Jump to content

Pokonamwas

  • Content Count

    135
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

4 Followers

About Pokonamwas

  • Birthday 06/19/1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Siewierz

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002

Recent Profile Visitors

1,521 profile views
  1. Turbosprężarka albo sterowanie. Sprawdź przewody podcisnieniowe ew wymień. Sprawdz/podmień zawórek sterujacy turbo n75 . Sprawdź krucieć przy Vakupompie jeśli LUK to często sie luzuje.
  2. Zrób logi dynamiczne,spróbuj ew przemyć przepływke . Można wyłączyć przepływke sterując dawke paliwa po ciśnieniu doładowania i odrazu zrobić program żeby to jeździło .Mogę ci wystroić na aucie z pomiarem mocy (hamownia drogowa Dynomet)
  3. Patrzałeś na te logi? Widać jak na dłoni że masz przeładowanie . Przyczyn może być kilka. Niesprawny elektrozawór n75 Zatarta Geometria w turbo Uszkodzone Turbo. Musisz od czegoś zacząć sprawdzić czy sztanga turba działa w pełnym zakresie ,podmienić zawór sterujacy turbo n75 i sprawdzić turbo luzy gruszke . Temat wałkowany tyle razy.
  4. Tak wszystko wskazuje na uszkodzony mapsensor albo instalacja . Podmień czujnik Jeśli to AVF to czujnik 051C
  5. Jeśli nic złego się nie dzieje to pojeździ. Pokaż też kanał 18 i 23
  6. Zrób logi dynamiczne . Może tak być że pompowtryski w bardzo słabej kondycji
  7. Zrób pełne logi dynamiczne. Z tego loga widać że ciśnienie doładowania trochę się rozjeżdża . Proponował bym sprawdzić / ew wymienić przewody podciśnieniowe oraz podmienić zawór n75. Sprawdź też Wyjście z Vaku pompy czy nie jest obluzowane. Ew zostaje czyszczenie geometri w turbo.
  8. Zrób logi dynamiczne . z tych logów z tego co widać bipy na - . Jak uszczelnienia na pompowtryskach?sprawdź też czy powietrze nie idzie w paliwie.
  9. Zrób loga dynamicznego od 1300 obr do 4000 obr . Z tego co widać przepływka tnie dawkę . Zrób 8,10 kanał. Najlepiej było by napisać dobry program , auto odżyje
  10. Jeśli chodzi o immo off to mogę pomóc. Mogę też zgrać pamieć z twojego starego licznika i wgrać do nowego .
  11. Coś się nie zgadza o tym co piszesz. Wedłog 038 906 019 LF Wychodzi że jest to AVB Z tego co widzę auto jest po programie - Troche nie umiejętnym Jeśli chodzi o turbo to przy wyzszych obrotach masz spore przeładowanie . Według mnie wgrać serie i zrobić na nowo logi . Według
  12. Przy 2tys obr masz przeładowanie . Skoro wymieniałeś zaworek n75 , Turbo demontować - Sprawdzić luzy ,wyczyścić geometrie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy