Skocz do zawartości

wojtix099

  • Liczba zawartości

    281
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wojtix099

  • Urodziny 20.09.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    LPA

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1996
  • Link do tematu o samochodzie
    138092
  1. Witam, proszę o pomoc w ocenie logów w 2.8 ack. Auto ma problem z drganiem silnika. Logi robione na Pb po skasowaniu korekt i przejechaniu kilkunastu km. http://vaglogi.pl/log-002_003_Hk80j3g.html http://vaglogi.pl/log-006_009_035_jS7kBSE.html http://vaglogi.pl/log-012_013_014_4StDT.html http://vaglogi.pl/log-026_027_wZsat.html Na pewno jedna strona do poprawy, bo ma rozjazd - 3 względem drugiej głowicy. Zastanawia mnie również przepływomierz, który przy 6tys obr powinien pokazać wartość ok. 154 (80 procent mocy silnika) a pokazuje więcej. W logach sondy podejrzanie wyglądają też odczyty prędkości obrotów silnika. Czy tak ma być?
  2. Koledzy, czy mógłby mi ktoś będąc w aso zapytać się o komplet uszczelek klimatyzacji do passata b4? Jeśli kosztowałyby do 40zł to kupił bez wahania i mi wysłał?
  3. No pewnie istnienie możliwość, że masz wszystko potrzebne do mfa, tylko ktomuś padł licznik i zamienił go na zwykły. Sprawdź sobie najlepiej, czy masz w przy filtrze oleju dwa czujniki wkręcone. - Jeśli tak, to musisz kupić jedynie licznik do 1.9 tdi i go zamontować - Jeśli nie, to masz więcej zabawy. Musisz zdobyć taki licznik, czujnik temp oleju i temp zewnętrznej, podłączyć manetkę (bo jeśli nie było mfa to ktoś po prostu wymienił tylko manetkę kierunkowskazów na taką z przełącznikami do mfa i za pewne nie jest podłączona do skrzynki bezpieczników). Do czujnika temp oleju jest już oryginalnie położony przewód, a do czujnika temp zewnętrznej będziesz musiał dorobić. I jeśli masz kompletną wiązkę między licznikiem a skrzynką bezpieczników to tyle w temacie (musi mieć 28 przewodów). Tutaj Ci zaznaczyłem, gdzie ma być ten czujnik
  4. Witaj kolego, sprawdź przewody łączące drzwi z kabiną. jeśli będą okej, to na 95% masz zimne luty w sterowniku. będziesz musiał wyciągnąć sterownik, rozebrać i poprawić zimne luty.
  5. nie wiem dlaczego, ale źle się wyraziłem na zimnym jeszcze nigdy ode mnie nie dostał więcej niż 2000-2100 obrotów. Chodziło mi o to, że ginie po przejechaniu jakiegoś pewnego dystansu Oleju w wężach nie ma i go nie ubywa w silniku.
  6. Witam, mam ten sam problem. Silnik odpala bez problemu, gdy złapie trochę temperatury to zaczyna strasznie kopcić na szaro. Po nagrzaniu to ustaje, bądź po szybszej jeździe (gdy jeszcze nie jest dobrze rozgrzany). Wczoraj miałem czyszczoną i uszczelnianą pompe, ustawiony został oczywiście kąt wtrysku, ale to nie pomogło. Czy ktoś rozwiązał z tym swój problem?
  7. Czy ktoś może mi potwierdzić, że w Passacie B4 dane o spalaniu do komputera MFA dostarczane są ze sterownika a nie z podciśnienia? bo nigdzie jednoznacznie odpowiedzi na to nie znalazłem, a dużo osób twierdzi, że tylko diesel 1.9 tdi miał elektronicznie przekazywane informacje o spalaniu.
  8. Nie jest monowtryskiem. 2e ma wielopunktowy (nie sekwencyjny) wtrysk. A mikser u siebie mam prawie, że identyczny jak na tych fotkach. Wstawiony jest między przepływomierz (klapkowy) a obudowę filtra powietrza.
  9. U mnie tego nie ma. Ja interesuje się tym, tylko dlatego by pozwolić silnikowi w miarę dobrze oddychać i tym zabiegiem odzyskać trochę koników
  10. A może pomyśleć o Blos-ie? On chyba średnicy dolotu nie zmienia? Czy jak to tam z nim jest?
  11. Taki znalazłem na allegro o średnicy 36mm. Można będzie rozwiercić jeszcze na 37, jak tam piszą na forum golfa http://allegro.pl/mikser-gazu-bosch-36mm-vw-fso-fiat-renault-skoda-i3224067367.html Ja posiadam coś podobnego do tego z aukcji, ale wyglądem bardziej coś takiego przypomina i to oczywiście jest "otworkowy"? Dokładnie, ale nie każdy może sobie aktualnie pozwolić na sekwencję Możesz bardziej tą myśl rozwinąć?
  12. Witam, użytkownicy 2e, jakie macie u siebie miksery? Jaka średnica i jaki jest rodzaj tych mikserów? Pytam, bo ja mam o srednicy 34mm i chcę go wymienić na 37mm. Czytałem na forum golfa, że do 2e takie zakładali i było okej. Na 38 już było nie bardzo, więc może wymieniłbym na 37mm. Różnica w dolocie będzie wtedy spora i może wróci trochę km
  13. No i elegancko Ja dam sobie spokój ze swoimi światłami, które przerabiam na dzienne i tez chyba tak zrobię, gdy uporam się z resztą rzeczy w aucie Tutaj link dla zainteresowanych kupnem http://sklep.wesem.pl/7/6663/lampy_jazdy_dziennej_typu_la2
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności