Skocz do zawartości

Pokonamwas

  • Zawartość

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O Pokonamwas

  • Urodziny 19.06.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    siewierz

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    AVB+073AR+BRD
  • Rok produkcji
    2002
  1. Zamiana Turbo z AWX na BRD, lub BVA

    w tej 2 masz przykrecony kolektor wydechowy.
  2. interfejs diagnostyczny

    Jak jesteś dalej zainteresowany , mogę ci ustawić przebieg .Często jestem w Sosnowcu ,będziesz miał w miare blisko .
  3. Nie ma znaczenia czy podajesz jednocześnie zasilanie na te 2 piny. Sam czytam Galletto w ten sposób i niema problemu. Możliwe że twój mpps ma problem z tym . Mieszkasz niedaleko ,jak będziesz potrzebował mogę pomóc , Posiadam Też Hamownie Drogowa Dynomet .
  4. Wszelkie info Priv .Mam jeszcze kilka kompletów.
  5. Passat B5 fl 2003 r. 1.9tdi AWX 130 km, pompowtryski

    wymień odrazu uszczelnienia na wszystkich pompowtryskach , podoginaj piny i wyreguluj pompowtryski
  6. Prośba o ocenę logów BXE

    Program słaby Ale nie myśle że przez niego masz problem ,skoro 7-8 lat było ok. Sprawdz podciśnienia,Zalecam wyczyścic geometrie,sprawdź wałek rozrządu. masz wykres z hamowni ?
  7. Tomek Jestem Blisko Mogę uruchomić samochód. Widocznie sumy miałeś źle policzone albo Coś Mpps nabroił. Czasami Pająk nie pomaga.
  8. Ciekawostki licznikowe

    http://www96.zippyshare.com/v/hzOV9tun/file.html Witam podpowie ktoś jak zrobic staging licznik 847E
  9. Jeśli nie będziesz przekraczał 60mg nie musisz ruszać duration 01. Zaczni np. od DW,TL,SL,Bost,Bost limiter,N75
  10. Passat 1.9 130 avf turbodziura a chip

    Daron ma racje. Wyraźnie widać że pomiar jest źle wykonany .Też posiadam Dynomet i zazwyczaj po dokładnym skalibrowaniu urządzeniu i wpisaniu prawidłowych wartości Seryjna moc i moment zawsze wychodzi w przybliżeniu tak jak należy. Tutaj widać że coś jest nie tak 129km i 340 Nm w seri ?:# A potem 411 Nm . Kolego jak możesz wklej loga Dynamicznego zobaczymy co sie dzieje
  11. Wymiana licznika bez FIS na FIS - passat 3B i 3BG

    30zł za te 2 wtyczki sporo . Ja mam w zapasie po rozbiórce anglika . Jak będziesz chciał kodować immo klucze , przebieg to ogarnę ci to No i ożywić tego AVB Pozdrawiam
  12. Hehe teraz nieźle pojechałeś po bandzie . W rzeczywistości możesz mieć dużo mniej. Radze nie brać tego na poważnie co "Funkcja programu sugeruje"
  13. Kod koloru lakieru nadwozia

    Hey Potrzebuje znać kod lakieru . Wlepka nie czytelna vin WVWZZZ3BZ1E043226 Dziękuje
  14. Golf ASV 2002 po Zmianie Zegarów na 1/2Fis brak el.szyb

    tak był 920 i włożyłem 920 z pu fis . w jaki sposob to działa? Can em wysyła info do modulu komfortu ze jest załaczony zapłon ? czy poprostu dochodzi 12v? chyba że to był anglik i coś jest pomieszane . jak to rozgryść?
  15. Cześć. Mam dziwny problem . Golf4 ASV 2002rok Po zmianie zegarów z brak fis na 1/2 fis (920) przestały działać elektryczne x4 szyby.Na starym liczniku elektryczne szyby działają jak należy.Licznik na 100% sprawny bo wkładałem też inny z 1/2 fis i też nie działa. Podświetlenie przycisków działa poza prawym przednim przyciskiem. Hmm co może mieć licznik do elektrycznych szyb? Może daje jakiś sygnał o załączonym zapłonie?Ale dlaczego na 1/2 Fis nie działa .Poza tym licznik śmiga ,Manetka zmiany działa poprawnie.Centralny zamek działa poprawnie. Co do wyposażenia dodam brak Klimatronika. Może ktoś miał podobny problem i wie jak to naprawić?ustawić?Coś zmienić? Nie raz zmieniałem liczniki ale takiego problemu niemiałem
×