skindred Zgłoś #1261 Napisano 7 Kwietnia 2016 Niestety wymiana czujnika nie pomogła.Macie jakieś pomysły co może być przyczyną? Chyba znalazłem rozwiązanie w innym temacie http://forum.vw-passat.pl/threads/40340-Kontrolka-ABS-ESP-OFF-przekre%C5%9Blone-P-oraz-kierownica?highlight=abs Łożysko pewnie do wymiany miałeś. Tam jest element współpracujący z czujnikiem ABS I pewnie ci się ze starość rozsypał od rdzy. Stąd czujnik ABS nie mógł przekazywać poprawnych danych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deltasoft Zgłoś #1262 Napisano 7 Kwietnia 2016 Łożysko pewnie do wymiany miałeś. Tam jest element współpracujący z czujnikiem ABS I pewnie ci się ze starość rozsypał od rdzy. Stąd czujnik ABS nie mógł przekazywać poprawnych danych. Dokładnie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz222 Zgłoś #1263 Napisano 7 Kwietnia 2016 witam koledzy mam problem z hamulcem ręcznym błąd 02432 swiecą sie kontrolki od ręcznego i jest sygnał dźwiękowy lecz oba zaciski pracuja dobrze tylko nie mogę usunąć błędy jakieś rady? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atp2000 Zgłoś #1264 Napisano 7 Kwietnia 2016 Sprobuj moze odlaczyc kleme. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariusz222 Zgłoś #1265 Napisano 7 Kwietnia 2016 próbowałem tez nie pomogło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atp2000 Zgłoś #1266 Napisano 8 Kwietnia 2016 A czy VCDS'em probowales skasowac bledy? Wydaje mi sie, ze chyba juz bylo na forum, ale mozliwe, ze sie myle. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fb3 Zgłoś #1267 Napisano 9 Kwietnia 2016 witam koledzy mam problem z hamulcem ręcznym błąd 02432 swiecą sie kontrolki od ręcznego i jest sygnał dźwiękowy lecz oba zaciski pracuja dobrze tylko nie mogę usunąć błędy jakieś rady? Rozłącz te wtyczki przy każdym silniczku i spryskaj preparatem do czyszczenia styków np Kontakt S, WD40 nie nadaje się specjalnie do tego, chodzi o to że z czasem rośnie rezystancja na stykach i trzeba chemicznie je przeczyścić, do tego silniczka dochodzi tylko zasilanie więc niewielki wzrost rezystancji na styku może oszukiwać komputer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość motocyklista Zgłoś #1268 Napisano 10 Kwietnia 2016 Czy oba zaciski jak piszesz pracują dobrze, to chyba jednak nie. dlatego kontrolka i sygnał dźwiękowy. jeżeli masz wóz z 2006 i nie były wymieniane silniczki to nie ma cudów ze to będzie chodziło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jonzi Zgłoś #1269 Napisano 27 Kwietnia 2016 - - - - - aktualizacja - - - - - U mnie było podobnie - zardzewiał mechanizm - tu masz co zrobiłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atp2000 Zgłoś #1270 Napisano 27 Kwietnia 2016 - - - - - aktualizacja - - - - - U mnie było podobnie - zardzewiał mechanizm - tu masz co zrobiłem Ja sie zabieram za to i sie zabrac nie moge, ale juz teraz na pewno. Jak otworzyles obudowe (ten dekielek), zeby go nie uszkodzic. Boje sie, ze moze peknac podczas wybijania. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kafarszczak Zgłoś #1271 Napisano 27 Kwietnia 2016 Kolego super film, biore się za to w najbliższym czasie ! Dzięki ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexander.p Zgłoś #1272 Napisano 29 Kwietnia 2016 Found: 00473 - Control Module for Elect. Park/Hand Brake (J540) 008 - Implausible Signal 01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251) 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Panowie, prośba o interpretację moich błędów, co zdiagnozować, co sprawdzić, wymienić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #1273 Napisano 29 Kwietnia 2016 Sprawdź stan kabli i wtyczek przy silniczkach ręcznego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alexander.p Zgłoś #1274 Napisano 29 Kwietnia 2016 (edytowane) wczoraj odłączając wtyczkę z prawego e. ręcznego wyleciał jakis zielony płyn, przeczyściłem. Błąd jeszcze jest, ale może zgaśnie Success! wylanie płynu z wtyczki pomogło, plus kasowanie błędów. ESP OK Między czasie pojawił się błąd G85, stering wheel, pomogła adaptacja: na włączonym silniku max w lewo(czekasz 10sec), max prawo(czekasz 10sec) po chwili gaśnie lampka kierownicy. został błąd 01279 - Longitudinal Acceleration Sensor (G251) 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - ale może jutro to ogarnę. Generalnie NO PANIC, KEEP CALM Edytowane 29 Kwietnia 2016 przez alexander.p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafik39 Zgłoś #1275 Napisano 1 Maja 2016 Witam, i mnie dopadł problem hamulca ręcznego. Po podłączeniu podVCDS-a pokazało błąd 1 Fault Found: 02433 - Supply Voltage for Right Parking Brake Motor (V283) 011 - Open Circuit - MIL ON A objawy są następujące: -hamulec działa po obu stonach,słychać,dzisiaj podniosłem samochód z obu stron, lewe koło hamuje ręcznym a prawe nie i ten silniczek dużo ciszej słychać niż lewy -pali się kontrolka przekreślone P,wykrzyknik, i miga cały czas kontrolka w przycisku wł/wył. hamulca Zdjąłem kostkę z prawego silniczka,czysto w środku, przewody całe. Dodam,że problem pojawił sięparę dni temu, błędy skasowałem i był spokój. Wczoraj powróciło j/w ale błędów nie można skasować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jonzi Zgłoś #1276 Napisano 4 Maja 2016 Dekielek trzeba delikatnie podważać aż puści - jest on zgrzany na ciepło ale nie trzyma zbyt mocno - jak sobie zrobicie przegląd waszych mechanizmów i silniczków od ręcznego hamulca - wyczyścicie i przesmarujecie - pamiętajcie żeby podczas składania wszystkiego do kupy dobrze zabezpieczyć klejem albo silikonem przed wodą i wilgocią i gwarantuję że zapomnicie o problemach z hamulcem ręcznym na parę lat :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atp2000 Zgłoś #1277 Napisano 4 Maja 2016 Ok. Swietnie, dzieki. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byniu61 Zgłoś #1278 Napisano 5 Maja 2016 Bardzo proszę o opis (możliwie ze zdjęciami ) jak oszukać komputer aby sygnał dźwiękowy uszkodzenia ręcznego nie piszczał (sposób podłączenia żarówek) i drugi problem to mam ściągniętą obudowę silniczka - silnik działa . Wyrobiona są łożyska w mechanizmie i nie wiem jak go rozebrać i wymienić te łożyska . Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atp2000 Zgłoś #1279 Napisano 5 Maja 2016 Mysle, ze zdjec nie potrzeba. Ja na obecna chwile mam podlaczone zarowki. Muszisz zrobic dwa kabelki na 2 strony. Po jednej stronie kabla jakies blaszki i to bedzie do wtyczki, a po drugiej konektory, koncowki czy jak to sie zwie do zarowki. Wszystko jest do kupienia. Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
byniu61 Zgłoś #1280 Napisano 5 Maja 2016 Tomku dziękuję bardzo za podpowiedź , założyłem dzisiaj żarówkę na jedną stronę bo druga działa dobrze i po kilku próbach udało mi się wykasować błędy i mrugające kontrolki oprócz (P) ale przestał też pikać brzęczek. Wszystko było dobrze do czasu kiedy znowu nie włączyłem ręcznego. Znowu kontrolki mrugały i pojawił się wkurzający sygnał , jednak po kilku próbach gaszenia i palenia ponownie kontrolki pogasły oprócz (P) i zamilkł też sygnał i o to głównie chodziło. Zakleiłem taśmą włącznik ręcznego i nie będę go używał i tak na razie spróbuję pojeździć . Jak by ktoś podpowiedział jak rozebrać ten mechanizm głównie ściągnąć tę tulejkę i wymienić te łożyska to byłbym bardzo wdzięczny .Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach