Skocz do zawartości

byniu61

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O byniu61

  • Urodziny 24.10.1961

Informacje osobiste

  • Imię
    zbigniew
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bliszczyce

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.6 102KM
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

731 wyświetleń profilu
  1. Dziekuje bardzo za podpowiedz ale fachowiec twierdzi ze probowal roznych kombinacji i probowal najpierw pompe ABS i adaptacja nie powiodla sie. Prawde mowiac to widac ze gosciu zna sie na robocie i naprawde widzialem jego zaangazowanie , uczciwie walczyl trzy godziny podmieniajac inne sterowniki ale niestety nie udalo sie. Twierdzi iz to pierwszy raz nie wie dlaczego nie moze zakodowac. Prosze o dodatkowe pomysly i pozdrawiam.
  2. Serdecznie witam i prosze o pomoc . Po wymianie sterownika hamulca recznego nie mozna go zakodowac . Bylem juz u kilku magikow z branzy i wszyscy rozkladaja rece twierdzac iz pierwszy raz sie spotkali zeby nie mozna bylo zakodowac . Prosze o pomoc.
  3. Gdybym umiał znaleźć i znalazł nie prosiłbym o pomoc. Mimo to dziękuje.
  4. Potrzebuje opisu a najlepiej filmiku jak ściągnąć tunel środkowy aby wymienić moduł hamulca ręcznego Passat B6 2005r. Dziękuje
  5. wymieniłem przycisk jak sugerował Prezesik i nic nie pomogło . Raz zwalnia ręczny raz nie i ciągle wywala błąd 02443. Proszę o pomoc.
  6. Witam, mam problem z ręcznym wyskakuje mi błąd 02443 (Głowica sterująca ) czy ktoś wie co trzeba zrobić by to tanio naprawić .
  7. Serdecznie wszystkich witam i proszę o pomoc , chodzi o naprawę włącznika hamulca ręcznego wiele razy czytałem że trzeba ( cytuję )- -pomiędzy 2 białe przyciski (switche) a białą kołyskę podłożyłem pasek plastikowej podkładki (użyłem koszulki PCV do kartek A4 wykonanej z grubszego niż tradycyjnie koszulki PCV) ja wymontowałem przycisk ,częściowo rozebrałem i nie wiem gdzie włożyć tę koszulkę z PCV. Moje pytanie czy jest gdzieś filmik z pokazaną regeneracją tego przycisku.Pozdrawiam.
  8. Tomku dziękuję bardzo za podpowiedź , założyłem dzisiaj żarówkę na jedną stronę bo druga działa dobrze i po kilku próbach udało mi się wykasować błędy i mrugające kontrolki oprócz (P) ale przestał też pikać brzęczek. Wszystko było dobrze do czasu kiedy znowu nie włączyłem ręcznego. Znowu kontrolki mrugały i pojawił się wkurzający sygnał , jednak po kilku próbach gaszenia i palenia ponownie kontrolki pogasły oprócz (P) i zamilkł też sygnał i o to głównie chodziło. Zakleiłem taśmą włącznik ręcznego i nie będę go używał i tak na razie spróbuję pojeździć . Jak by ktoś podpowiedział jak rozebrać ten mechanizm głównie ściągnąć tę tulejkę i wymienić te łożyska to byłbym bardzo wdzięczny .Pozdrawiam.
  9. Bardzo proszę o opis (możliwie ze zdjęciami ) jak oszukać komputer aby sygnał dźwiękowy uszkodzenia ręcznego nie piszczał (sposób podłączenia żarówek) i drugi problem to mam ściągniętą obudowę silniczka - silnik działa . Wyrobiona są łożyska w mechanizmie i nie wiem jak go rozebrać i wymienić te łożyska . Proszę o pomoc.
  10. Witam wszystkich i proszę o pomoc . jakie powinno być oznaczenie oryginalnych czujników w Passacie B6 2005 r. przód te w grilu chromowane .Wyciągniete mają oznaczenie 3C0 919 275 N z pewnością były wymieniane a z tego co wyczytałem na forum powinna być literka J. Proszę o podpowiedź czy ta ostatnia literka ma duże znaczenie i czy po odłączeniu jednego czy dwóch pozostałe będą działać prawidłowo. - - - - - aktualizacja - - - - - - - - - - aktualizacja - - - - -
  11. poszukuję podpowiedzi jakich producentów wybrać i nie oriętuję się w temacie oznaczenia kolorami.Pozdrawiam
  12. Witam i pozdrawiam wszystkich. Poszukuje nowych wzmacnianych sprężyn do B6 sedan 2005r. benzyna . Proszę o podpowiedzi
  13. Wyrzuca mi błędy : 1) 16555 P0171 - Korekcja składu paliwa - mieszanka zbyt uboga : Bank 1 Wyważenie paliwa - system osłabiony ( Bank 1) B 2) 18683 P2251 Sonda Lambda czujnika B1 S1 negatywne obwód otwarty 3) 19058 P2626 Liniowe sonda lambda B1 S1 przerwa w obwodzie prądu pompy wykładziny 4) 16897 P0513 Nieprawidłowy klucz systemu blokady rozruchu Proszę o podpowiedzi co zrobić ( auto chodzi normalnie , nic się nie dzieje , spalanie w normie ) Pozdrawiam.
  14. Witaj Włodku . Co do jazdy na LPG to jestem zdecydowanie na TAK - poprzednio Zafira 1,8 16V 260tys. na zdecydowanej większości świecącym Czeku i bez problemów . Obecnie Passat, od ponad 10 tys. świeci Czek występują te 3 wyżej opisane błędy i też jeździ bez zarzutu .Zapytam gazowników czy mogę jeździć z odłączoną sondą . Prawdę mówiąc nie mam pewności czy jest uszkodzona 1 czy 2 sonda czy też może Katalizator i dlatego wstrzymuję się z wymianą. A tak poza nawiasem czy przy zwiększającym się przebiegu kat. wypala się i robi się pusty czy wręcz odwrotnie zapycha się i czy ma sens zastąpienia go strumienicą .Pozdrawiam
  15. Witam wszystkich. Passat B6 2005r. 1,6 8V benz.+ LPG sekwencja Stag 300. Przebieg 160 tys. na gazie 32 tys.Wszystko cacy chodzi idealnie , jedynie od czterech zapala się kontrolka Czek Engine i wyświetla trzy błędy: 18683 P2251, 16555 P0171 i 16897 P0513 co jakiś czas kasuję te błędy i nic się nie dzieje , przejechałem tak ponad 10 tys. i wszystko chodzi cacy. Pytanie do znawców- czy muszę wymieniać sondę , czy jeżdżąc na LPG sonda również reguluje skład mieszanki i czy dalsza jazda grozi wypaleniem zaworów.Poza zapalającą się kontrolką nic się nie dzieje spalanie max 10L LPG Proszę o podpowiedzi i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności