Skocz do zawartości
Gość sebekb3

szyby elektryczne moduł komfortu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, podłącze się do dyskusji. Ostatnio właśnie dogrzebałem się do tej skrzyneczki i za cholere nie chciała mi tyłu pokazać, próbowełem fotele grzane podłączyć. Odkręciłem wszystko, zdjąłem ją z tych zawiasów, ale za nic nie mogłem dostać się na tyły. Stawia opór i nie wiem czy mam na siłe ją przekręcić?

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie byłbym wdzieczny za schemat elektryczny do szyb przednich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Operacaj montażu el szyb udała sie w 100%...szyby sie otwieraj zamykają i domykają z kluczyka...:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

naprawde WIELKIE dzieki dla wszystkich którzy byli na tyle cierpliwi i nie wku***ali sie na ciagle zadawane przeze mnie pytania...:) wszystko poszło nawet szybciej i łatwiej niz sie spdoziewałem...:D ale chwile grozy też przeżyłem gdy mi sie kostka wypieła i kontrolka ładowania sie nie swieciła i rozrusznik sie nie odzywał...:634:

 

 

"as26sdz" a co do skrzynki bezpieczników to u mnie po zdjęciu tych białych zacisków i wyciagnieciu z tych zawiasów opadła na dół...ale dostep też nie był za rewelacyjny naprawde cieżko było wpiąc tam te 3 kabelki...i wykrecałęm ja troche na siłe:634:

 

 

gdy szukałem jak podłączyć te szyby znalazłem takie coś

b3szybyel1ra9.th.pngb3szybyel2ct6.th.png

 

---------- Post added at 11:56 ---------- Previous post was at 10:32 ----------

 

jednak nei wszystko jest wporzadku...:( cały czas świeci mi sie oświetlenie wnetzra i buczy ten brzeczek co sygnalizuje właczone swiatłą gdy sie drzwi otworzy..:( CZy mozliweze to przez ten nie podłaczony kabelek...???

dsc00233.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

musisz go podłączyć do krańcówki drzwi kierowcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale on ma dwie wsówki a w moim jest tylko jedna to mam spróbować na krótko to złączyć i wcisnąć ten przewód do tej fabrycnej wtyczki..??? i ten kabelek on wychodzi z wiazki od el. szyb...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

generalnie to krańcówka łączy oba do masy, ale jeśli jest rozłączona to obwody są odseparowane i tak powinno być. Zobacz czy po stronie pasażera nie ma przypadkiem krańcówki z 2 złączkami, jeśli jest to po prostu zamień stronami, jeśli nie to musisz taką kupić lub wetknąć diodę prostowniczą w szereg przy krańcówce i wtedy podłączyć oba kable pod 1 styk

Edytowane przez ormowiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dobra bede kombinował...a jeśli by nie było tego czujnika z dwoma wejsciami to jak moge odąłczyć ten brzeczek ???(na czas az sobie skołuje ten przełącznik)

 

---------- Post added at 18:03 ---------- Previous post was at 15:37 ----------

 

no udało mi sie wyłączyć ten brzeczek...niestety oswietlenie wnetrza musiałem wyłączyć..:(...ehhh szkoda barzdo lubiłem jak działało...:( moze pojade do jakiegos elektryka to mi to zrobi...:( jeszcze raz dziekuje za pomoc...:)

Edytowane przez nem0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Kolegów, zabieram się za montaż elketrycznych szyb, mam cały komplet z fabryczną instalacją; powiedzcie mi proszę do czego podpiąć dwa brązowe przewody wychodzące ze sterownika (tego pod kanapą z tyłu) - oba mają okrągły konektor - takie uszko. To masa?

Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masa, pod śrubkę do karoserii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, super dzięki - jak to ustrojstwo tam wsadziłem to i tak wyszło, że nie ma innej opcji :)

No ale.... pytań ciąg dalszy: podłączenie pod skrzynkę bezpieczników... znalazłem gdzieś na forum "rozpiskę" tyłu skrzynki (zresztą chyba Twojego autorstwa) z zaznaczonymi miejscami gdzie należy wpiąć trzy magiczne kabelki... no i... czerwony gruby miał niby podejść pod Y pin 1 - tymczasem pasuje drań tylko w coś oznaczone Z1

Mały czarny i szaro-niebieski natomiast mają wejść odpowiednio w D pin 9 i pin 12, a tu zagwozdka: tam jest wpięta jedna podłużna zielona wtyczka z jednym tylko kabelkiem, czyli te dwa mam wsadzić w tą wtyczkę? Rozmontować plastikowe wtyki któtre na nich są i przepiąć do tej podłużnej w odpowiednie miejsca? Problem jest jeszcze jeden... tej podłużnej zielonej francy za pierona nie mogę wyciągnąć... z jednej strony jest zatrzask, z drugiej chyba nie (?) i nie popuszcza...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby wyjąć wtyczki musisz odblokować skrzynkę, patrząc od przodu po lewej stronie masz taki biały zamek.

czerwony gruby miał niby podejść pod Y pin 1 - tymczasem pasuje drań tylko w coś oznaczone Z1

nie kumam, gniazdo jest identyczne więc musi pasować. może jak odblokujesz skrzynkę to wyjdzie.

czyli te dwa mam wsadzić w tą wtyczkę? Rozmontować plastikowe wtyki któtre na nich są i przepiąć do tej podłużnej w odpowiednie miejsca?

tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra, od początku :)

Skrzynka jest odblokowana - zatrzaski obrócone, skrzynkę całą wyjąłem z jej miejsca, także chyba nic więcej nie blokuje...

A co do dużej czerwonej wtyczki na grubym czerwonym drucie :)

Jest tak: w miejscu, które podałeś (Y) są dwie takie same czerwone wtyczki (piny bodajże 3 i 4) a obok są dwa miejsca wolne (pin 1 i 2), tylko one są ciutkę mniejsze (podobnie piny są mniejsze - węższe) i ta wtyczka (od wiązki szyb) tam się nie mieści :confused: Jak napisałem wyżej wpiąłem ją w miejsce znaczone Z1 (czy jakoś tak) - obok niego również są dwie takie same czerwone wtyczki, stąd wnioskuję (jeszcze dla pewności sprawdzę), że musi tam być plus :)

A wracając do tych dwóch cienkich kabli - tak kombinuję, żeby może nie siłować się z tą wtyczką i nie wyciągać jej tylko po prostu te konektory wcisnąć w nią jak jest, chodzi mi o to, że we wtyczkę i tak konektor wchodzi od tyłu (bez skojarzeń :P ) więc może się tak uda...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skrzynka jest odblokowana - zatrzaski obrócone, skrzynkę całą wyjąłem z jej miejsca, także chyba nic więcej nie blokuje...

A co do dużej czerwonej wtyczki na grubym czerwonym drucie

mówię i tym zamku który widać po lewej stronie skrzynki (otwarty)

img4856cx6.jpg

k napisałem wyżej wpiąłem ją w miejsce znaczone Z1 (czy jakoś tak) - obok niego również są dwie takie same czerwone wtyczki, stąd wnioskuję (jeszcze dla pewności sprawdzę), że musi tam być plus

tam chyba nie ma plusa tylko masa, w każdym razie dobrze myślisz, ten czerwony kabel ma być podpięty do stałego plusa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mówię i tym zamku który widać po lewej stronie skrzynki (otwarty)
no to mówimy o tym samym :)

hmmm sądzisz, że to może być masa...? No nic na dzisiaj tyle, jutro sprawdzę

dzięki

 

No miałeś rację - jesteś wielki :) Tam rzeczywiście jest masa, musiałem wywalić tą plastikową obudowę czerwonej wtyczki i jakoś z biedą się zmieściła, reszta podpięta i wygląda, że jest ok. Jeszcze raz dzięki :)

Edytowane przez Rodżer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety muszę odgrzebać temat. Cała instalacja położona, przednie szyby podpięte i hulają, ale tył ani drgnie. Zarówno prawa jak i lewa strona nie daje żadnego znaku życia - cisza. Wygląda na to, że kable są ok, podejrzewam moduł komfortu - jak to sprawdzić? Wspominaliście coś o zimnych lutach, czy to może być przyczyną? Czy w ogóle to ustrojstwo zdechło?

A jeszcze przyszło mi do głowy: czy te moduły były takie same dla 2 i 4 elektrycznie sterowanych szyb?

A, i jeszcze jedno :) Lewa przednia szyba po przytrzymaniu przycisku jedzie do końca na dół, podobnie do góry - chwilkę przytrzymam i leci do końca w górę; prawa natomiast na dół idzie, ale w górę trzeba cały czas trzymac przycisk. Tak ma być?

Dzięki za wszelkie informacje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A, i jeszcze jedno Lewa przednia szyba po przytrzymaniu przycisku jedzie do końca na dół, podobnie do góry - chwilkę przytrzymam i leci do końca w górę; prawa natomiast na dół idzie, ale w górę trzeba cały czas trzymac przycisk. Tak ma być?

zgadza się

podaj numer modułu, może masz moduł od wersji na 2 szyby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, jak to jest z tymi szybami??

Mam 2 x elektryczne, jak nacisnę otwórz to szyba jedzie do dołu, a jak chcę zamknąć, to musze trzymać cały czas żeby się zamknęły i lewa i prawa... Czy to można jakoś przeprogramować?

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba każde b4 tak ma. Mam już drugiego paska i w dwóch było tak samo. Przeprogramować też raczej się nie da, nie można połączyć się VAG-iem ani z el. szybami, ani z modułem komfortu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podaj numer modułu, może masz moduł od wersji na 2 szyby

moduł ma numer 357 959 875

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wersja na 4 szyby ... coś źle podłączone masz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności