Q0907275B będzie ok, jaki moduł do tego. O co chodzi z tymi zaworami, widzę że są do kupienia używki same czujniki , sam zawór jest do kupienia?
  4. Tak myślałem jak zobaczyłem nieaktualne już od lipca 60km/h w terenie zabudowanym w godzinach 23-5 Pozostałe limity też ta sama masakra co wcześniej, ciekawe jaki drogi doszły w porównaniu do wydania. 11.2019
  5. Już jest aktualizacja v13 2021 ale po rozpakowaniu widać że katalogi datowane na 03.2020 Czyżby to czerwcowa aktualizacja dla Pro udostępniona dopiero w listopadzie na Media ?
  6. Mam dokładnie tak samo, dodatkowo Side Assist/RTA, Park Pilot (automatyczne parkowanie) i 12 czujników w Park Assist. ... a nie hamuje i brak w Menu włączenia/wyłączenia. W tym miejscu gdzie powinno być włączenie hamowania mam włącz /wyłącz RTA . Mam ACC na pompie 5Q0 614 517 AG więc dlaczego musi być 3Q0... do Park Assist ? Moduł mam 5Q0 919 298 C i niestety CP na tym module. Patrzyłem na ceny 5QA... są przystępne, pewnie ze względu na CP. Dziękuję koledze za info czego szukać, jednak te najtańsze z literką A nie podejdą, z literką C są droższe.
  7. fb3

    Line Assist odblokowanie

    Zakręty i znaki w Lane Assist ? masz jakiś SWaP na to wgrany ? bo ja nic takiego w swoim nie mam, mogę tylko wybrać "adaptacyjne prowadzenie po torze" Hmmm.... a na foto to chyba ekran ACC jest ? Co do "zapominania" po wyłączeniu zapłonu to w tych kluczach adaptacji 5F grzeb, zobacz do czego doszedłem szukając rozwiązania podobnego problemu, mianowicie po każdym zgaszeniu auta odhacza mi się "adaptacyjne prowadzenie" w Lane Assist, a chciałbym mieć to załączone każdorazowo po włączeniu LA: To jest fragment kodowania LA w 5F: ENG122227-ENG117506-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_Lane_Departure_Warning -aktywować ENG122227-ENG117508-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_Lane_Departure_Warning_over_threshold_high -aktywować Być może ptaszek "adaptacyjne..." ginie po wyłączeniu zapłonu bo mam nieaktywne klucze: _clamp_15_of oraz _after_disclaimer i _standstill I jeszcze jest jeden myk z tym LA, adaptacyjne prowadzenie mogę odhaczyć tylko w Radio/Car, z kierownicy po wybraniu Asystentów LA mogę tylko włączyć albo wyłączyć, na desce nie mam tego wyboru, ale tu w grę może wchodzić kodowanie/Adaptacje w 17 Instruments. Podobnie jest w Side Assist, jasność lampek tylko z radia idzie ustawić. Wydaje mi się, ale nie jestem tego pewien, ze włączenie/aktywowanie każdej funkcji w 5F wiąże się z kodowaniem tych samych 5 kluczy, tu np dla Webasto: 1. auxiliary_ventilation_standstill aktywowane/nieaktywowane 2. auxiliary_ventilation_clamp_15_off aktywowane/nieaktywowane 3. auxiliary_ventilation_over_threshold_high aktywowane/nieaktywowane 4. auxiliary_ventilation_after_disclaimer aktywowane/nieaktywowane 5. auxiliary_ventilation_ aktywowane/nieaktywowane Ad5 to jest po prostu aktywowanie danej funkcji Ad1 to chyba permanentne włączenie czegoś, pozostanie nawet po rozłączeniu aku Ad2 tu jestem pewien że ten klucz decyduje o stanie danego ustawienia po wyłączeniu zapłonu Ad3 i Ad4 -"powyżej progu wysokiego" i "po rezygnacji", to nie jest poprawne tłumaczenie, tak to rozumie translator, nie znalazłem fachowego tłumaczenia Jak się mylę to mnie poprawcie.
  8. Odkręć silniczek, jest na 2 śrubki i po zdjęciu ręcznie cofnij śrubokrętem. Przy okazji przesmaruj cały mechanizm i sprawdź czy obudowa jest szczelna. Po złożeniu sam się skalibruje, nie słuchaj naciągaczy że do cofania tłoczków to komp potrzebny. Tak było w B6,7 i tak jest w B8.
  9. Podejrzałem ten .tar z najnowszymi mapami do DM i nie wierzę że pójdą na MIB2. Problem sugeruje już nazwa katalogu, wszystkie zaczynają się od MIB31, więc raczej odpada że są kompatybilne wstecz z MIB2 i MIB2.5 Ale spróbować warto, precież to tylko kwestia podmiany katalogu na karcie SD, jak nie pójdzie to żaden problem przywrócić oryginalny.
  10. Okazało się że trzeba dobrać wartość prądu bo gdy będzie zbyt mały zapisze nam błąd przerwy w obwodzie. Tak się stało dla prądu 20mA więc musiałem przerobić układ tak aby przez LEDy płynął prąd 100mA. Wytraca się wtedy moc 1W na opornikach więc dałem układ 4 rezystorów łączonych szeregowo-równolegle celem zastosowania powszechnie dostępnych rezystorów węglowych o mocy 0.25W i wartości 100R. Tak się to prezentuje:
  11. fb3

    [B8] Kamera cofania

    To do czego w takim razie to Menu służy? bo myślałem że ta ikonka druga od spodu służy właśnie do włączania/wyłączania RTA (asystent wyjazdu tyłem) Nie mam haka, może to jest powód, bo kodowanie 5F mam identyczne. No i ja mam sedana i pilota automatycznego parkowania.
  12. fb3

    [B8] Kamera cofania

    Super! A pochwal się jeszcze tym Menu po prawej, przybyło ci z kamerką czy miałeś to już wcześniej? bo ja mam tylko ustawienia kamery w tym miejscu, zaznaczyłem na zielono, brakuje mi tego w niebieskim kółku, gdzie trzeba zmienić kodowanie/adaptacje czy może to grubsza sprawa i trzeba mieć Side Assist ?
  13. Mam tym razem jedno pytanie techniczne: jaki prąd pobierają te indykatory w lusterkach w asystencie Side Assist? Jeśli ktoś ma możliwość to proszę kolegów, niech podłączy taką lamkę pod 12V i zmierzy prąd, dalej już sobie poradzę sam, chcę samodzielnie zrobić taki indykator na diodach które mam w szufladzie. Jako że wspomniany asystent dokładam sam to chcę to zrobić tak aby to miało ręce i nogi. Mam w swoim Volvo system BLIS, to bliźniaczy system. Wtedy kiedy jest najbardziej potrzebny czyli np jak pada deszcz to trzeba go wyłączyć bo zupełnie głupieje. To z powodu monitorowania za pomocą kamer. lekkie zabrudzenie soczewek i robi się migająca zabawka dla małego dziecka. Jako że VW sięgnęło po radary uznałem że to może mieć sens. Może, ale nie tak jak to zrobiła fabryka. W czym problem? w widoczności!!! o ile umieszczenie LEDów w lusterkach jest dobre aby złapać frajera który za to słono dopłaci i dobrze się to prezentuje w salonie w trybie demo, bo na drodze jest to bezużyteczne. Dokładnie te same problemy co w Volvo tylko w innym wydaniu. Przez zaparowane szyby tego nie widać, czyli jak ruszasz czy to w deszczu, zapomnij aby mieć z tego pożytek. Tak samo w nocy, refleksy reklam i zwykłego ulicznego oświetlenia powodują że nasz wzrok nie reaguje bo nie wiadomo czy to błyska nasz system czy coś na ulicy. Aby to miało sens wystarczy popatrzeć jak to zrobili inni, albo kontrolki w desce albo w drzwiach w okolicy lusterek, w jednym i drugim wypadku w środku auta. Czekam na każdą podpowiedź.
  14. fb3

    [B8] Kamera cofania

    Nie widać tej czarnej kostki z CAN do swapu pinów, ale widać tą niebieską od Quadlocka więc ma CANy. Co prawda jest ona zupełnie niepotrzebna, piny wkładamy do kostki radia. Moja przynajmniej miała wszystko, zdjęcie jest identyczne jak w aukcji w której kupiłem, no chyba że ja nie wiem co kupiłem i zamontowałem...
  15. fb3

    [B8] Kamera cofania

    Jeszcze ta oferta jest aktualna: https://pl.aliexpress.com/item/33000688672.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27425c0f2q58Jy Tak. Będziesz miał skrętne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności