monter
-
Liczba zawartości
1 303 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O monter
- Urodziny 30.01.1982
Informacje osobiste
-
Imię
monter
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Ełk
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
1988
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
monter obserwuje zawartość → Samozapłon w 2E., Blok silnika PF a RP, Nowa BANDYCKA umowa platformy NC+ - ostrzeżenie i oraz 7 innych
-
HE czyli heizung, taki napis pokazuje się przy pracującym piecu webasto. Przejrzyj schemat i odłącz kabel dogrzewania przy sterowniku klimy, masz tam plus lub masę a nie powinno tego być W wersji z mfa i klimatronikiem funkcja temperatury w mfa jest nieaktywna. Brak sygnału pomiędzy licznikiem i sterownikiem klimy
-
To że pasuje to wiadomo, ale PF/PB ma większy stopień sprężania, czyli mniejsze podcięcie w tłokach, a wał korbowy ma cięższe przeciwwagi
-
Blok pasuje ale tłoki i wał są inne
-
Sądzisz że w tych listach http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/70fbdcb4c6beb786.html też jest termin 19 kwietnia? Nie będzie tak, że dostaniesz list 20.04 z terminem wypowiedzenia 19.04, to już nie byłby strzał w stopę, tylko w oba kolana Migracja ma trwać właśnie rok, najpierw klienci n, następnie c+ i na koniec pre paid
-
Nie wysyłaj, czekaj na pismo. Termin 19 kwietnia dotyczy TYLKO tych, którzy otrzymali ten list pod koniec marca. Migracja do nc+ ma trwać do końca roku, listy będą wysyłane etapami i terminy wypowiedzeń będą odpowiednio inne
-
Trochę nie tak, obowiązuje to tych, którzy dostali taki list: http://antyncplus.files.wordpress.com/2013/03/list.jpg Listy są wysyłane etapami, nie wszyscy je otrzymali, dopiero będą wysyłane. Jak ktoś dostanie list np w czerwcu to czas na rozwiązanie umowy będzie do końca lipca itp.
-
Klienci n i c+ będą w takiej same sytuacji, migracja do nc+ dotyczy każdego, niezależnie od dotychczasowej umowy. Zaczyna się od klientów n, przyjdzie czas na klientów c+ http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/70fbdcb4c6beb786.html
-
Ja też wypowiadam umowę Twoja umowa obowiązuje tylko do końca czerwca. Poczekaj na list od nc+
-
Mój automat też tak miał, ale to było ciche, wątpię żeby to było słychać w czasie jazdy. Zdarzyło się kilka razy że na ostrym łuku w prawo lub lewo(nie pamiętam) wpadał sobie w tryb awaryjny, czyli z D redukował na 3 i tak aż do wyłączenia zapłonu.
-
Oddaj do szkiełkowania Moje zabawy szkiełkiem i pistoletem za 50zł z allegro: Przed i po http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/4e6df1d09ede3b8b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e62e6a7d6df602fb.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/a46442e9214e5609.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f807d60c1401f179.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9ea1573251fcf5a6.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6436e94845d8963d.html Zgadza się, czyści bardzo dobrze ale po czyszczeniu koroduje i to mocno.
-
Nie trzeba zlewać płynu, jak przewody gumowe nie pozwolą zdjąć chłodniczki z drążonej śruby, to złap za gwint i odkręć tą śrubę z podstawy oleju.
-
Współczuję, jak zwykła śruba m10 nie daje się odkręcić, bo nie ma jak się zaprzeć Zakładasz taki klucz, opierasz np o alternator i odkręcasz podobnie jak drewnianym klockiem
-
-
??? http://www.kenrockwell.com/nikon/d5100/back-1200.jpg http://www.radiantlite.com/wp-content/uploads/2011/04/nikon-d5100-swivel-lcd-screen.jpeg
-
Dodatkowa elektryczna spirala grzewcza dmuchawy
monter odpowiedział marcinj060 → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Może lepiej użyj fabrycznej nagrzewnicy, np VALEO z peugeota http://allegro.pl/nagrzewnica-elektryczna-valeo-peugeot-406-lift-i2853433514.html A tu w super cenie: http://allegro.pl/peugeot-406-lift-chlodnica-nagrzewnicy-valeo-i2795218355.html