sagon Zgłoś #701 Napisano 10 Marca 2016 (edytowane) Golfik III afn turbina 1749va/vb pompa 10/11 na de 110 wałek 28d wtryski seria wydech seria fmica brak nastawnik hdk 196/dziewiczy Edytowane 11 Marca 2016 przez sagon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stary_nowyTDI Zgłoś #702 Napisano 22 Marca 2016 (edytowane) Seria 110 + 1 mas + podmieniona pompa na ORI + wtryski 216 Seven Diesel Bezdymna korekta Edytowane 22 Marca 2016 przez stary_nowyTDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #703 Napisano 24 Marca 2016 Silnik CBAB wszystko seryjne (oprócz map ) , dpf ma się bardzo dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #704 Napisano 24 Marca 2016 (edytowane) troche dziwna ta hamownia, silnik cbab czyli 140km , bez wirusa a zrobiło sie 170km i taki niuton..., nie znam sie wiec nie mowie że nie, ale ciezko w to uwierzyc Edytowane 24 Marca 2016 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #705 Napisano 24 Marca 2016 Przecież napisałem że tylko mapy zmienione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #706 Napisano 24 Marca 2016 rzezcywiście, źle przeczytałem. wykres ładny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Me.how Zgłoś #707 Napisano 31 Marca 2016 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #708 Napisano 26 Kwietnia 2016 Pasek 1.8t awt 180k nalotu Wirus, decat, i wtryski 320cc pierwszy wykres na PB, drugi na LPG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioters Zgłoś #709 Napisano 14 Czerwca 2016 Koledzy, co prawda nie passat, ale ktoś jakąś koncepcję odnośnie tego dołka w momencie w okolicach 2 tys. obrotów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajos Zgłoś #710 Napisano 15 Czerwca 2016 a jakie to auto? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarol Zgłoś #711 Napisano 4 Sierpnia 2016 Model Auta : Audi A4 B6 Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AVF Modyfikacje mechaniczne silnika by FROGRACING : - Turbosprężarka GTB2260VK, - map 4 bar, - Firad HF50, - EGR i KAT out, - Wydech 2,5", - IC frontowy+orurowanie ze stali nierdzewnej - nowy dwumas+tarcza kevlar+mocniejszy docisk Moc seryjna : 131km/310Nm Chiptuning : 267Km/517Nm by JAROL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
golden87 Zgłoś #712 Napisano 4 Sierpnia 2016 Model Auta : Audi A4 B6Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AVF Modyfikacje mechaniczne silnika by FROGRACING : - Turbosprężarka GTB2260VK, - map 4 bar, - Firad HF50, - EGR i KAT out, - Wydech 2,5", - IC frontowy+orurowanie ze stali nierdzewnej - nowy dwumas+tarcza kevlar+mocniejszy docisk Moc seryjna : 131km/310Nm Chiptuning : 267Km/517Nm by JAROL Jaki docisk jeśli można wiedzieć dokładniej? Wykres bajka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #713 Napisano 5 Sierpnia 2016 przy okazji napisz proszę jakie to robi czasy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarol Zgłoś #714 Napisano 20 Sierpnia 2016 Model Auta : VW Passat B5 Rodzaj Silnika : 1,9 TDI Ajm Modyfikacje mechaniczne silnika: brak Moc seryjna : 115km/285Nm Chiptuning : 145Km/353Nm by Jarol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarol Zgłoś #715 Napisano 24 Sierpnia 2016 Model Auta : Audi A4 B5 Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AFN Modyfikacje mechaniczne silnika: Wtryski 216, pompa 11mm, Turbo CAHA, Wydech 2,5", MAP 3 bary, FMIC, usunięty programowo MAF i EGR Moc seryjna : 110km/235Nm Chiptuning : 195Km/422Nm by JAROL Auto mechanicznie przygotowane przez właściciela, hamowane w dwie osoby. Wykres serii po modyfikacja mechanicznych ale na seryjnym sofcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Seba5120 Zgłoś #716 Napisano 24 Sierpnia 2016 Siemka. Możecie sprawdzić czy nie za mało z niego wyciągnęli? :-) 126KM? Proszę o ocenę :-) Passat b5 110 AFN. Tylko mapy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario78 Zgłoś #717 Napisano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) Dpf i Egr na miejscu wydech seria sam soft 149,9KM 339,6Nm seria 183,2KM 392,3Nm po sofcie Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez mario78 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fumfel Zgłoś #718 Napisano 28 Października 2016 Witam, Posiadam dwa passaty b5 1.9 afn z 98r Jeden jest napędzany na przednią oś i ma softa na 146km zrobionego przez poprzedniego właściciela w Tychach na ul. Sienkiewicza auto jeździ super przyśpiesza gładko bez wysiłku czuć tę moc. Drugi jest napędzany na obie osie mam w nim komputer na 140 km "niby" od znajomego, czuć moc ale auto przyśpiesza ciężko i w okolicach 2 tyś obrotów przy gazie w podłodze na wysokim biegu zaczyna buczeć jakby spaliny nie dawały rady wylecieć ? jeżeli zredukujemy bieg auto idze bez buczenia. (buczenie - jakby rezonanas trwa do osiągnięcia około 2,5 tyś obrotów i ustaje). Auta są identyczne ale komputery mają różną ilość pinów. Moje pytanie czy da się jakoś przenieść soft z pierwszego pojazdu na drugi (4x4) ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pokonamwas Zgłoś #719 Napisano 12 Lutego 2017 (edytowane) Pacjent VW T5 BRR 1,9tdi Klient uśmiech od ucha do ucha po programie . Kolejny VW Touran 1,9 BLS z dpf .wyłączony EGR i zaślepiony. Edytowane 15 Marca 2017 przez Pokonamwas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
=-Ruto-= Zgłoś #720 Napisano 27 Lipca 2017 Witam Sprawdzi ktoś Czy to jest w normie CZYSTA SERIA VW Passat 1,8T AWT 2001 rok 275tys km przebiegu czyściłem przepływomierz Wydaje mi sie ze z dołu muli . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach