Skocz do zawartości

Paradoks

  • Liczba zawartości

    483
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Paradoks

  • Urodziny 10.06.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wałbrzych

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przepraszam, ale dawno mnie tu nie było Moro chciałem być miły
  2. Panowie Pozwolą, że zaprezentuje pomysł na ewentualne spoty w grupie Dolnośląskiej:P http://quadyjablow.tnb.pl/news.php
  3. Chyba żadna, prawdopodobnie literka B jest jako następna nowej partii modułów. Ale na 100% pewności nie mam. Pewnie żaden bo oba są teoretycznie takie same. A w B3 nie było takiej możliwości, dopiero w B4 pojawiła sie taka możliwość dzięki, zastosowaniu 4 modułów, każdy przy podnośniku.
  4. Lepsze to bedzie niż magnes ale pod warunkiem ze mocowanie relingów bedzie miało bezpośredni kontakt do karoserii pojazdu, najlepiej w postaci żywej blachy a nie lakieru.
  5. Czy to cudo masz na myśli http://img714.imageshack.us/img714/1012/regulator.jpg ? Jeśli to to, to owszem trudno go rozebrać ale jest to możliwe
  6. Do wymiany guma już sie rozwarstwiła.
  7. Witam. Panowie pisze w imieniu kolegi, posiadacza B4 w Dieaselu, który to mieszka we Wrocku. Kolega jest zarejestrowany na forum ale z racji statusu " świeżego" nie za wiele może Otóż kolega ma problem z passkiem i poszukuje kogoś z Vagiem kto by mu zdiagnozował samochód tak po koleżeńsku bez zdzierania skóry
  8. Są Owszem jest taki podział o którym piszesz, jednak lampa prawa tylna połączona jest wiązką przewodów bezpośrednio z lampy lewej. Rozdział dokonuje się w lampie lewej gdyż do niej własnie wchodzi druga wiązka przewodów.
  9. I tak masz mieć bo tak jest Bo ta wtyczka co jest w prawej lampie ma 4 piny i to jest ta sama wtyczka co jest w lewej lampie 4 pinowa bo są połączone razem.
  10. Ta wtyczką którą zaznaczyłeś jest taka sama po drugiej stronie. Czyli jedna wtyczką z większą ilością pinów zasila lewą lampę patrząc od tyłu samochodu a prawa lampa zmostkowana jest wtyczką z mniejszą ilością pinów.
  11. Było na forum, poszperaj to znajdziesz cały temat z instrukcją jak poskładać prawidłowo amora z osprzętem na tył, plus był cennik co ile kosztuje i co powinno sie wymienić
  12. Co do wymiany świec żarowych w AAZ-cie, jesli nie chce sie odkręcać przewodów od wtrysków to trzeba sie mocno nakombinować. Ja osobiście dospawałem sobie kawałek klucza do klucza i jest wygodniejsze pole manewru jeśli chodzi o odkręcenie listy zasilającej świece. Co do samych świec to pierwsze dwie patrząc od strony akumulatora, wykręcamy kluczem nasadowym 12, pozostałe płaską oczkową 12. Za pompą są dwie następne świece i tam sie zaczyna zabawa, jak mamy trudności zeby je wykręcić to można nadciąc klucz i go sobie dogiąc tak zeby było wygodniej, pożniej trzeba go pospawać. Co prawda jest to opcja dla ludzi posiadających kątówke i Miga ale o wiele ułatwia prace.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności