Skocz do zawartości
Gość Mario777

[B6] Hamulec ręczny - Błąd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

I na sylwestra passat mnie zawiódł

 

Padł ręczny ( lewy zacisk ) nie wiem co zrobić , ponieważ prądu nie daje na ten zacisk ( patrzyłem pod kompem ) , jak dam jemu prąd prosto z aku na zacisk to cofa i zaciska elegancko . Co mam zrobić ? prześledzić przewód który idzie do niego ? są jakieśarogenne miejsca gdzie mógł się przerwać czy coś ? A może centralka padła ?

 

Czekam na odpowiedz

 

Pozdrawiam

Sebo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam padło mi autko i zaciągnięty mam hamulec ręczny po podłączeniu do kompa nic nie działa jedyny sposób to odblokować go ręcznie aby go zaciągnąć do mechanika a przy tym jest to automat i muszę też zrzucić dzwignię zmiany biegów na pozycje ''N'' tylko jak to zrobić .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jakiś czas temu już tu pisałem odnośnie moich problemów (przekreślona kontrola "P" i niezałączanie się hamulca). Okazał się nim wadliwy przycisk ale... w ciągu dwóch miesięcy padły mi dwa kolejne przyciski, nowe kupione na allegro (zamienniki). Pojechałem na komputer i mechanik powiedział, że to typowy błąd od przycisku. Założył mi swój nowy przycisk i znowu działa. Problem jest tylko taki, że guzik nie świeci. Wie ktoś może jaka jest przyczyna tak częstych awarii przycisku i dlaczego on nie świeci ??? Dodam, że jak kupowałem auto rok temu to przycisk świecił, (przycisk był raczej oryginalny).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej. Wymienilem w końcu sterownik ręcznego i teraz chce się zabrać za adaptacje

, proszę o podpowiedzi co i jak programować. Czy muszę trzymać się jakiejś listy czy mogę np. zacząć od abs a skączyć na tempomacie. Będe to robił pierwszy raz to super by bylo jakbyście mi to w miarę wytlumaczyli. Z góry dziękuję

Edytowane przez rafalmatysiak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dopadło i mnie...błąd prawego hamulca postojowego.

Czy prawy hamulec postojowy to ten od strony pasażera?

Co zrobić poza poklejeniem obudowy żeby silnik pracował płynnie? Wystarczy samo zanurzenie w nafcie na noc całego elementu bez rozbierania go?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po poscie mario119 pomyslalem, ze wszystkie 104 strony tego watku to przesada, ale jestem przed regeneracja i chyba wole zaufac ludziom wypowiadajacym sie na temat swojej regeneracji, tak naprawde lozysk. Przeciez wczesniej sa instrukcje i zdjecia i opinie!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to, ze jeden post czyli Twoj moze obalic teorie 104 postow w tym watku. Jezeli chodzi o zanurzenie w nafcie to przeciez zanurza sie tylko lozyska, a nie silniczki. A poza tym kazdy chce jak najtaniej zalatwic problem i z tego co widze we wczesniejszych postach udaje im sie to i jestem pod wrazeniem. Ja sam chce sie do tego zabrac i sie zabrac nie moge, bo mnie odstrasza ta obudowa, ktora trzeba potraktowac srubokretem i mlotkiem. To tyle. Ale faktem jest, ze ta cena w linku to chyba najtansza w sieci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panie anonim gw87

głupoty chłopcze gadasz i co ci dało że rozwaliłeś obudowę młotkiem :) jak zwykły druciarz ?

może jeszcze powiesz że w środku nie ma gumowych części i wolno cały silniczek zanurzać w jakiś preparatach ?:)

bo o tym pisałem a ty widać najpierw czytasz a po czasie próbujesz rozumieć :)

może jeszcze powiesz że łożyska wszystkie wymieniłeś w mechniźmie:)

takich druciarzy jak ty i takie porady powinno się omijać z daleka :)

 

 

 

 

chłopcze gw87 mnie jeszcze stać na to żeby zapłacić komuś kto fachowo się zajmuje takimi naprawami

a nie jak ty maczasz swoje silniczki z pozacieranymi łożyskami w jakiś miskach z odrdzewiaczami :):)

takie druciarstwo to dla ciebie naprawa brawo brawo :)

 

ps . a od kiedy poxipol klei plastik PPS ? ty wiesz wogule co za bzdury piszesz ?

 

 

ale ja nikomu nie oferuje naprawy za kase zrobilem to na sztuke i calkowity koszt naprawy poxipol 10zl nafta 5 zl czyli 15 zl a rozebralem to bo sobie mysle jak sie nie uda to kupie nowe po 800 trw wtedy byly wiec co mam do stracenia zrobilem i jak pisalem 1.5 roku smiga a powod byl taki ze obudowa peka jak innym sama do srodka dostala sie woda i lozyska sie nie krecily wiec wymoczylem skleilem i gra fakt druciarstwo ale moje auto i nie zagraza to bezpieczenstwu a jak padnie i nic nieda sie zrobic to kupie sobie nowe trw, a poxipol kleji nie kleji mi trzyma oczywiscie na pekniecie przykleilem kawalem plastiku osmarowalem klejem i dziala mialo byc tanio i jest a ze dziala tyle czasu to i spoko.

 

a jakby cie bylo stac biedaku to bys poszedl do serwisu i bys zakupil oryginaly nabijasz komus kabze koncze temAT

Edytowane przez gw87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie pomóżcie.

 

Passat B6 2006 1.9 TDI. Miałem problem z drzwiami i centralnym od strony kierowcy. Ciągle problemy. Wziąłem VCSD i interfejs i sprawdzam. Oczywiście błędy ale mówię sprawdzę wszystko. Zrobiłem testy ręcznego i ....

 

1. Choinka na zegarach

2. kontrolki migają i przekaźniki cykają.

3. auto nie odpala.

 

 

odpiąłem aku odczekałem.

 

Aktualnie pali się przycisk i miga, kontrolka esp, czerwona hamulców , wciśniętego ręcznego (żółta z nogą), ABS.

 

Przekaźniki czasami cykają czasami nie cykają. Mogę się dostać po interfejsie do większości modułów ale nie do silnika.

 

Po włożeniu kluczyka silnik nie odpala a na FIzie pojawia się napis INFORMATION.

 

Sporo tu o ręcznym i problemach z nim ale takiej choinki nikt nie opisuje no i silnik nie odpala. Już się boję że może sterownik silnika walnięty? Ale nic nie robiłem takiego aby aż taka awarię doświadczyć.

 

Moze ktoś coś podpowiedzieć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zbyszek sprawdz czy jest kodowanie pomy ABS i kodowanie sterownika ręcznego ? bo czasami sie zerują

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może zamiast skasować błędy skasowałeś kodowania wszystkich modułów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie pomóżcie.

 

Passat B6 2006 1.9 TDI. Miałem problem z drzwiami i centralnym od strony kierowcy. Ciągle problemy. Wziąłem VCSD i interfejs i sprawdzam. Oczywiście błędy ale mówię sprawdzę wszystko. Zrobiłem testy ręcznego i ....

 

1. Choinka na zegarach

2. kontrolki migają i przekaźniki cykają.

3. auto nie odpala.

 

 

odpiąłem aku odczekałem.

 

Aktualnie pali się przycisk i miga, kontrolka esp, czerwona hamulców , wciśniętego ręcznego (żółta z nogą), ABS.

 

Przekaźniki czasami cykają czasami nie cykają. Mogę się dostać po interfejsie do większości modułów ale nie do silnika.

 

Po włożeniu kluczyka silnik nie odpala a na FIzie pojawia się napis INFORMATION.

 

Sporo tu o ręcznym i problemach z nim ale takiej choinki nikt nie opisuje no i silnik nie odpala. Już się boję że może sterownik silnika walnięty? Ale nic nie robiłem takiego aby aż taka awarię doświadczyć.

 

Moze ktoś coś podpowiedzieć?

 

Aku ci przypadkiem nie padło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A może zamiast skasować błędy skasowałeś kodowania wszystkich modułów?

 

Witam. Być może. Jak to przywrócić? Akumulator może słaby ale nie aż tak aby nie drgnął i takie cuda z kontrolkami wyprawiał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak to przywrócić
serwis albo jakiś bardzo kumaty magik.
Akumulator może słaby ale nie aż tak aby nie drgnął i takie cuda z kontrolkami wyprawiał.
Owszem może wyprawiać. Immo będzie świrować. Jak odpinałeś aku? Cały czy tylko lewą klemę? Nie było przypadkiem tak że najpierw odpiąłeś prawą klemę? Jeśli tak to musisz się podłączyć jeszcze raz do auta i kolejno wchodzić w każdy sterownik i kasować błędy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
serwis albo jakiś bardzo kumaty magik.

Owszem może wyprawiać. Immo będzie świrować. Jak odpinałeś aku? Cały czy tylko lewą klemę? Nie było przypadkiem tak że najpierw odpiąłeś prawą klemę? Jeśli tak to musisz się podłączyć jeszcze raz do auta i kolejno wchodzić w każdy sterownik i kasować błędy.

 

Odpiąłem tylko klemę plusową. Wiem że powinienem minusową. Co do adaptacji i przywrócenia ustawień. Nie jestem magikiem ale wiedzy informatyczno technicznej mam sporo wiec jeśli by ktoś podpowiedział gdzie szukać opisu jak to zrobić to pewnie se poradzę. jest gdzieś może taki opis?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma. Kodowanie jest w pewnym sensie zależne od twojego VIN-u. Sprawdź akumulator, podepnij się wejdź w poszczególne sterowniki i pokasuj błędy. A potem wejdź w kodowanie każdego sterownika i sprawdź czy coś tam jest zakodowane czy tylko same zera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ma. Kodowanie jest w pewnym sensie zależne od twojego VIN-u. Sprawdź akumulator, podepnij się wejdź w poszczególne sterowniki i pokasuj błędy. A potem wejdź w kodowanie każdego sterownika i sprawdź czy coś tam jest zakodowane czy tylko same zera

 

Ok dzis wykonam. Jak coś będę pisał. Trochę mnie dziwi ten ręczny bo wcześniej działał bez problemów. Miałem tylko problem z centralnym i czujnikiem otwarcia drzwi oraz szybą tylną. Coś mi się wydaje ze rzeczywiście pokasowałem kodowanie.

 

Martwi mnie tylko jedno. We wszystkie bloki ogólnie mogę wejść. Jak wchodzę w Engine to zrywa mi połaczenie z interfejsem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robimy mały OT, ale trudno. Jak wejdziesz do programu to zacznij od 01 Engine. Czasem jest tak że jakiś sterownik nie odpowiada jak się próbuje do niego wejść po wyjściu z innego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Robimy mały OT, ale trudno. Jak wejdziesz do programu to zacznij od 01 Engine. Czasem jest tak że jakiś sterownik nie odpowiada jak się próbuje do niego wejść po wyjściu z innego.

 

Ok. jednak była racja. Nie spodziewałem się awarii akumulatora a jednak. passat odpalił. To był akumulator.

 

Nie mniej jednak problem drzwi pozostał.

 

Jest problem taki:

 

1. Na wyświetlaczu mam ciągle otwarte drzwi

2. Centralny nie zamyka lewych drzwi kierowcy i klapy bagażnika

3. Czasami przepada sterowanie szybą lewą

4. Drugi kluczyk nie otwiera nic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To już kolego nie w tym temacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności