sebo_runner Zgłoś #1061 Napisano 30 Grudnia 2014 Witam! I na sylwestra passat mnie zawiódł Padł ręczny ( lewy zacisk ) nie wiem co zrobić , ponieważ prądu nie daje na ten zacisk ( patrzyłem pod kompem ) , jak dam jemu prąd prosto z aku na zacisk to cofa i zaciska elegancko . Co mam zrobić ? prześledzić przewód który idzie do niego ? są jakieśarogenne miejsca gdzie mógł się przerwać czy coś ? A może centralka padła ? Czekam na odpowiedz Pozdrawiam Sebo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
endriu013 Zgłoś #1062 Napisano 31 Grudnia 2014 Witam padło mi autko i zaciągnięty mam hamulec ręczny po podłączeniu do kompa nic nie działa jedyny sposób to odblokować go ręcznie aby go zaciągnąć do mechanika a przy tym jest to automat i muszę też zrzucić dzwignię zmiany biegów na pozycje ''N'' tylko jak to zrobić . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RadekZ Zgłoś #1063 Napisano 27 Stycznia 2015 Witam, jakiś czas temu już tu pisałem odnośnie moich problemów (przekreślona kontrola "P" i niezałączanie się hamulca). Okazał się nim wadliwy przycisk ale... w ciągu dwóch miesięcy padły mi dwa kolejne przyciski, nowe kupione na allegro (zamienniki). Pojechałem na komputer i mechanik powiedział, że to typowy błąd od przycisku. Założył mi swój nowy przycisk i znowu działa. Problem jest tylko taki, że guzik nie świeci. Wie ktoś może jaka jest przyczyna tak częstych awarii przycisku i dlaczego on nie świeci ??? Dodam, że jak kupowałem auto rok temu to przycisk świecił, (przycisk był raczej oryginalny). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalmatysiak Zgłoś #1064 Napisano 25 Lutego 2015 (edytowane) Hej. Wymienilem w końcu sterownik ręcznego i teraz chce się zabrać za adaptacje , proszę o podpowiedzi co i jak programować. Czy muszę trzymać się jakiejś listy czy mogę np. zacząć od abs a skączyć na tempomacie. Będe to robił pierwszy raz to super by bylo jakbyście mi to w miarę wytlumaczyli. Z góry dziękuję Edytowane 25 Lutego 2015 przez rafalmatysiak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MixhaL Zgłoś #1065 Napisano 2 Marca 2015 Dopadło i mnie...błąd prawego hamulca postojowego. Czy prawy hamulec postojowy to ten od strony pasażera? Co zrobić poza poklejeniem obudowy żeby silnik pracował płynnie? Wystarczy samo zanurzenie w nafcie na noc całego elementu bez rozbierania go? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atp2000 Zgłoś #1066 Napisano 6 Marca 2015 Po poscie mario119 pomyslalem, ze wszystkie 104 strony tego watku to przesada, ale jestem przed regeneracja i chyba wole zaufac ludziom wypowiadajacym sie na temat swojej regeneracji, tak naprawde lozysk. Przeciez wczesniej sa instrukcje i zdjecia i opinie!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atp2000 Zgłoś #1067 Napisano 6 Marca 2015 Chodzi mi o to, ze jeden post czyli Twoj moze obalic teorie 104 postow w tym watku. Jezeli chodzi o zanurzenie w nafcie to przeciez zanurza sie tylko lozyska, a nie silniczki. A poza tym kazdy chce jak najtaniej zalatwic problem i z tego co widze we wczesniejszych postach udaje im sie to i jestem pod wrazeniem. Ja sam chce sie do tego zabrac i sie zabrac nie moge, bo mnie odstrasza ta obudowa, ktora trzeba potraktowac srubokretem i mlotkiem. To tyle. Ale faktem jest, ze ta cena w linku to chyba najtansza w sieci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gw87 Zgłoś #1068 Napisano 6 Marca 2015 (edytowane) Panie anonim gw87 głupoty chłopcze gadasz i co ci dało że rozwaliłeś obudowę młotkiem jak zwykły druciarz ? może jeszcze powiesz że w środku nie ma gumowych części i wolno cały silniczek zanurzać w jakiś preparatach ? bo o tym pisałem a ty widać najpierw czytasz a po czasie próbujesz rozumieć może jeszcze powiesz że łożyska wszystkie wymieniłeś w mechniźmie:) takich druciarzy jak ty i takie porady powinno się omijać z daleka chłopcze gw87 mnie jeszcze stać na to żeby zapłacić komuś kto fachowo się zajmuje takimi naprawami a nie jak ty maczasz swoje silniczki z pozacieranymi łożyskami w jakiś miskach z odrdzewiaczami ) takie druciarstwo to dla ciebie naprawa brawo brawo ps . a od kiedy poxipol klei plastik PPS ? ty wiesz wogule co za bzdury piszesz ? ale ja nikomu nie oferuje naprawy za kase zrobilem to na sztuke i calkowity koszt naprawy poxipol 10zl nafta 5 zl czyli 15 zl a rozebralem to bo sobie mysle jak sie nie uda to kupie nowe po 800 trw wtedy byly wiec co mam do stracenia zrobilem i jak pisalem 1.5 roku smiga a powod byl taki ze obudowa peka jak innym sama do srodka dostala sie woda i lozyska sie nie krecily wiec wymoczylem skleilem i gra fakt druciarstwo ale moje auto i nie zagraza to bezpieczenstwu a jak padnie i nic nieda sie zrobic to kupie sobie nowe trw, a poxipol kleji nie kleji mi trzyma oczywiscie na pekniecie przykleilem kawalem plastiku osmarowalem klejem i dziala mialo byc tanio i jest a ze dziala tyle czasu to i spoko. a jakby cie bylo stac biedaku to bys poszedl do serwisu i bys zakupil oryginaly nabijasz komus kabze koncze temAT Edytowane 6 Marca 2015 przez gw87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkzibi Zgłoś #1069 Napisano 14 Kwietnia 2015 Panowie pomóżcie. Passat B6 2006 1.9 TDI. Miałem problem z drzwiami i centralnym od strony kierowcy. Ciągle problemy. Wziąłem VCSD i interfejs i sprawdzam. Oczywiście błędy ale mówię sprawdzę wszystko. Zrobiłem testy ręcznego i .... 1. Choinka na zegarach 2. kontrolki migają i przekaźniki cykają. 3. auto nie odpala. odpiąłem aku odczekałem. Aktualnie pali się przycisk i miga, kontrolka esp, czerwona hamulców , wciśniętego ręcznego (żółta z nogą), ABS. Przekaźniki czasami cykają czasami nie cykają. Mogę się dostać po interfejsie do większości modułów ale nie do silnika. Po włożeniu kluczyka silnik nie odpala a na FIzie pojawia się napis INFORMATION. Sporo tu o ręcznym i problemach z nim ale takiej choinki nikt nie opisuje no i silnik nie odpala. Już się boję że może sterownik silnika walnięty? Ale nic nie robiłem takiego aby aż taka awarię doświadczyć. Moze ktoś coś podpowiedzieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #1070 Napisano 15 Kwietnia 2015 Zbyszek sprawdz czy jest kodowanie pomy ABS i kodowanie sterownika ręcznego ? bo czasami sie zerują Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #1071 Napisano 15 Kwietnia 2015 A może zamiast skasować błędy skasowałeś kodowania wszystkich modułów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #1072 Napisano 15 Kwietnia 2015 Panowie pomóżcie. Passat B6 2006 1.9 TDI. Miałem problem z drzwiami i centralnym od strony kierowcy. Ciągle problemy. Wziąłem VCSD i interfejs i sprawdzam. Oczywiście błędy ale mówię sprawdzę wszystko. Zrobiłem testy ręcznego i .... 1. Choinka na zegarach 2. kontrolki migają i przekaźniki cykają. 3. auto nie odpala. odpiąłem aku odczekałem. Aktualnie pali się przycisk i miga, kontrolka esp, czerwona hamulców , wciśniętego ręcznego (żółta z nogą), ABS. Przekaźniki czasami cykają czasami nie cykają. Mogę się dostać po interfejsie do większości modułów ale nie do silnika. Po włożeniu kluczyka silnik nie odpala a na FIzie pojawia się napis INFORMATION. Sporo tu o ręcznym i problemach z nim ale takiej choinki nikt nie opisuje no i silnik nie odpala. Już się boję że może sterownik silnika walnięty? Ale nic nie robiłem takiego aby aż taka awarię doświadczyć. Moze ktoś coś podpowiedzieć? Aku ci przypadkiem nie padło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkzibi Zgłoś #1073 Napisano 15 Kwietnia 2015 A może zamiast skasować błędy skasowałeś kodowania wszystkich modułów? Witam. Być może. Jak to przywrócić? Akumulator może słaby ale nie aż tak aby nie drgnął i takie cuda z kontrolkami wyprawiał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #1074 Napisano 15 Kwietnia 2015 Jak to przywrócićserwis albo jakiś bardzo kumaty magik. Akumulator może słaby ale nie aż tak aby nie drgnął i takie cuda z kontrolkami wyprawiał.Owszem może wyprawiać. Immo będzie świrować. Jak odpinałeś aku? Cały czy tylko lewą klemę? Nie było przypadkiem tak że najpierw odpiąłeś prawą klemę? Jeśli tak to musisz się podłączyć jeszcze raz do auta i kolejno wchodzić w każdy sterownik i kasować błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkzibi Zgłoś #1075 Napisano 15 Kwietnia 2015 serwis albo jakiś bardzo kumaty magik. Owszem może wyprawiać. Immo będzie świrować. Jak odpinałeś aku? Cały czy tylko lewą klemę? Nie było przypadkiem tak że najpierw odpiąłeś prawą klemę? Jeśli tak to musisz się podłączyć jeszcze raz do auta i kolejno wchodzić w każdy sterownik i kasować błędy. Odpiąłem tylko klemę plusową. Wiem że powinienem minusową. Co do adaptacji i przywrócenia ustawień. Nie jestem magikiem ale wiedzy informatyczno technicznej mam sporo wiec jeśli by ktoś podpowiedział gdzie szukać opisu jak to zrobić to pewnie se poradzę. jest gdzieś może taki opis? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #1076 Napisano 15 Kwietnia 2015 Nie ma. Kodowanie jest w pewnym sensie zależne od twojego VIN-u. Sprawdź akumulator, podepnij się wejdź w poszczególne sterowniki i pokasuj błędy. A potem wejdź w kodowanie każdego sterownika i sprawdź czy coś tam jest zakodowane czy tylko same zera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkzibi Zgłoś #1077 Napisano 15 Kwietnia 2015 Nie ma. Kodowanie jest w pewnym sensie zależne od twojego VIN-u. Sprawdź akumulator, podepnij się wejdź w poszczególne sterowniki i pokasuj błędy. A potem wejdź w kodowanie każdego sterownika i sprawdź czy coś tam jest zakodowane czy tylko same zera Ok dzis wykonam. Jak coś będę pisał. Trochę mnie dziwi ten ręczny bo wcześniej działał bez problemów. Miałem tylko problem z centralnym i czujnikiem otwarcia drzwi oraz szybą tylną. Coś mi się wydaje ze rzeczywiście pokasowałem kodowanie. Martwi mnie tylko jedno. We wszystkie bloki ogólnie mogę wejść. Jak wchodzę w Engine to zrywa mi połaczenie z interfejsem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #1078 Napisano 15 Kwietnia 2015 Robimy mały OT, ale trudno. Jak wejdziesz do programu to zacznij od 01 Engine. Czasem jest tak że jakiś sterownik nie odpowiada jak się próbuje do niego wejść po wyjściu z innego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkzibi Zgłoś #1079 Napisano 15 Kwietnia 2015 Robimy mały OT, ale trudno. Jak wejdziesz do programu to zacznij od 01 Engine. Czasem jest tak że jakiś sterownik nie odpowiada jak się próbuje do niego wejść po wyjściu z innego. Ok. jednak była racja. Nie spodziewałem się awarii akumulatora a jednak. passat odpalił. To był akumulator. Nie mniej jednak problem drzwi pozostał. Jest problem taki: 1. Na wyświetlaczu mam ciągle otwarte drzwi 2. Centralny nie zamyka lewych drzwi kierowcy i klapy bagażnika 3. Czasami przepada sterowanie szybą lewą 4. Drugi kluczyk nie otwiera nic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #1080 Napisano 15 Kwietnia 2015 To już kolego nie w tym temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach