lebow Zgłoś #121 Napisano 1 Maja 2010 Na włączonym zapłonie też? Spróbuj na krótko...podaj na wtyczke na silniku bezpośrednio plus i minus, to zwykły silnik prądu stałego,zmiana polaryzacji powoduje zmianę kierunku obrotów silnika,musi się włączyć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #122 Napisano 1 Maja 2010 Tam pewnie tak samo jak w B3 mocowany jest podnośnik. Weź drugą osobę- niech trzyma szybę. A Ty odkręcaj śruby. Odkręcisz, powoli opuścisz i odkręcisz mocowanie szyby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #123 Napisano 1 Maja 2010 (edytowane) najlepszym sposobem chyba bedzie, niedługo bede wymieniał podnosnik szyby lewej to wtedy wezbe od razu silnik i caly modul podepne pod wtyczke prawej szyby i jak zadziała tzn ze cos z tamtym modułem albo silnikiem jest nie tak to wyeliminuje braki napiecia na kablach chociaz wydaje mi sie ze nia ma jak sprawdzałem. pewnie padł moduł komfortu przy silniku i nie podaje napiecia na silnik i nic p.s. tutaj moduł jest połaczony z silnikiem, na wtyczce nie ma tylko plusa minusa ale jest kilka innych dodatkowych. Edytowane 1 Maja 2010 przez Krynio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heruur Zgłoś #124 Napisano 19 Maja 2010 (edytowane) przewód czerwono zólty który łączy instalacje centralnego zamka i el szyb... służy do domykania szyb "awaryjnie" ?? tak to rozumiem.. teraz moje pytanie... impuls zamyka szyby czy Stały + ??? i czy stałe pozostawienie na nim + możę spowodować uszkodzenie modułu ?? Edytowane 19 Maja 2010 przez heruur Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #125 Napisano 19 Maja 2010 Impuls nie wystarczy ...musi być podany plus przez minimum czasu jaki jest potrzebny na całkowite zamknięcie szyb... i czy stałe pozostawienie na nim + możę spowodować uszkodzenie modułu ?? O ile przekażnik w module odbije to nic się nie stanie...a czy jak dusisz przycisk od szyb gdy szyba jest już u góry to silnik buczy? -nie...z domykaniem jest podobnie.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #126 Napisano 19 Maja 2010 służy do domykania szyb "awaryjnie" ?? tak to rozumiem. Źle rozumiesz, poszukaj było dokładnie opisane co i jak. Co do reszty pytań: ja wiem, ze szukajka gryzie ale spoko jest szczepiona Edit: O kolega Lebow mnie wyprzedził Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heruur Zgłoś #127 Napisano 20 Maja 2010 Cytat:Napisał heruur Zobacz post służy do domykania szyb "awaryjnie" ?? tak to rozumiem. Źle rozumiesz, poszukaj było dokładnie opisane co i jak. to też pytam Bo mogę żle rozumieć .. w A3 98 r. kluczykiem można było awaryjnie domknąc szyby.. mój przypadek = prowadnica się uszkodziła ... ( plastik na prowadnicy urwał się i szyba szła krzywo .. więc przeciążenie nie pozwalało domknąć szyby) przytrzymałem kluczykiem i zamkło się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #128 Napisano 21 Maja 2010 W B3 jest domykanie szyb z kluczyka i jest to normalne domykanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heruur Zgłoś #129 Napisano 23 Maja 2010 czy komfort el szyb działa na szybę pasażera na zamykanie ?? bo obstawiam że mam uszkodzony moduł ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #130 Napisano 23 Maja 2010 czy komfort el szyb działa na szybę pasażera na zamykanie ?? Tak... ..ale konkretnie co się dzieje ? nie działa prawy guzik, lewy czy domykanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #131 Napisano 23 Maja 2010 jak podmienię wiązkę elektryki to zostanie mi moduł na zbycie, tylko nie wiem kiedy to zrobię. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heruur Zgłoś #132 Napisano 25 Maja 2010 [ame]http://www.youtube.com/watch?v=9QxKnp-v6r8&feature=player_embedded[/ame] silnik pasazera wymaga trzymania przycisku aby sie zamknał .. tak ma byc ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #133 Napisano 25 Maja 2010 Hm... No ciekawostka. U mnie wszystkie 4 szyby jadą w dół po naciśnięciu 1 raz ale do góry żeby podjechały to już musze trzymać cały czas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #134 Napisano 25 Maja 2010 To działa jakoś tak idiotycznie, że przy otwartych drzwiach, a zapłonie=off szyba kierowcy jedzie sama w dół, a do góry trzeba trzymać... natomiast zapłon=on do góry też jedzie już sama. Z szybą pasażera też jakoś to dziwnie działa, już nie pamiętam dokładnie. W każdym razie fabrycznie tak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heruur Zgłoś #135 Napisano 25 Maja 2010 po zapłonie : w dół jada L i P po nacisnieciu do góry L jedzie sama P trzymac trzeba otwarcie drzwi to sygnal MASA na brązowo białym przewodzie... ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #136 Napisano 25 Maja 2010 (edytowane) do góry L jedzie sama P trzymac trzeba wg mnie L nie powinna jechać sama do góry. powinna się zachowywać jak P. W b4 mam tak że do góry obie szyby trzeba przytrzymać a w dół obie jadą same. W b3 mam starego typu przyciski i tam trzeba trzymać zawsze przyciski ale tym się nie można sugerować bo jak mówiłem instalacja starego typu. otwarcie drzwi to sygnal MASA na brązowo białym przewodzie... ?? chodzi Ci o otworzenie drzwi kluczykiem?? centralny sterowany jest plusem, u mnie za otwieranie i zamykanie odpowiedzialne są przewody czarno biały i żółto czarwony. który za co odpowiada dokładnie to nie pamiętam. Edytowane 25 Maja 2010 przez Qdlik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #137 Napisano 25 Maja 2010 chodzi Ci o otworzenie drzwi kluczykiem? O krańcówkę, nie pamiętam koloru, ale na pewno pojawia się masa. ---------- Post added at 00:19 ---------- Previous post was at 00:19 ---------- PS. szyby ele. w B4 są zupełnie inaczej rozwiązane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #138 Napisano 25 Maja 2010 O krańcówkę, nie pamiętam koloru, ale na pewno pojawia się masa. cytuj mnie nie heruur'a jak o krańcówkę to tak, masa, o ile pamiętam to brązowo biały. mogę sprawdzić jutro jeszcze, teraz pod blok nie pójdę i nie będę grzebał w aucie.. PS. szyby ele. w B4 są zupełnie inaczej rozwiązane. oki oki, nie wiedziałem. a czym się to różni?? pytam z ciekawości.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
heruur Zgłoś #139 Napisano 26 Maja 2010 nie wiem dla mnei to glupio one działaja... bo autodmykanie na L jest na P nie... szyby powinny działac jeszcze po wyłączeniu kluczyka... doczasu kiedy nie zadasz sygnału na brazowo biały ( masa ) a one odrazu po wyłaćzeniu kluczyka przestaja zyc ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #140 Napisano 26 Maja 2010 bo autodmykanie na L jest na P nie To cos z modułem ,dodam tylko że w B3 Domykanie działa najpier na prawe drzwi potwm na lewe. Szyby działają już po otwarciu drzwi ale po zamknięciu znów nie działają i trzeba przekręcić kluczyk. Prawa i lewa szyba jedzie w dół sama po jednokrotnym dłuższym naciśnięciu guzika ale w górę tylko lewa, prawa -trzeba trzymać guzik (bezpieczeństwo...dzieci ,żona itp...) Po zagaszeniu auta szyby jeszcze jakiś czas działają na zamkniętych drzwiach potem historia... sie powtarza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach