Zielas Zgłoś #1301 Napisano 23 Czerwca 2016 Tylko ze wtyczka chyba jakaś nie taka ?? To taki sam silniczek z taką samą wtyczką na 2. Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #1302 Napisano 23 Czerwca 2016 To tak tylko że wtyczka ma wycięcie w rogu a np moja nie ma i co wtedy? Lipa nie podłączysz , no chyba że znasz sposób na zamianę wtyczki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #1303 Napisano 23 Czerwca 2016 Lipa to chyba gdyby było odwrotnie Wysłane z mojego GT-I9506 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #1304 Napisano 23 Czerwca 2016 Chyba nie rozumiesz co piszę?? To jest nowszego typu gniazdo wtyczki i tych pierwszych sie nie da podpiąć. Wtyczka nie pasuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #1305 Napisano 23 Czerwca 2016 Chyba nie rozumiesz co piszę?? To jest nowszego typu gniazdo wtyczki i tych pierwszych sie nie da podpiąć. Wtyczka nie pasuje. Czytałeś kolego jaki numer jest do silniczków z 6 i z 12 zębami. Musisz szukać takiego z 6 zębami a nie otwierać pierwsze zdjęcie na na ali. Zresztą żólci często zamieszczają złe zdjęcia. Dla ułatwienia: 6 zębów 12 zębów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #1306 Napisano 23 Czerwca 2016 Sprawdzałem po numerze który podałeś i wychodzi co innego zupełnie. Tu masz pierwsze trzy z góry listy z 6 zębami !! Każdy jeden ma nowszy wzór wtyczki !! Więc nie mów mi że nie wiem co robię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #1307 Napisano 23 Czerwca 2016 Sprawdzałem po numerze który podałeś i wychodzi co innego zupełnie. Tu masz pierwsze trzy z góry listy z 6 zębami !! Każdy jeden ma nowszy wzór wtyczki !! Więc nie mów mi że nie wiem co robię. Skąd, doskonale wiec co robisz, jesteś najlepszy, brawo ty :brawo. Kostka nowego typu 1J0973722A od strony auta, 10 zł na alledrogo, choć osobiście wydaje mi się, że można wyciąć plastik wystający z boku w silniczku i będzie git. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #1308 Napisano 23 Czerwca 2016 Nie wychodzi na to że wszyscy to debile oprócz ciebie. Od samego początku napisałem, że jak znasz rozwiazanie na problem z wtyczką to powiedz, a nie sie dumą unoś i focha strzelaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #1309 Napisano 23 Czerwca 2016 (edytowane) Nie wychodzi na to że wszyscy to debile oprócz ciebie. Od samego początku napisałem, że jak znasz rozwiazanie na problem z wtyczką to powiedz, a nie sie dumą unoś i focha strzelaj Znalazłem silniczek za 170zł, znalazłem wtyczkę to co tam bulgotasz zamiast podziękować . Rzeczywiście masz rację, chinole robią nową wtyczkę do starych silniczków, widocznie chodzi to jeszcze w VW i AUDI na jakimś innym rynku. Jak przyjdzie do mnie silniczek to napiszę czy pasuje do starej wtyczki, ewentualnie czy można ujebać tego wąsa z boku. Edytowane 23 Czerwca 2016 przez Zielas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rideman Zgłoś #1310 Napisano 27 Czerwca 2016 Hej. Może komuś się przyda bo ma podobny problem do mojego. Jak zawsze gong i problem z uwolnieniem ręcznego. Za którymś razem odpuścił ale błędy pozostały i wiedziałem że czeka mnie walka z tematem. Podłączyłem vcds'a i następujące błedy: Monday,27,June,2016,10:38:46:10074 VCDS Version: Beta 11.2.0 Address 53: Parking Brake Labels: 5N0-907-801.lbl Control Module Part Number: 3C0 907 801 J HW: 3C0 907 801 J Component and/or Version: J540 EPB3 VW-09393 0009 Software Coding: 0000057 Work Shop Code: WSC 00028 028 00001 VCID: 295DF997FB39 2 Faults Found: 03200 - Switch for Electric Parking Brake (E538) 012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11111100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 2 Reset counter: 210 Mileage: 101099 km Time Indication: 0 Date: 2016.06.27 Time: 09:42:57 Freeze Frame: Voltage: 13.70 V Count: 10 Speed: 0.0 km/h Hex Value: 0x12E1 Hex Value: 0x0001 Hex Value: 0x0808 16352 - Control Module - Electrical Error 014 - Defective - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101110 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 250 Mileage: 101099 km Time Indication: 0 Date: 2016.06.27 Time: 09:50:17 Freeze Frame: Voltage: 13.50 V Count: 42 Speed: 0.0 km/h Hex Value: 0x12F1 Hex Value: 0x0001 Hex Value: 0x1010 Myślę switch pół biedy ale moduł już trochę średnio. VCDS'em zrobiłem test zaciągania i odpuszczania ręcznego - działa. Ogólny test ręczego niedostępny. Rozebrałem przełącznik i wypadła z niego mała biała plastykowa część. Skoczyłęm do vw'a, kupiłem przełącznik, zrobiłem test i nareszcie można usunąć błędy - wszystko działa, lżejszy człowiek o 130zł. Może bym kupił na allegro ale jazda z z powtarzającym się gongiem - to było za dużo. Mam nadzieję że komuś to kiedyś pomoże. 3manko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #1311 Napisano 27 Czerwca 2016 (edytowane) Znalazłem silniczek za 170zł, znalazłem wtyczkę to co tam bulgotasz zamiast podziękować . Rzeczywiście masz rację, chinole robią nową wtyczkę do starych silniczków, widocznie chodzi to jeszcze w VW i AUDI na jakimś innym rynku. Jak przyjdzie do mnie silniczek to napiszę czy pasuje do starej wtyczki, ewentualnie czy można ujebać tego wąsa z boku. Ja dzisiaj od Chińczyków też kupiłem silniczek za 36 euro z wysyłką na 6 Torx jestem w szoku tej ceny Zobaczymy jak będzie się sprawować silnicxek 6-TORX 3C0998281 3C0998281A 3C0998281B 32330208 Rear Caliper Parking Brake Servo Motor http://s.aliexpress.com/mmiANvEB (from AliExpress Android) Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Edytowane 27 Czerwca 2016 przez SZYLO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #1312 Napisano 28 Czerwca 2016 Koledzy wtyczka to nie problem ja u siebie sciołem ten wystający plastik i jest ok Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atp2000 Zgłoś #1313 Napisano 28 Czerwca 2016 Ja dzisiaj od Chińczyków też kupiłem silniczek za 36 euro z wysyłką na 6 Torx jestem w szoku tej ceny Zobaczymy jak będzie się sprawować silnicxek 6-TORX 3C0998281 3C0998281A 3C0998281B 32330208 Rear Caliper Parking Brake Servo Motor http://s.aliexpress.com/mmiANvEB (from AliExpress Android) Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Wszedlem w ten link i spojrzalem, ze pod spodem jest oferta 2x drozsza. Patrzyles czym sie rozni? Czy tylko po prostu cena? atp2000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SZYLO Zgłoś #1314 Napisano 28 Czerwca 2016 Moim zdaniem ceną, to i to chińczyk Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atp2000 Zgłoś #1315 Napisano 28 Czerwca 2016 Ok. Dzieki. Ciekawe jak to sie sprawdzi i czy oplaca sie regenerowac samemu czy kupic i dac sobie spokoj z naprawa. atp2000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #1316 Napisano 28 Czerwca 2016 Ok. Dzieki. Ciekawe jak to sie sprawdzi i czy oplaca sie regenerowac samemu czy kupic i dac sobie spokoj z naprawa. atp2000 Za 90zł to widziałem że skupują uszkodzone, to jaki jest sens regenerować? - - - - - aktualizacja - - - - - Koledzy wtyczka to nie problem ja u siebie sciołem ten wystający plastik i jest ok Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka tak też myślałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75 Zgłoś #1317 Napisano 28 Czerwca 2016 Koledzy wtyczka to nie problem ja u siebie sciołem ten wystający plastik i jest ok Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka No i wszystko jasne Dzięki za konkretną odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atp2000 Zgłoś #1318 Napisano 28 Czerwca 2016 Podaj namiar na skup, to sie nie bede pier...lil z tym. atp2000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kafarszczak Zgłoś #1319 Napisano 8 Lipca 2016 Regeneracja jest banalnie prosta, wystarczy troche samozaparcia i można to ogarnąć, zakupić dobry klej, wyczyścić środek,skleić całość i wuala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patefoniq Zgłoś #1320 Napisano 8 Lipca 2016 Regeneracja jest banalnie prosta, wystarczy troche samozaparcia i można to ogarnąć, zakupić dobry klej, wyczyścić środek,skleić całość i wuala. Ja tam nie jestem w stanie tego ogarnąć, więc zostaje mi kupno nowych silniczków. Zaliczyłem już zablokowanie koła, na szczęście udało mi się ręcznie cofnąć tłoczek i mogę jeździć, ale boję się dotykać ręcznego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach