Skocz do zawartości

Jarol

  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jarol

  • Urodziny 21.10.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zabrze

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Sagoniku trzeba było napisać że słupek w tym aucie jest seryjny. Ja bym się w życiu nie odważył dmuchać 2,2bara do tego silnika bez odpowiedniego przygotowania mechanicznego. Wystarczy zobaczyć jakie silnik VP ma cieniutkie korby względem PD żeby sobie odpowiedzieć na pytanie że takie doładowanie go szybko ubije.
  2. W moim aucie turbo było prawidłowo ustawione przed montażem. Później już przy sztandze nie grzebałem i jej nie regulowałem natomiast soft poprawiałem chyba z 20 razy żeby nie było żadnego przeładowania. Mega dobrze wstaje z dołu. W PDku ciężko zrobić na GTB22 żeby ładowała 1bar przy 1700obr. Więc dół wręcz niewiarygodny jak na VP. Jakie to dokładnie GTB22?
  3. Tu nie masz racji, zobacz na przebieg doładowania w moim aucie. Turbo osiąga zadane doładowanie 1,25bara przy 1600obr i ani troszkę nie przeładowuje z dołu.
  4. Dla mnie nie jest do zaakceptowania. Jak można takie auto zostawić jak nie widać ile faktycznie turbo ładuje? Powiem Ci że sam ostatnio oglądałem taki soft 1,9Tdi zrobionego na 300+ w którym był MAP 4 barowy, doładowanie było ustawione na 2,65 bara a zakres diagnostyki był ustawiony na 0,1x137x255=3493,5mbar. Czyli tak naprawdę nie było widać ile turbo faktycznie ładuje. Zastanawia mnie co za problem był zmienić jedna cyfrę żeby rozszerzyć ten zakres diagnostyki do 4003,5mbar? Ja zawsze w razie potrzeby zmieniam zakres diagnostyki do 3 czy nawet do 4 barów w zależności jaki jest MAP sensor zamontowany. Nawet powiem Ci więcej jak stroje auto na granicy MAPsensora czyli np. doładowanie 1,95bara i MAP 3 barowy to wymieniam go na 4 barowy żeby w razie overboostu było widać ile trubo faktycznie przeładowuje. Ewidentnie tu widać że turbo jest źle wyregulowane ( za długa sztanga) zobacz na wypełnienie N75 przy 4 tyś obr. Nie możesz wszystkich wrzucać do jednego worka bo wbrew twojej opinii niektórzy dbaja o klienta i wiedzą co robią
  5. Skoro turbosprężarka przeładowuje to program jest źle zrobiony i powinien zostać poprawiony w ramach gwarancji. Dlatego uważam ze poprawnym wystrojeniem turbosprężarki powinna zająć się osoba która robiła soft. Ja bym w takim przypadku jak powyższy zaczął od ustawienia sztangi turbosprężarki tak jak powinna być fabrycznie. Następnie wgrałbym do auta seryjny soft i zrobił log, jeśli będzie wszystko ok to znaczy że turbosprężarka jest sprawna i dobrze wyregulowana. W takim wypadku można przystąpić do modyfikacji. I jeszcze jedna spraw jak turbosprężarka przeładowuje to może to być również wina za dużej ilości paliwa lub źle ustawionego SOI. - - - - - aktualizacja - - - - - Jaka to turbosprężarka i w jakim silniku?
  6. Sagon widzę że wymyśliłeś nowy sposób strojenia auta po przez kręcenie sztangą turbosprężarki. Nie lepiej dostroić sterownie turbosprężarką w programie?
  7. Model Auta : Audi A4 B5 Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AFN Modyfikacje mechaniczne silnika: Wtryski 216, pompa 11mm, Turbo CAHA, Wydech 2,5", MAP 3 bary, FMIC, usunięty programowo MAF i EGR Moc seryjna : 110km/235Nm Chiptuning : 195Km/422Nm by JAROL Auto mechanicznie przygotowane przez właściciela, hamowane w dwie osoby. Wykres serii po modyfikacja mechanicznych ale na seryjnym sofcie.
  8. Model Auta : VW Passat B5 Rodzaj Silnika : 1,9 TDI Ajm Modyfikacje mechaniczne silnika: brak Moc seryjna : 115km/285Nm Chiptuning : 145Km/353Nm by Jarol
  9. Model Auta : Audi A4 B6 Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AVF Modyfikacje mechaniczne silnika by FROGRACING : - Turbosprężarka GTB2260VK, - map 4 bar, - Firad HF50, - EGR i KAT out, - Wydech 2,5", - IC frontowy+orurowanie ze stali nierdzewnej - nowy dwumas+tarcza kevlar+mocniejszy docisk Moc seryjna : 131km/310Nm Chiptuning : 267Km/517Nm by JAROL
  10. Przecież MPPSem możesz bez problemu postawić uwalone podczas programowania EDC15
  11. Model Auta : Seat Leon Rodzaj Silnika : 1,9 TDI BKC Modyfikacje silnika : Wydech z 2,0TDI, Turbo GTD, Pompki BA, MAP 3 bary, Mocniejsze sprzęgło Moc seryjna : 105Km/205Nm Chiptuning : 205Km/426Nm by JAROL Jest to moje prywatne auto, za niedługo będzie następny stage, niestety obecnie na więcej nie pozwoliły pompki BA. Na wiosnę do auta wpadnie dłuższa skrzynia biegów, intercooler z S3 oraz pompki AG z końcówka Firad HF25 Wtedy liczę że będzie koło 240km.
  12. Model Auta : Audi A4 B6 Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AVF Modyfikacje silnika by FROGRACING : - Turbosprężarka GTB2260VK, - map 4 bar, - Firad HF50, - EGR i KAT out, - IC frontowy+orurowanie ze stali nierdzewnej - nowy dwumas+tarcza kevlar+mocniejszy docisk Moc seryjna : 131km/310Nm Chiptuning : 240Km/447Nm by JAROL Auto obecnie jeszcze na seryjnym wydech który trochę ogranicza, po zrobieniu nowego dołożymy z kilkanaście koni i trochę Nm.
  13. Model Auta : Audi A4 B6 Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AVF Modyfikacje silnika : brak Moc seryjna : 131km/310Nm Chiptuning : 170Km/385Nm by JAROL - - - - - aktualizacja - - - - - Model Auta : VW Golf IV Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AXR Modyfikacje silnika : brak Moc seryjna : 101km/240Nm Chiptuning : 148Km/307Nm by JAROL - - - - - aktualizacja - - - - - Model Auta : Seat Leon 1P 2006 rok Rodzaj Silnika : 1,9 TDI BKC MODYFIKACJA SILNIKA : MAP 3bar, turbosprężarka ASZ by FROGRACING MOC SERIA : 105km/250Nm CHIPTUNING : 172Km/365Nm by JAROL Jest to moje auto prywatne do codziennej jazdy. Seria była za słaba wiec troszkę go zmodyfikowałem.
  14. Tak zdrowe pompki Al. spokojnie starcza na więcej. Obecnie w sofcie czasy wtrysków masz skalibrowane na 65mg ale bez problemu można to zmienić na więcej. Jeśli chodzi o Bipy to wartości w granicach 30-40 są ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności