Skocz do zawartości
Gość sebekb3

szyby elektryczne moduł komfortu

Rekomendowane odpowiedzi

To tak długo w b3 szyby się domykają? Pół minuty?

każda szyba idzie po kolei...

nie wiem jeszcze czy mam takie coś przy centralnym

powinieneś mieć. sprawdź pod kanapą czy masz żółto-czerwony kabel z czerwoną wtyczką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
każda szyba idzie po kolei...

W b4 idą wszystkie razem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
powinieneś mieć

Chodzi o centralke pilota, nie wszystkie mają wyjście z przedłużonym sygnałem od zamykania , ale i na to jest sposób a mianowicie TAKI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W b4 idą wszystkie razem

wiem :P

Chodzi o centralke pilota, nie wszystkie mają wyjście z przedłużonym sygnałem od zamykania , ale i na to jest sposób a mianowicie TAKI.

ja myślałem że o ori centralny mu chodzi.. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy taki alarm się nada i sterownik? by wydłużyć czas na domknięcie się wszystkich szyb? http://moto.allegro.pl/scyzoryk-zdalny-sterownik-zamka-grupa-vw-w-wa-i1473191965.html już poprawiłem

Edytowane przez misiorowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy taki alarm się nada i sterownik? by wydłużyć czas na domknięcie się wszystkich szyb?

Dolicz jeszcze dorobienie kluczyka...i skalkuluj czy chcesz tyle wydać.

Żaden z tego alarm ...brak takiej opcji no moze jak podłaczysz syrenke to będzie pikać ale brak wyjścia chocby na krańcówki drzwiowe....nie domknie Ci auta gdy np. w kieszeni wciśniesz otwieranie i nie będziesz o tym wiedział...no ale wiadomo pseudo-ori scyzoryk kusi...

No i nie do wykorzystania do zamierzonych celów przycisku od klapy bagażnika ...nie w pneumatycznym centralnym.

Te 30 sec. to norma....nawet jeśli nie wystarczy w B3 przy całkowicie otwartych czterech szybach to w ilu przypadkach w roku zdarza Ci sie wysiąść z auta w którym wszystkie były opuszczone.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też prawda, scyzoryk kusi prawda, a gdyby tak jeden kanał podłączyć tylko do klapy bagażnika? bo też obmyślałem jak tu zrobić otwierający się bagażnik ale jak zarazie nic nie znalazłem w niecie na ten temat tylko jakieś sprężyny na teleskopy ale nie wiem czy w B3 zdadzą egzamin. wracając do modułu zrobiłem dopiero co remont silnika wiec nie opłaca mi się teraz sprzedaż passka wiec parę bajerów jeszcze można wsadzić.wiec już te 150zł więcej nie gra roli, czyli jak w najprostszy sposób to rozwiązać bo w tym modułem centralnego to chyba nic nie wymyśle,jutro zerknę na tą naklejkę co jest naklejona na nim jakaś nazwę coś może jest na niej napisane bo kupiłem go już z tym alarmem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo też obmyślałem jak tu zrobić otwierający się bagażnik ale jak zarazie nic nie znalazłem w niecie

Na upartego zamiast ori siłownika pneumatycznego w klapie wstawiasz takie COŚ i gra muzyka...

czyli jak w najprostszy sposób to rozwiązać bo w tym modułem centralnego to chyba nic nie wymyśle,jutro zerknę na tą naklejkę co jest naklejona na nim jakaś nazwę coś może jest na niej napisane

Szukaj kabelka który wychodzi z centralki a nie jest nigdzie podpięty...i po prostu miernikiem sprawdź co sie na nim pojawia.

 

Ale zaraz

zaraz bo nie doczytałem....sam centralny masz oryginalny czy tak?

i tylko jest dołożona centralka do pilota......

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie chyba tak bo na tym module na centralnym jest napisane po polskiemu a niemcy w tym języku nie piszą (auto sprowadzone w 2005 roku)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na upartego zamiast ori siłownika pneumatycznego w klapie wstawiasz takie COŚ i gra muzyka...

ja bym zostawił ori siłownik żeby blokował zamek i dołożył ten co podałeś żeby otwierał klapę, zamiast wciśnięcia przycisku, do tego jakieś lifty żeby podnosiły klapę i będzie się sama otwierała..

dokładnie chyba tak bo na tym module na centralnym jest napisane po polskiemu a niemcy w tym języku nie piszą (auto sprowadzone w 2005 roku)

to podłącz szyby, wepnij ten przewód z centrala czerwono żółty w moduł i ewentualnie wydłuż sygnał bo pewnie ustawiony na 5 s.

jeżeli masz już pilota do centralki to po co jeszcze jeden "alarm" chcesz dokładać, bo nie czaję??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

myślałem o wymianie alarmu i całego sterownika tak żeby miał dodatkowy kanał na otwieranie klapy, co do podnośników mam nowe jakieś silniejsze ale i tak muszę odepchnąć klapę jakieś 20 cm by zaczęła się sama podnosić, a jak będą za silne to będzie problem z zamykaniem. w pilocie mam tylko jeden przycisk wiec nie wróże by ten sterownik był jakiś dobry ma zamykać i otwierać.O 20:00 jak żonka wróci zejdę do autka i zrobię fote tej plątaniny kabli i tego sterownika z alarmem,wrzucę na forum i zobaczycie czy to się na coś nada. A co do podłączenia szyb to się muszę wstrzymać bo jeszcze ich nie założyłem bo dopiero co taki komplecik zakupiłem na allegro. Jak zrobi się ciepło zacznę z tym walczyć a na razie zbieram informacje by potem mieć wszystko co mi jest potrzebne do założenia tego wszystkiego co by działało

 

coś tam mi się udało wybebeszyć fotki tego modułu http://www.eurosec.com.pl/eurosec.html

 

któryś z tych numerów z pilotem na jeden przycisk stawiam na ten Eurosec GN5

 

no i jego Cechy:

 

• indywidualny kod PIN (możliwość samodzielnej zmiany)

• atest bezpieczeństwa i oznaczenie CE

• zniżki ubezpieczeniowe w PZU, Warta i Compensa

• kod zmienny

• pamięć 3 ostatnich alarmów

• funkcja antyporwaniowa

• możliwość pozostawienia włączonego silnika i jednocześnie działającego alarmu

• immobilizer

• ciche lub głośne załączanie

• automatyczne włączanie systemu po 30 sekundach, bez lub z blokady zamka

• możliwość przyłączenia zamka centralnego

• sterowanie zamkiem centralnym przy włączonym silniku

• możliwość zmiany czasu trwania impulsu sterującego zamkiem centralnym oraz biegunowości napięcia

• możliwość sterowania zamkiem bagażnika lub pokrywy silnika, samodomykaniem sie szyb i szyberdachu

• automatyczne zamykanie się zamka centralnego po uruchomieniu silnika

• możliwość współpracy z przystawką GSM (powiadomienie)

• blokada uruchomienia silnika do wyboru: cewki zapłonowej lub rozrusznika)

• możliwość samodzielnego wkodowania do 5 pilotów

• tryb serwisowy

• możliwość zmian WSZYSTKICH ustawień w drodze programowania

Edytowane przez misiorowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E50 ma wyjście na domykanie szyb a GN5 nie ma, ale jak pisałem wcześniej zawsze można kupić przekaźniczek za 30 zł z allegro który wydłuży sygnał z impulsu zamykania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok to będę myślał jak się zrobi cieplej dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy pytanko. czy przełącznik z załącznika będzie działał z modułem komfortu z nowszej wersji szybek?? moduł na 4 szyby, to jest pewne, tylko czy moduł będzie współpracował z tym przełącznikiem?? jak ktoś posiada schemat el. szyb do b3 ale ten starszy typ to proszę udostępnić.

Untitled.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę w końcu nabyć ten przekaźnik czasowy bo chcę mieć domykanie szybek. Może ktoś z Was koledzy ma taki przekaźnik na sprzedaż? Na allegro są ale szkoda mi tyle kasy co oni tam krzyczą za nie.

Lub może ktoś wie jak samemu zrobić jakiś przekaźnik czasowy?

Edytowane przez wojtix099

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy pytanko. czy przełącznik z załącznika będzie działał z modułem komfortu z nowszej wersji szybek?? moduł na 4 szyby, to jest pewne, tylko czy moduł będzie współpracował z tym przełącznikiem?? jak ktoś posiada schemat el. szyb do b3 ale ten starszy typ to proszę udostępnić.

 

Będzie działał tylko trzeba przerobić instalację. Chyba nuttie to ogarniał kiedyś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdybym mial schemat instalacji starego typu to bym przerobil.. Moze ktos udostepni. Dzięki ormo!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę bardzo:

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1106276#post1106276

 

Poza tym wiącha do szyb starego typu leży u mnie, więc jakby coś, to rzucę na nią okiem.

Edytowane przez neurojarre

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde, nie wiedziałem że ten schemat do starego typu w ogóle istnieje! Ja nie przerabiałem wiązki ale ją podmieniłem na nowszy typ. Sterownik był od starego typu i wszystko działa. Tam piny i tak się zgadzają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności